MuscleMeat

Freak Contest 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zou de dag voor je shoot btw ook niet trainen, de dag dáárvoor wel waar je nadruk op wilt hebben
 
Those abs.., insane!
 
Vanochtend ging allemaal goed.
Heb nu een hele zware wegtrekker.
Meteen weer gaan drinken eieren eten en haver etc.
Maar kreeg mijn suikerlevel in mijn hoofd niet op peil.
Toen ik een bruin bolletje at met worst kreeg ik het koud, begon te zweten en zag steeda minder scherp. Moest me aan alles vasthouden. Ben rustig fietsen thuis gekomen.
Nu ga ik plat. Pijn in buik. Vanavond alles uitzoeken. Zitten wel wat mooie shots tussen.


Het zal wel de druk zijn die nu van de ketel af is...

I'm out...
 
Beterschap kerel! Je zal wel snel opknappen hoor.

Ik ging ook bijna out tijdens de foto's, het is allemaal intensief terwijl je je lichaam al zo belast met wisselende hoeveelheid koolhydraten, vocht, zouten, al die cardio en shit. Lekker dagje rust nemen om aan te sterken. Zorg dat je van alle micro-nutritienten even wat extra binnen krijgt.
 
Idd, ff veel eten komende dagen, je gaat je echt een beter mens voelen, beterschap man!
 
Zo ik ben weer een beetje opgeknapt, bedankt voor de support mannen.

Ik heb de collage verstuurd. helaas moest ik toch een foto erbij plaatsen waarvan de belichting flets is... en dat was de doubble biceps front en die was noodzakelijk...:o

De andere 3 zijn goed, volgend jaar zoek ik een professionele studio op zodat alle foto's hetzelfde zijn.

Ik heb weer zoveel geleerd met deze hele voorbereiding waar vanalles fout ging. Al met al ben ik toch zeer tevreden.

Krijg je bericht dat hij ontvangen is??

Blijven deze logs open?

gewoon benieuwd...

Thanx to you all!!!!
 
Zo ik ben weer een beetje opgeknapt, bedankt voor de support mannen.

Ik heb de collage verstuurd. helaas moest ik toch een foto erbij plaatsen waarvan de belichting flets is... en dat was de doubble biceps front en die was noodzakelijk...:o

De andere 3 zijn goed, volgend jaar zoek ik een professionele studio op zodat alle foto's hetzelfde zijn.

Ik heb weer zoveel geleerd met deze hele voorbereiding waar vanalles fout ging. Al met al ben ik toch zeer tevreden.

Krijg je bericht dat hij ontvangen is??

Blijven deze logs open?

gewoon benieuwd...

Thanx to you all!!!!

Ach, belichting was bij mij ook niet perfect, dat kan inderdaad alleen een professional met een studio.

Wanneer de foto's zijn goedgekeurd hoor je niks maar komt het in de openingspost van dat topic van Big T te staan, dat je foto's zijn ontvangen en goedgekeurd.

Logs blijven volgens mij open..

You too!
 
Roberto, thanx voor je antwoord.

En die was idd droog, dat was ik niet in de ochtend van de shoot!
Echt irritant, ik weet niet wat er verkeerd is gegaan.. te veel geladen? of te weinig? Ik heb geen idee.

Misschien is het was om als "ons rookies" na de uitslag eens te filosoferen hoe we dit allemaal in de toekomst het beste aan kunnen pakken.

Ik heb gewoon Shredded in 6 days gevolgd en dat 2 x achter elkaar moeten doen binnen 10 dagen, geen wonder dat ik kapot ging na die 2e shoot...

Anyway, hier wat fun pics. Want het was vooral een hoop lachen bij elkaar..
Sta ik daar straks in m'n onderbroek op het internet... yep..

Uiteraard even m'n naam eer aan doen he...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sorry Tyle, ik moest het ook even doen, gewoon omdat ik hem coo, vind en zyz ken ik niet.

Deze shoot maakte ik erna.. achteraf gezien had ik waarschijnlijk beter daar de shoot kunnen doen, maar ik was al helemaal stuk.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Shredders gonna dominate.
 
Goed dat je opgeknapt bent man!

Leuke foto's, van de collage van 6 vind ik de 4e pic echt bruut, een echt vechters fysiek ook als je het mij vraagt, oogt sterk/droog/snel en lenig!

Naast een paar andere contesters ga jij het ook erg goed doen!
 
inderdaad, 2e rij rechter foto, mooie schouder! En dat je gruwelijk droog bent is wel duidelijk :D
 
Ironhead :D klopt... ik heb ruim 28 jaar aan vechtsport besteed.
Gelukkig heb ik nooit gewicht moeten maken. Dit was toch echt een ander verhaal en voor mij vooral een nieuwe uitdaging geworden omdat het nu om een gezonde levensstijl gaat. Ik wil hiermee graag alle mensen in mijn omgeving laten zien dat Bodybuilding niet gaat om anabolen en rauwdouwen, maar om lifestyle en gezondheid en vooral streven naar jou eigen persoonlijke perfectie. Want uiteindelijk komen ze toch nu alles vragen aan je omdat je er verstand van hebt.

Ik heb goed nieuws!!!
Dit heeft mijn top collega nu eindelijk voor elkaar gekregen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dus nu gaat het pas echt beginnen!!!

Graag wil ik een aantal punten benoemen waar ik tegen aan liep en wat beter kan.

- planning was niet optimaal
- Ik had de T Nation net als Tyle al een aantal weken eerder moeten proberen. Nu moest ik het 2 keer in a row doen. De eerste keer was beter dan de 2e keer omdat ik nog niet herstelt was van de eerste. ik deed het programma wel makkelijker, maarja het is nog steeds een lichaam he... en geen robot.
- Belichting was bij de eerste shoot slecht, een soort discolicht wat je echt ripped maakt, maar op de foto er niet naturel uit ziet.
Zie hier een foto van de eerste shoot.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
- Neem ook geen TL balk met gele kap!!! zoals ik uiteindelijk heb genomen.
Maakt je geel ipv bruin en ik was echt goed op kleur zeg maar in het zonlicht! Ik heb niet veel zon nodig..
Dus oefen met verschillende lampen of daglicht, of ga dus naar een pro studio als je daar geld voor over hebt. Licht(val) maakt of breekt je!

- Niet gewend zijn aan alcohol, ik nam een slok Jack Daniels.. kijk naar mijn ogen.. Ik was meteen dronken.

- De fotograaf inlichten dat het een duidelijke vleeskeuring is en geen ART.
Alles recht vanuit het midden en dan ook de juiste hoogte bepalen.
Is mijn eigen stomme fout geweest.
Zie foto: FOUT
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zorg dat het iemand is die je kan coachen dat je bv je borst niet aanspant bij een side-chest, zoals je ziet op deze foto. Die had ik er wel bij staan maar toch foto mislukt.
Je kan als beginner niet alles perfect doen in zo'n moment met alle zenuwen.

- De fotograaf was dus ook een kunstenaar en op het moment dat we zijn studio moesten gebruiken was het opeens bezet. Dus moest ik wel op de sportschool.. Gelukkig heb ik een fijne collega die er wel wat van snapt en een goede camera had.

- Maak je foto's minimaal 2 weken voor de deadline, dan heb je nog de tijd om te herstellen voor een 2e kans.

- Zorg dat je regelmatig met ervaren mensen in de buurt bent voor tips.
- Werk je voeding helemaal uit en doe het niet uit de losse hand.
- Hou in je notities op je telefoon alles bij wat je eet en drinkt per dag.
- Schiet sowieso elke week foto's op dezelfde plek met dezelfde belichting.
- Oefen je poses en zoek poses op van pro's, dat laatste heb ik helaas niet gedaan. Anyway.. niet ontevreden.

