AndroidHealthClinic

Freak Contest 2012

Bezoekers in dit topic

TRXfreak

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 sep 2011
Berichten
366
Waardering
19
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
5%
Beste heren,

ik ben één van vele die keihard z'n best gaat doen om er deze zomer goed bij te lopen. Dus ik wens jullie allemaal even veel succes met het behalen van je idealen.

Even een kleine intro van mezelf.
Voor het eerst in ruim 15 jaar ga ik serieus trainen. Dus gericht met schema, voeding en shape afwerken.
Ik laat hiervoor mijn Thaiboxen en MMA in de hoek liggen. "Vroeger" toen ik 18 was ben ik in 2 jaar tijd van 60 naar de 80 kg gegaan.

Vervolgens jaren lang op 75 gezeten met uitschieters naar 78 als ik weer eens aan de gewichten ging hangen.

Maar het is bijna niet te doen met een fulltime job. En groot worden en voluit vechtsport trainen. Jaren lang blessures gehad. Grote teen, kruisband, hamstring, ribben, AC-Luxatie 3e graad schouder, allemaal door gescheurd, alles links.
Die rib steekt nog steeds uit als ik m'n abs niet aanspan. (zie foto hieronder)

Anyway, 1 jaar geleden lag m'n schouder helemaal uit elkaar en ik heb daar een jaar voor nodig gehad om weer een beetje op voor de dag te komen.

Het zou volgens de critics nooit meer goed komen... Boy... Did I beat the shit out of the critics!

Eind maart dit jaar woog ik 74 kg in minimale shape.
1 april startte ik met 5 x5 stronglifts, dit was geheel nieuw voor mij.
Natuurlijk was ik eerst een beetje skeptisch, maar moet zeggen dat het mij heel snel op niveau heeft gebracht. Binnen 6 weken toch naar de 78 kg.

Nu ben ik net bezig met het oude 3 dagen split. Dus we zullen zien waar het eindigt. Ik dacht volgend jaar zal ik misschien ergens mee kunnen doen aan een contest...
En nu zit ik hier in. Dus opeens heb ik nog 8 weken om mijn beste shape neer te zetten. Dat is best een leuke uitdaging.

Je hebt niets te verliezen en ik heb voor mijn gevoel al gewonnen na mijn laatste blessure.

So bring it on!

Hier even een tussenstand van vandaag 4 juni.
1,82,5 cm
79,5 kg 6,5% (zit al in de cleanbulk)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Training plaats ik morgen erbij.
 
Jeuzes, knetterdroog. Dag en nacht verschil tussen boven en onderrug, wel raar gezien je dl, succes!
 
Succes man! ziet er netjes uit
 
****ed up man zoveel blessures en niet de minste ook maar knap dat je helemaal bent terug gekomen..tot wanneer ga je cleanbulken? en op de foto lyk je nog wel wat buikvet te hebben terwijl de rest echt zwaar ripped is.. of ligt aan de foto? succes bro
 
Succes man !!!
 
Thanx!

In die eerste foto lijkt zelfs mijn navel niet in het midden te zitten... lol
Ik stond gedraaid... je ziet ook die uitstekende rib. Mijn buik is ontspannen dus lijkt er best wat vet op te zitten. Is ook het enige op m'n hele lichaam trouwens en daar moet ik zuinig op zijn.

(Wat een slechte foto's trouwens, ik was al moe en ging zo hard aan het einde dat ik bijna bleek zag.)

Onderrug is wel sterk, maar niet zo dik. Ik lift pas 2 maanden serieus.
Kijk mijn sleutelbeen was totaal afgescheurd van mijn Acromion (schouderdak, zit vast aan je schouderblad.) Daar heb ik een operatie voor gehad. Ze hebben er een bandje tussen gezet en daar is nieuw littekeweefsel omheen gegroeid.
Zie foto hieronder, mijn weggezakte schouder.. 2 maart 2011
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier was ik echt ****ed up van, met MMA op m'n schouder gestuiterd.

Dus sowieso heb ik een jaar lang niet gelift tot 10 weken geleden. Ik hoop dat de ondderrug een beetje bij kan trekken. Maar dat ik er 170 kg mee kan liften is niet normaal man.

En ja ik heb inderdaad een klein vetje rond mijn middel kunnen creeren.
Dan loont het vele eten toch. Ik denk dat ik het nog een week of 4 doe en dan ga ik langzaam weer wat zaktraining doen en touwtjespringen en fullbody TRX trainingen en ik ben in mum van tijd weer helemaal droog.

Hier staan pics van 5 mei, 78m kg 5%.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/mijn-resultaten-na-6-weken-5x5-stronglifts-307164/

Tyle.... dit is mijn sport wat ik ruim 20 jaar heb gedaan. Ook in indonesie, Bali.
Deze clip heb ik geschoten in 2005. Dit is een basic drill die we doen.
http://www.youtube.com/watch?v=0EhJpFLtDi8&list=UU40OgEfyyddRV2UsV_ZtYpw&index=2&feature=plcp
 
wowowowow sicke foto's man ook mooi genomen enzo..je rug daar is echt vele malen beter daar..erg goed gedaan! ik heb nog lange weg te gaan om zo droog te worde man..jy loopt standaard onder de 9% vp ofni? we hebbe volgens my btje zelfde taille..blyft altyd breed ook al ben je ripped..

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 12:22 ----------

heb de lelijkste internet verbinding ooit dus kan filmpje nog ni bekyke
 
Natuurlijk heel veel succes! ziet er al super droog uit man.
 
Tyle, ik zit eigenlijk altijd rond de 6%, m'n hele leven al..

Ok gister was "Pullingday"

1. - TRX Pull ups: (Dus ipv een stang hangen er 2 losse handvatten) Trekt vele malen lekkerder en zo heb ik geen last van m'n brachialis.

8x,8x,8x,10x,8x

2. - CG high row: 70, 70, 77, 84 (op de latpully)
3. - WG High row: 70, 70, 70, 70 (gewoon op bankje)
4. - CG Cable row: 91, 91, 84, 84
5. - Dumbbell row: 32, 32, 32, 32 (grootste dumbbell helaas)
6. - Straight Arm pulldown: 50, 50, 50, 50
7. - TRX T-flys + TRX-W (rotaties schoudergordel) 5 sets isolatie tot mijn schouders van steen waren en eraf vielen van de pijn.
8. Biceps: 16, 18, 20, 20 (pijn gaat langzaam weg van brachialis!)
9. Shrug vs reverse shrugs, 2x32, 2x32, 2x32, 2x32, (ik kon het gewoon niet meer vasthouden, stond te trillen op m'n benen.)


Mijn taile is 80 cm

Die foto's van 5 mei zijn met een prof camera gemaakt dat maakt het verschil.
De rest met telefoontje.

Vandaag rustdag, ik kan ook gewoon even niks na gister... pff

Altijd leuk als er mensen binnen komen die dan 2 maanden niet zijn geweest. :D
 
Gaat lekker :D
 
Succes Mister Trx, gaat helemaal goed komen..aan je doorzettingsvermogen kan het in elk geval niet liggen;)
Uitgangspositie ook niet..time to grow;)
 
Update van vanmiddag.
Ik voelde me een beetje verrot van alle spierpijn, maar de Yoga les die ik moest geven van 11 tot 12 deed weer z'n werk.
14:00 was ik klaar met werken en meteen aan de gang gegaan.

Pushing day.

W-up
- 10 min crosstrainer
- stretch met TRX, heerlijk om je borst en schouders te stretchen.

Voorlopig ga ik me op dumbbells concentreren. Bench zit ik met setjes op de 90.
Bovenkant borst en schouders hebben aandacht nodig.
Mijn schouder is daar eindelijk klaar voor.

Here we go..

Shoulder DP
- 8x 20, 24, 28, 24, 22

Incline DP
- 8x 20, 24, 24, 24, 24

Bench
- 10x 60, 70, 70, 60 (Zat al helemaal vol)

Cable Peck fly
- 8x 30, 35, 30, 30, 30 (30 per kant)

TRX Hug (maakt Peck fly helemaal af.)
- 8x, 8x, 8x, 8x, 8x, 8x (tot kramp)

Even wat foto's tussendoor.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Side raise
- 8x, 10, 10, 10, 10, 10

Front raise (2 handen 10kg schijf)
- 8x, 8x, 8x, 8x, 8x

Triceps cable RG
- 8x, 40, 40, 40, 40, 6x 40

TRX Overhead Extensions (tot failure)
- 8x, 8x, 8x, 8x, 5x

Resultaat na de training:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen idee wat m'n vetpersentage nu is, maar heb het idee dat het weer aan het zakken is.. ik probeer echt te bulken. Maar ik ga me niet meer blind staren op die weegschaal. Als ik op de 80 blijf hangen vind ik niet erg.

Vervolgens de sauna in, 2 x 15 min met 2 x ijskoude douche.

Naar huis koken met vrouwtje

Resultaat... Bami Goreng met Babi Kecap en verse sambal met jonge manga.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt verrukkelijk. Nu kapot bank hangen.
Straks magere kwark en voor het slapen gaan een dikke Lean Gain shake met Brinta.
 
