XXL Nutrition

Fransie96 zijn weg naar Mr.O (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als je die gozer alleenzit af te zeiken, blijf dan gewoon weg uit zijn blog!!:mad:

Heeft die ook een blog? waar dan? :trollface: :roflol:


fransie is mad :o

oh, train trouwens totaal gewoon 6x per week u mad brah :heart:

forever jelly op je biceps :cool:
 
Ik ben mad ja, zeg iets over mijn training of zeg niks.
 
Heeft die ook een blog? waar dan? :trollface: :roflol:


fransie is mad :o

oh, train trouwens totaal gewoon 6x per week u mad brah :heart:

forever jelly op je biceps :cool:

6x per week is gewoon overkill man. het valt ook niet aan je resultaten af te lezen tbh
 
ibo traint wat langer dan jou dus ik raad je aan om gewoon los te squatten, het feit dat er stabiliteit bij komt kijken zorgt gewoon dat je sneller en beter groeit (+ de test is heerlijk)
 
6x per week is gewoon overkill man. het valt ook niet aan je resultaten af te lezen tbh
Hier zit zijn boksen al bij he.

ibo traint wat langer dan jou dus ik raad je aan om gewoon los te squatten, het feit dat er stabiliteit bij komt kijken zorgt gewoon dat je sneller en beter groeit (+ de test is heerlijk)
Wou het een keertje uitproberen.
 
Eindelijk iemand die reageert op mijn kookkunsten:)
De kip had ik als eerste in het bakje gedaan en lag dus onderop.

Nice squat, keertje smith proberen is niks mis mee;)

Hoe houden jullie je rijst binnen of doen jullie er een lekker sausje bij?
Ik vind zilvervliesrijst echt niet te vreten:(
Misschien is nasi gaan maken
 
Nice squat, keertje smith proberen is niks mis mee;)

Hoe houden jullie je rijst binnen of doen jullie er een lekker sausje bij?
Ik vind zilvervliesrijst echt niet te vreten:(
Misschien is nasi gaan maken

Rijst gewoon koud. Lekkere sig!
 
Rijst gewoon koud. Lekkere sig!

Thanks man:)

Ik ga denk ik is nasi maken voor een week en dan brocoli voor erbij, gewoon in bakjes mee naar school. Dan eindelijk is wat minder brood in me schema:)
 
Stop er altijd kipfilet en paprika bij. Is goed te doen.ryst eten op school is wel k*t.
 
Nice squat, keertje smith proberen is niks mis mee;)

Hoe houden jullie je rijst binnen of doen jullie er een lekker sausje bij?
Ik vind zilvervliesrijst echt niet te vreten:(
Misschien is nasi gaan maken

Zilvervliestrijst is lekker :)
Sausje erbij uit zon bakje bij de AH
 
Knappa DB press !
Kom maar op met die foto's ;)
 
Vind het trouwens wel knap dat je al aan de kip en rijst zit op je 15de! Tuurlijk zal je nog genoeg niet goed doen, maar je bent een beginner en al beter bezig dan sommige beginners die ouder zijn!

Ik heb heeeeelllll lang alleen maar brood gegeten omdat ik rijst niet lekker vond haha
 
Vind het trouwens wel knap dat je al aan de kip en rijst zit op je 15de! Tuurlijk zal je nog genoeg niet goed doen, maar je bent een beginner en al beter bezig dan sommige beginners die ouder zijn!

Ik heb heeeeelllll lang alleen maar brood gegeten omdat ik rijst niet lekker vond haha

Thanks Killy, heb gister een keertje rijst op school gegeten maar dat nooit meer.
 
Zojuist rug getraind. Heb het nog steeds heel druk met school dus alles ff snel gedaan.
Deadlift
5*20
5*70
5*90
Deadlift gaat uit mijn schema. Tenzij ik voor volgende week ff iemand kan fixen die mijn dl kan filmen.
Lat Pulldown
12*40
10*47
8*65
6*65

Chin Ups superset T-bar row
4*f 12*25
10*30
8*35
6*40
Niet echt een lekkere training:(

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 17:19 ----------

flauw gezeik zeker? van je brahs dan

Flauw gezeik idd, zou het zelf ook wel gaar vinden als iemand op school rijst met kip en paprika zit te eten eh:P
Maar ik heb gewoon ff 2 maaltijden omgewisseld. Vandaag wel echt een fuuuuu: geen kwark in de c1000. Dat is echt k*t voor morgen.
 
Mooi dat je met 15 jaar al zo fanatiek bent :thumb:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven