AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Bezoekers in dit topic

Huh, dit is toch geen 5/3/1, Freak? ???
 
Tijd geleden dit log gevolgd, en nu weer (gedeeltelijk:D) teruggelezen. Erg goed bezig geweest de laatste tijd en succes de komende periode met gainen! Ik volg!
 
Tijd geleden dit log gevolgd, en nu weer (gedeeltelijk:D) teruggelezen. Erg goed bezig geweest de laatste tijd en succes de komende periode met gainen! Ik volg!
Leuk dat je volgt! Nog twee weken cutten en dan gaan we hopelijk goed gainen.

De planning van deze week toch nog ietsje veranderd. Gister rustdag genomen en vanavond staan schouders + chest op het programma. Zaterdag legs + rug en zondag weer schouders + armen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Net schouders + chest getraind:

Tc8Q1kN.png


Reeting:
Niet zo hele bijzondere training, niet echt iets noemenswaardig ofzo! Morgenvroeg nog even een legtraining, daarna een bruiloft en in de avond uiteten. Wordt weer een beetje op de macro's letten morgen dus :)
 
Niet zo hele bijzondere training, niet echt iets noemenswaardig ofzo!
Het is de totale som van dit soort trainingen die voor de beste progressie zorgt! Consistency is alles.:cool:
 
Het is de totale som van dit soort trainingen die voor de beste progressie zorgt! Consistency is alles.:cool:
Dat is waar! In het begin waren de vele setjes wel even wennen, maar het geeft wel voldoening. 5x per week trainen met veel setjes lijkt zijn ding te doen, ik zie nu wel echt mijn lichaam veranderen in de spiegel :)

Dit weekend een vrij druk weekend gehad en nog geen tijd gehad om te loggen:

zaterdag: in de ochtend wezen sporten om vervolgens de trein te nemen naar mijn vriendin. Vanuit mijn vriendin zijn we naar een bruiloft geweest van een kennis van haar en zijn we daarna gaan uit eten in Ijsselstein (bij Utrecht). Ik heb op de bruiloft alleen maar water gedronken en geen taart of hapjes genomen. In het restaurant heb ik carpaccio genomen als voorafje en als hoofdgerecht een maaltijdsalade met kalfsribeye en cashewnoten. Ook van de friet gebleven die op tafel stond :cool:

zondag: wederom in de ochtend wezen sporten om vervolgens in de middag nogmaals te sporten met wat vrienden. We hadden een zaaltje afgehuurd en 2.5 uur tegen een balletje getrapt, flink staan zweten. Ik woog na deze zweetsessie nog maar 69.9 kilo :eek:
Direct na het voetballen weer naar wat andere vrienden toe en daar aangeschoven bij een bbq. Ik heb een hamburger op en verder alleen maar kip/varkenshaas-spiesjes en 2 stukjes stokbrood. Geen sausjes genomen en wederom alleen water gedronken.

Gewicht vanmorgen op de weegschaal: 70.2kg.
Ben voornemens om nu nog 2 weken te cutten, rustig aan te doen met mijn trainingen en mogelijk ga ik mijn carbs nog wat verlagen. 24 juni nog een keer mijn VP laten opmeten en dan ga ik voor die bulk waar ik al zo lang op aan het wachten ben!

Trainingen van het weekend log ik vanavond nog eventjes :D
 
zaterdag: in de ochtend wezen sporten om vervolgens de trein te nemen naar mijn vriendin. Vanuit mijn vriendin zijn we naar een bruiloft geweest van een kennis van haar en zijn we daarna gaan uit eten in Ijsselstein (bij Utrecht). Ik heb op de bruiloft alleen maar water gedronken en geen taart of hapjes genomen. In het restaurant heb ik carpaccio genomen als voorafje en als hoofdgerecht een maaltijdsalade met kalfsribeye en cashewnoten. Ook van de friet gebleven die op tafel stond :cool:

zondag: wederom in de ochtend wezen sporten om vervolgens in de middag nogmaals te sporten met wat vrienden. We hadden een zaaltje afgehuurd en 2.5 uur tegen een balletje getrapt, flink staan zweten. Ik woog na deze zweetsessie nog maar 69.9 kilo :eek:
Direct na het voetballen weer naar wat andere vrienden toe en daar aangeschoven bij een bbq. Ik heb een hamburger op en verder alleen maar kip/varkenshaas-spiesjes en 2 stukjes stokbrood. Geen sausjes genomen en wederom alleen water gedronken.
Respect:bow:
 
Dat is waar! In het begin waren de vele setjes wel even wennen, maar het geeft wel voldoening. 5x per week trainen met veel setjes lijkt zijn ding te doen, ik zie nu wel echt mijn lichaam veranderen in de spiegel :)

Dit weekend een vrij druk weekend gehad en nog geen tijd gehad om te loggen:

zaterdag: in de ochtend wezen sporten om vervolgens de trein te nemen naar mijn vriendin. Vanuit mijn vriendin zijn we naar een bruiloft geweest van een kennis van haar en zijn we daarna gaan uit eten in Ijsselstein (bij Utrecht). Ik heb op de bruiloft alleen maar water gedronken en geen taart of hapjes genomen. In het restaurant heb ik carpaccio genomen als voorafje en als hoofdgerecht een maaltijdsalade met kalfsribeye en cashewnoten. Ook van de friet gebleven die op tafel stond :cool:

zondag: wederom in de ochtend wezen sporten om vervolgens in de middag nogmaals te sporten met wat vrienden. We hadden een zaaltje afgehuurd en 2.5 uur tegen een balletje getrapt, flink staan zweten. Ik woog na deze zweetsessie nog maar 69.9 kilo :eek:
Direct na het voetballen weer naar wat andere vrienden toe en daar aangeschoven bij een bbq. Ik heb een hamburger op en verder alleen maar kip/varkenshaas-spiesjes en 2 stukjes stokbrood. Geen sausjes genomen en wederom alleen water gedronken.

Gewicht vanmorgen op de weegschaal: 70.2kg.
Ben voornemens om nu nog 2 weken te cutten, rustig aan te doen met mijn trainingen en mogelijk ga ik mijn carbs nog wat verlagen. 24 juni nog een keer mijn VP laten opmeten en dan ga ik voor die bulk waar ik al zo lang op aan het wachten ben!

Trainingen van het weekend log ik vanavond nog eventjes :D

Nou dan... dat is cutten :)
 
Het was eigenlijk niet eens zo heel moeilijk om van al dat lekkers af te blijven. Er stond zelfs een snoepkraam met popcorn en snoepjes op de bruiloft, ik moest gelijk aan jou denken :roflol:

Nou dan... dat is cutten :)
Haha klopt, maar ik cut al 5 maanden en ik ga nu mijn laatste weken in. Zou jammer zijn om het te gaan verneuken mede door dit soort "evenementen". Normaal gesproken ging ik dan aardig los en bij een BBQ lag er vroeger altijd meer saus dan vlees op mijn bord.

:p
 
En dat op een bruiloft, respect :p
 
Respect dat je dat lukt op een BBQ... helemaal na zo'n pot zaalvoetbal, zou zelf dan wel echt iets hebben "van nu heb ik dat vlees wel verdiend" haha. En onder de 70kg gemeten.. Dat is een flinke mijlpaal of niet?
 
Respect bro, whatever it takes!
 
Dat is wel zelfbeheersing, man .... :bow:
 
Het was eigenlijk niet eens zo heel moeilijk om van al dat lekkers af te blijven. Er stond zelfs een snoepkraam met popcorn en snoepjes op de bruiloft, ik moest gelijk aan jou denken :roflol:
Snoepkraam op de bruiloft?

Dan wil ik ook wel weer trouwen... :D
 
Knap gedaan! Je weet waar je het voor doet! :thumb:
 
Back
Naar boven