Welja..post nog s wat eten!! Pffff ;)

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 20:44 ----------

Ik kom niet meer in jouw logje..hahaha
 
Heb je abs wellis massa gericht getrained? Zou jou fysiek wel completer maken denk ik met jou %
 
Leuke log om te lezen ik ga je volgen!, echt top van je dat je ondanks al je blessures dit nu hebt opgepakt!. Succes!!
 
Wow, ****ing droog kerel..
Lekkere maaltjes zie ik voorbij komen :meal:
Succes man!
 
mooi fysiek, succes met je doelen :)
 
hi

leuk veraal man succes een door gaan bye



.
ik ben één van vele die keihard z'n best gaat doen om er deze zomer goed bij te lopen. Dus ik wens jullie allemaal even veel succes met het behalen van je idealen.

Even een kleine intro van mezelf.
Voor het eerst in ruim 15 jaar ga ik serieus trainen. Dus gericht met schema, voeding en shape afwerken.
Ik laat hiervoor mijn Thaiboxen en MMA in de hoek liggen. "Vroeger" toen ik 18 was ben ik in 2 jaar tijd van 60 naar de 80 kg gegaan.

Vervolgens jaren lang op 75 gezeten met uitschieters naar 78 als ik weer eens aan de gewichten ging hangen.

Maar het is bijna niet te doen met een fulltime job. En groot worden en voluit vechtsport trainen. Jaren lang blessures gehad. Grote teen, kruisband, hamstring, ribben, AC-Luxatie 3e graad schouder, allemaal door gescheurd, alles links.
Die rib steekt nog steeds uit als ik m'n abs niet aanspan. (zie foto hieronder)

Anyway, 1 jaar geleden lag m'n schouder helemaal uit elkaar en ik heb daar een jaar voor nodig gehad om weer een beetje op voor de dag te komen.

Het zou volgens de critics nooit meer goed komen... Boy... Did I beat the shit out of the critics!

Eind maart dit jaar woog ik 74 kg in minimale shape.
1 april startte ik met 5 x5 stronglifts, dit was geheel nieuw voor mij.
Natuurlijk was ik eerst een beetje skeptisch, maar moet zeggen dat het mij heel snel op niveau heeft gebracht. Binnen 6 weken toch naar de 78 kg.

Nu ben ik net bezig met het oude 3 dagen split. Dus we zullen zien waar het eindigt. Ik dacht volgend jaar zal ik misschien ergens mee kunnen doen aan een contest...
En nu zit ik hier in. Dus opeens heb ik nog 8 weken om mijn beste shape neer te zetten. Dat is best een leuke uitdaging.

Je hebt niets te verliezen en ik heb voor mijn gevoel al gewonnen na mijn laatste blessure.

So bring it on!

Hier even een tussenstand van vandaag 4 juni.
1,82,5 cm
79,5 kg 6,5% (zit al in de cleanbulk)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Training plaats ik morgen erbij.[/QUOTE]

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 19:20 ----------

lekker hoor
 
Even nog verslagje van gister.

Benen

Ik was vrij tot 16:00 dus uitslapen maar niet in mijn valkuil komen door niet goed op te starten.
Dus 10:00 ontbijt en meteen even een half uurtje crossen op de mountainbike in het Haarlemmermeerbos naar de Misteryland piramide (Big Spottershil) naar de top.
Even daar flink uitgewaaid en ademhalingsoefeningen/meditatie doen.

Lunch en naar de sportschool op de bike.

FullSquat
- 8x, 50, 60, 80, 90, 100, 100

Sumo box squat
- 8x, 100, 100, 100, 100

Deadlift (Hexbar)
- 8x, 60, 90, 110, 130

Romanian deadlift
- 8x, 65, 65, 65

Leg Curl seated
- 8x, 70, 77, 77

Standing Calfraise
8, 100, 100, 100, 100

Leg Extension
- 8x, 77, 91, 98

Ab en adductor om en om

8x, 50/60, 50/70

De Sauna in meteen aan het werk.
19:00 Body Balance les gegeven en 20:00 TRX.

Ik werd vanochtend helemaal stuk wakker.
Vandaag had ik weer late dienst en zou eigenlijk Pulling day hebben.
Maar een dagje eerder rust was gewenst.

Morgen ga ik weer helemaal los.
Heerlijk op zaterdag.
 
Laatst bewerkt:
flink getraind zie ik! Die full squat.. Nice! Enne trainze morgen;)
 
Back
Naar boven