XXL Nutrition

Fransie96 zijn weg naar Mr.O (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zojuist rug getraind. Heb het nog steeds heel druk met school dus alles ff snel gedaan.
Deadlift
5*20
5*70
5*90
Deadlift gaat uit mijn schema. Tenzij ik voor volgende week ff iemand kan fixen die mijn dl kan filmen.
Lat Pulldown
12*40
10*47
8*65
6*65

Chin Ups superset T-bar row
4*f 12*25
10*30
8*35
6*40
Niet echt een lekkere training:(

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 17:19 ----------



Flauw gezeik idd, zou het zelf ook wel gaar vinden als iemand op school rijst met kip en paprika zit te eten eh:P
Maar ik heb gewoon ff 2 maaltijden omgewisseld. Vandaag wel echt een fuuuuu: geen kwark in de c1000. Dat is echt k*t voor morgen.

tis best gaar idd, alleen dat komt gewoon door de standaard die door de maatschappij gezet wordt om het duur te verwoorden.
vraag ze dit

waarom eet je?
wat het antwoord ook is jij kan het weerleggen met dat je daarom rijst eet
 
Heb het gewoon omgewisseld. Heb vroeger wat problemen gehad en wil dat nu niet weer ophalen.
Ik moet toch ook brood eten dus noproblem:)
 
Wat is er mis met je dl brah?

**** haters op school, gewoon je ding doen!
 
Wat is er mis met je dl brah?

**** haters op school, gewoon je ding doen!

DL gaat gewoon niet lekker. Waarschijnlijk omdat ik lange benen heb? Weetniet zeker. Zal is kijken of iemand een keertje kan filmen.

Ik heb de maaltijden zo omgewisseld en is eigenlijk net zo makkelijk.
 
Ik eet ook gewoon blikjes tonijn op school, als ze het nu leuk vinden kunnen we dat na school oplossen:fire:

Ga vanaf morgen hetzelfde ook met rijst/kip/brocoli doen.

Sinds kort vind ik DL ook neit zo lekker meer, ik zal nog wel ff iemand laten filmen, dan kan je tenminste je techniek zien.
 
verdiep je eens in de lifts, kijk veel filmpjes en zoek wat artikels op op tnation.com
 
dafuq zie nu pas dit topic

goed bezig gozer !!!
 
Ik eet ook gewoon blikjes tonijn op school, als ze het nu leuk vinden kunnen we dat na school oplossen:fire:

Ga vanaf morgen hetzelfde ook met rijst/kip/brocoli doen.

Sinds kort vind ik DL ook neit zo lekker meer, ik zal nog wel ff iemand laten filmen, dan kan je tenminste je techniek zien.
Ik eet ook geen tonijn op school. Moet mijn vetten uit pindakaas toch hebben. Problem fixed

verdiep je eens in de lifts, kijk veel filmpjes en zoek wat artikels op op tnation.com
Al gedaan. Ga sws een keer een kwartslag draaien zodat ik mezelf in de spiegel zie van de zijkant.
dafuq zie nu pas dit topic

goed bezig gozer !!!
Thanks, en welkom!
 
Flauw gezeik idd, zou het zelf ook wel gaar vinden als iemand op school rijst met kip en paprika zit te eten eh:P
Maar ik heb gewoon ff 2 maaltijden omgewisseld.

Juist wel rijst blijven eten op school ;) na een paar weken is iedereen eraan gewend en zul je er niks meer over horen. ff door de zure appel heen bijten.
 
Nee, ik heb het zo goed omgeruild. Anders moet ik mijn boterhammen alsnog eten dusja.
 
DL gaat gewoon niet lekker. Waarschijnlijk omdat ik lange benen heb? Weetniet zeker. Zal is kijken of iemand een keertje kan filmen.

Ik heb de maaltijden zo omgewisseld en is eigenlijk net zo makkelijk.

Gewoon random iemand laten filmen! :)

Waarschijnlijk moet je je heupen wat lager houden... Trek je de stang wel omhoog langs je benen? (echt er tegen aan)
 
Gewoon random iemand laten filmen! :)

Waarschijnlijk moet je je heupen wat lager houden... Trek je de stang wel omhoog langs je benen? (echt er tegen aan)

Weetniet precies. Zal volgende week ff kijken.


Vandaag ff heerlijk gecheat qua meals. Met wat maten in een tussenuur n frietje speciaal gaan eten. Nu maar weer aan de kip+rijst. Heeft al 3 dagen gestaan en is dus niet meer erg lekker. /Zombie mode on

Net kwam ook het besef dat ik waarschijnlijk geen carnaval ga vieren:mad:
Achja moet het er maar voor over hebben.
 
hoezo geen carnaval?
 
omdat het een k*tfeest is
 
omdat het een k*tfeest is

jij woont duidelijk niet in brabant/limburg oid.;)


Net kwam ook het besef dat ik waarschijnlijk geen carnaval ga vieren:mad:
Achja moet het er maar voor over hebben.
je gaat carnaval toch niet missen voor BB man? je bent niet verplicht je helemaal lazerus te zuipen... je kunt ook gewoon rustig aan doen.
 
Ben eigenlijk al een tijdje mee aan het lezen hier, wanneer zie ik je op Mr. O?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven