MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

7 dagen achter elkaar en nog steeds PR's erdoor aan het knallen! Gaat lekker maat...motivatie is moordend!:woot:
 
7 dagen.... beetje fanatiek maat :D
Haha, vorige week ging het een beetje mis met plannen waardoor ik ma/di een rustdag had en woe t/m zondag moest trainen. Deze maandag was het weer een nieuwe week, dus dan maar ff lekker doorbikkelen.

7 dagen achter elkaar en nog steeds PR's erdoor aan het knallen! Gaat lekker maat...motivatie is moordend!:woot:
Veranderingen in de spiegel en de uitkomst van de meting van mijn vetpercentage doet een mens goed. Blijf daarnaast ook PR's knallen dus kan wel zeggen dat ik in een goede flow zit..
 
Vanavond armen + chest + rug getraind:

5xMAroB.png


Reeting:
Ik had eerst rond 17:00 een kort etentje op mijn werk omdat een collega jarig was. Zo clean mogelijk gegeten eigenlijk; wat kip op en een beetje pasta en verder wat tomaatjes en twee ananas-schijfjes.
Alle overige lekkere dingen vanaf gebleven (vleesspiezen, gefrituurde inktvisringen, mini-pizzaatjes, broodjes en sausjes etc en ook het toetje overgeslagen).

Onderweg naar de sportschool kreeg ik helaas last van mijn maag en aan het begin van de training (tijdens benchpress) had ik hier ook last van. Gelukkig trok het daarna weg, maar voelde me wel een tijdje beroerd. De afgelopen 2 dagen eet ik smintjes overdag en blijkbaar kan ik daar niet zo goed tegen (aldus mijn vriendin, die beweert dat ik daar een tijdje terug ook last van had).

Benchpress was pittig, eerste keer sinds lange tijd dat ik 60kg drukte verdeeld over wat meer reps en setjes, maar het ging best aardig. Tweede setje van 60kg had ik het meest moeite mee, maar toen voelde ik me dus ook niet zo lekker. Rest van de training was weer prima. Heb 7 dagen op rij getraind met deze training erbij; morgen een verdiende rustdag denk ik zo! :D
 
Laatst bewerkt:
Vanavond armen + chest + rug getraind:



Reeting:
Ik had eerst rond 17:00 een kort etentje op mijn werk omdat een collega jarig was. Zo clean mogelijk gegeten eigenlijk; wat kip op en een beetje pasta en verder wat tomaatjes en twee ananas-schijfjes.
Alle overige lekkere dingen vanaf gebleven (vleesspiezen, gefrituurde inktvisringen, mini-pizzaatjes, broodjes en sausjes etc en ook het toetje overgeslagen).

Onderweg naar de sportschool kreeg ik helaas last van mijn maag en aan het begin van de training (tijdens benchpress) had ik hier ook last van. Gelukkig trok het daarna weg, maar voelde me wel een tijdje beroerd.
De afgelopen 2 dagen eet ik smintjes overdag en blijkbaar kan ik daar niet zo goed tegen (aldus mijn vriendin, die beweert dat ik daar een tijdje terug ook last van had).

Benchpress was pittig, eerste keer sinds lange tijd dat ik 60kg drukte verdeeld over wat meer reps en setjes, maar het ging best aardig. Tweede setje van 60kg had ik het meest moeite mee, maar toen voelde ik me dus ook niet zo lekker.
Rest van de training was weer prima. Heb 7 dagen op rij getraind met deze training erbij; morgen een verdiende rustdag denk ik zo! :D
smintjes?
 
Ja, van die suikervrije mints. Blijkbaar kan ik daar niet zo goed tegen. Ik leef in de ochtend op koffie en suikervrije kauwgom ivm IF en wou even wat variatie :D

smint-255x260.png
 
Ja, van die suikervrije mints. Blijkbaar kan ik daar niet zo goed tegen. Ik leef in de ochtend op koffie en suikervrije kauwgom ivm IF en wou even wat variatie :D

smint-255x260.png
Veel xylitol denk ik..vinden je darmen niet zo leuk. On the other hand...je eet geen bakje per dag toch?

Wat is er mis met enkel koffie trouwens...:coffeepc:
 
Ik verdenk ook de xylitol. Wat is er mis met een worteltje, radijs, snoeptomaatje.... dat soort dingen als je wat wilt knagen?
 
Ik verdenk ook de xylitol. Wat is er mis met een worteltje, radijs, snoeptomaatje.... dat soort dingen als je wat wilt knagen?
Volgens mij als je flink aan de wortels gaat raak je uiteindelijk wel uit 'the fasted state'...en radijsjes en tomaatjes zijn gewoon smerig..:o
 
Mijn vriendin denkt dat het een ander ingredient is, omdat ik er blijkbaar ook last van had bij Mentos met drop smaak. Even beiden "snoepjes" vergeleken en ze bevatten beiden glycyrrhizine (zoethoutwortelextract). Voorlopig maar even overslaan dus :D Glycyrrhizine | Voedingscentrum

Volgens mij als je flink aan de wortels gaat raak je uiteindelijk wel uit 'the fasted state'...en radijsjes en tomaatjes zijn gewoon smerig..:o
Ja dan raak ik uit mijn fasted state inderdaad. Snoeptomaatjes zijn trouwens best lekker hoor! :D
 
Mooie opmerking net op het werk: of ik wilde stoppen met sporten/afvallen omdat ze anders bang was dat ze mij binnenkort niet meer zou zien. (want er blijft "niks" van mij over). Ik zo terug zwaaien: ik sta gewoon hier hoor, niet te missen :roflol:
 
Mooie opmerking net op het werk: of ik wilde stoppen met sporten/afvallen omdat ze anders bang was dat ze mij binnenkort niet meer zou zien. (want er blijft "niks" van mij over). Ik zo terug zwaaien: ik sta gewoon hier hoor, niet te missen :roflol:
Pffffff... :roflol:
 
Mooie opmerking net op het werk: of ik wilde stoppen met sporten/afvallen omdat ze anders bang was dat ze mij binnenkort niet meer zou zien. (want er blijft "niks" van mij over). Ik zo terug zwaaien: ik sta gewoon hier hoor, niet te missen :roflol:
Misschien cataract?
 
Mooie opmerking net op het werk: of ik wilde stoppen met sporten/afvallen omdat ze anders bang was dat ze mij binnenkort niet meer zou zien. (want er blijft "niks" van mij over). Ik zo terug zwaaien: ik sta gewoon hier hoor, niet te missen :roflol:
Herkenbaar! Je bent op de goede weg dus..

Niet aan het proto-type IT'er voldoen ;)
 
Mooie opmerking net op het werk: of ik wilde stoppen met sporten/afvallen omdat ze anders bang was dat ze mij binnenkort niet meer zou zien. (want er blijft "niks" van mij over). Ik zo terug zwaaien: ik sta gewoon hier hoor, niet te missen :roflol:
Gewoon even laten voelen aan bicaps of schouder.... dan krijg je wel respect :)
 
Ach, je hebt altijd van dat soort mensen ertussen zitten. Toevallig laatst nog artikeltje over gelezen: [Link niet meer beschikbaar]

Haha, the walking dead! :D

Misschien cataract?
Misschien heeft ze iets aan haar ogen, dat kan natuurlijk ook nog :D

Herkenbaar! Je bent op de goede weg dus..

Niet aan het proto-type IT'er voldoen ;)
Daar voldeed ik 2 jaar geleden prima aan hoor :roflol:

Ik ken wel een paar IT'ers die echte massa monsters zijn hoor. Wel vetmassa maar desalniettemin massa monsters. :D
Wij hebben eigenlijk allemaal "fitte" mensen op onze afdeling. Directe collega is fanatiek hardloper!

Die hebben wij hier ook voornamelijk rondlopen...:roflol:
IT'ers zijn over het algemeen lang en dun of klein en dik :cool:

Mijn collega's zijn van die iele mannetjes, vergeleken daarmee ben ik een massa monster... :D
Jij beest!

Gewoon even laten voelen aan bicaps of schouder.... dan krijg je wel respect :)
Ik verdien liever respect dan dat ik het moet afdwingen. Maar je hebt altijd van die bemoeials ertussen zitten die het altijd beter denken te weten. Ik laat het lekker gaan.

Gister schouders + chest getraind. Even snel loggen, ik heb het template niet voor handen op mijn werk:

OHP:
10x20kg (warmup)
5x25kg (warmup)
5x30kg (75%)
3x35kg (85%)
5x37.5kg (95%, +1 set)
3x35kg (90%)
3x35kg (85%)
3x32.5kg (80%)
5x30kg (75%)
5x27.5kg (70%)
12x25kg (65%, 5+ reps)

Incline Bench Press:
6x27.5kg (40%)
5x35kg (50%)
3x42.5kg (60%)
5x42.5kg (60%)
7x42.5kg (60%)
4x42.5kg (60%)
6x42.5kg (60%)
8x42.5kg (60%)

Chest Dips
bw +1.25kg 7x
bw +1.25kg 6x
bw +1.25kg 4x

Dumbbell Side Raise
3x10x7kg

Face Pulls
3x10x26kg PR

Dumbbell Shrugs
3x12x25kg

Reeting:
Reset gedaan op OHP, ging best redelijk nu. Aangezien ik 5 reps had op de 37.5kg, volgende week toch weer verhogen. Chest dips iets te fanatiek geweest met gelijk weighted, volgende week weer even niet weighted en beter letten op uitvoering, wil nu iets te snel dippen.
Rest van de training weer prima! :) Vanavond legs + rug + abs.
 
Back
Naar boven