- Timing van carb laden is ook iets wat je gewoon keer op keer moet ervaren.
Dus daar ga ik me flink in verdiepen. Ik heb gele rare tintelingen gevoeld in mijn huid, alsof er van binnenuit aan getrokken werd.

En stress vooral niet..

Wat ik zelf erg vond was om zoveel massa in te leveren op zo'n foto dag.
Toch zeker 4 kilo waar ik heel hard voor heb gewerkt.
Ik weet dat het water is en zo weer terug is. Maar toch schrok ik me rot op de weegschaal, normaal is dat natuurlijk een ramp!
Maar sinds ik me wat heb verdiept in Antoine Vaillant zie ik dat het normaal is.

Mijn doel is dan ook om de abs totally ripped te houden en de bovenkant en armen super te gaan trainen.
Armen kon ik niet veel trianen ivm blessures in beide brachio radialis.
Ik heb mijn armen eerder veel grover gehad dan nu. Even rust en dan gaan we weer. Verder komen Borst en benen volop aan de beurt komend seizoen.

Ow and last but not least, voor de lezers van dit contest log die gaan stemmen vanaf morgen...
Prent de volgende foto goed in je hoofd en denk er aan als je mijn collage morgen online ziet ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit heeft mijn leven eerst in een heel diep dal gegooid en ik ben er alleen maar beter van geworden, klinkt stom, maar soms heb je dat even nodig!

Als je zo eigenwijs en arrogant bent en naar niks of niemand luistert heb je soms even een corrigerende tik nodig van boven af...


No one can outrun their destiny...

I'm out... Peaceeeeeeeeee!


ps. special thanx to:

- DBB
- Bodyenfitshop.nl
- XXL Nutrition
- Bodylab
- Alle lezers van mijn log en steun van iedereen
- en al het ijzer wat ik gegooid heb en mijn TRX!
 
**** yeah, nice die spullen in de gym :D
 
Top gozer.
Super fysiek.
Op naar de stembus ;)
 
Zie pics in spoiler nu pas, epic side chest als je het mij vraagt, mooi die definitie!
 
Ik vind die side chest foto ook nice, als je juist iets van rechts (in dit geval) fotografeert lijkt het toch alsof er net iets meer diepte in je chest zit?
 
Zooodan... Back on track, no time to waist..

2 nachten goed geslapen en weer goed gegeten.
Het leek wel een week gelden dat ik getraind had :D
Dus een lekkere compound superset workout erin gegooid.


5 min crosstrainer (geen geduld hahaha en het was toch warm in de gym)

Latpulldown breed hammergrip vs Seated shoulderpress machine

Beide 8 reps, rust 60 sec

70 kg vs 40 kg
77 kg vs 45 kg
84 kg vs 50 kg

Incline dumbbell press vs one arm dumbbell row

Beide 8 reps, rust 60 sec

28 kg vs 28 kg
30 kg vs 30 kg
32 kg vs 32 kg

Bench

Rust 60 sec
8 x 90
5 x 90
8 x 80 Slowmotion
8 x 70 Slowmotion

Triceps dips vs Alternating bicep curls vs Side raises

Beide 8 reps, rust 60 sec

BW vs 16 kg vs 8 kg
BW vs 16 kg vs 8 kg
BW vs 16 kg vs 8 kg

Alles binnen 60 min afgewerkt.

Lekkere training 75% kracht op dat moment.
Had wel meteen weer een lekkere pomp.
Wat ik zag, deed me weer helemaal goed.

FF in de kleedkamer een pose gedaan "ala" Keun ;) i tried :p

Hier resultaat, gewicht weer op 78 kg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha wel een epic foto.
 
De morphine was wel relaxed zo te zien.
Goede pic ook die laatste, ben benieuwd naar de contest foto's.
 
Back
Naar boven