MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik moet ook als een malle naar het toilet om te zeiken, gister denk ik wel 15x :roflol:

Hoe kan je nou zoveel schijten als er niks naar binnen gaat :roflol:
 
Ze houdt van je ondanks alles :aai::heart:
Haha, gelukkig wel! :D

Rope crunches zijn fijn inderdaad! Al vind ik het vasthouden wel altijd wat oncomfortabel :o
Ik was na een tijdje de side bends ook wel beu. De oefening ziet er trouwens ook wel raar uit, lijkt soms net alsof je de grond kust :D

Wat een nuance weer..
Ach, ik neem dat van mijn moeder met een korreltje zout, maar van andere mensen kan ik het niet zo hebben. Negeren is de beste optie.

Het is net of ik mijn familie hoor. :rolleyes:
Totdat je met de kids in het badje speelt bij mijn zus in de tuin, shirt uit en iedereen is stil...:D
Wordt lastig om op mijn werk mijn shirt uit te doen.. binnenkort wel BBQ op het werk! :D

Hoe kan je nou zoveel schijten als er niks naar binnen gaat :roflol:
Zeiken Rob, urineren! :D

Goed lezen Rob...:windup:
Dus dat :haha:
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond nog even in de bloedhitte getraind. Wederom een full-body omdat ik deze week ook nog low-carb eet, dus wat minder trainen dan normaal. Ben op bepaalde dagen moe en futloos, maar ik ben er bijna.
Vrijdagavond/zaterdag staat een refeed op de planning in ieder geval. Ben in 10 dagen 2kg afgevallen en de afgelopen maand zelfs 3.2kg (26 mei woog ik nog 71.8kg). Toen ik mijn laatste 4-punts meeting deed (14.1%) was dit de dag na 26 mei, dus hopelijk nog wat vet kwijt! Ben van plan om volgende week nog ergens een nieuwe meeting te doen. Hopelijk is die 3.2kg dus niet alleen vocht geweest. Als ik op 12.5% zou staan, zou dat heel mooi zijn!

bp
10x20kg
8x30kg
4x8x45kg

dl
8x50kg
4x8x60kg

ohp
10x20kg
4x4x30kg

close-grip t-bar row

4x4x37.5kg

calf raise (seated)
3x15x40kg

calf raise (standing)
4x8x160kg

rope crunches
3x15x41kg

reeting
Moest eerst naar de sportschool fietsen in de hitte waar ik eigenlijk geen zin in had, maar uiteindelijk blij dat ik toch ben gegaan. Wederom geen bijzondere training, maar zoals eerder gemeld minder intensief omdat ik nu 2 weken low-carb eet.
Gewicht vanmorgen was 68.4. Dit jaar dus 12.1kg afgevallen. Buikomtrek 74.5cm. Ik denk een betere, solidere basis ten opzichte van vorig jaar, toen ging ik (een poging doen om te) bulken met een buikomtrek van 78cm en stond ik op 72.8kg.

Morgen dus refeed en morgen komt ook de makelaar op bezoek! Ik ga mijn appartement te koop zetten en kijken voor een huisje met mijn vriendin :)
 
Laatst bewerkt:
Heet was het inderdaad gisteren. :zweet:
Morgen dus refeed en morgen komt ook de makelaar op bezoek! Ik ga mijn appartement te koop zetten en kijken voor een huisje met mijn vriendin :)
Spannende tijden dus. Mooi man. :)
 
Gewicht vanmorgen was 68.4. Dit jaar dus 12.1kg afgevallen. Buikomtrek 74.5cm. Ik denk een betere, solidere basis ten opzichte van vorig jaar, toen ging ik (een poging doen om te) bulken met een buikomtrek van 78cm en stond ik op 72.8kg.

Morgen dus refeed en morgen komt ook de makelaar op bezoek! Ik ga mijn appartement te koop zetten en kijken voor een huisje met mijn vriendin :)

Erg lekker hoor, dan heb je echt een flinke cut gehad! Knap dat je die laatste loodjes nog zo strak kan doen (low carbs en toch trainen), maar dan heb je wel een resultaat waar je u tegen zegt! Nu zaak om jezelf onder controle te gaan houden de komende tijd, en een goede basis voor je clean bulk neer te zetten. Hoop dat je meer kcal ook meteen als goede motivatie ervaart voor je KT, zal toch een hele andere manier van trainen zijn met wat meer kcal in je mik!

Succes ook met het verkopen van je appartement... hopelijk heb je in de goede tijd gekocht, en kan je hem nu goed kwijt:cool:
 
Heet was het inderdaad gisteren. :zweet:

Spannende tijden dus. Mooi man. :)

Ja zeker spannend! We mogen na 4 jaar samenzijn spreken van een goede relatie en willen de volgende stap gaan zetten door te gaan samenwonen. Hopelijk appartement snel verkocht én snel een nieuw huisje vinden :)
Erg lekker hoor, dan heb je echt een flinke cut gehad! Knap dat je die laatste loodjes nog zo strak kan doen (low carbs en toch trainen), maar dan heb je wel een resultaat waar je u tegen zegt! Nu zaak om jezelf onder controle te gaan houden de komende tijd, en een goede basis voor je clean bulk neer te zetten. Hoop dat je meer kcal ook meteen als goede motivatie ervaart voor je KT, zal toch een hele andere manier van trainen zijn met wat meer kcal in je mik!

Succes ook met het verkopen van je appartement... hopelijk heb je in de goede tijd gekocht, en kan je hem nu goed kwijt:cool:
Flinke cut inderdaad. Wat dat betreft heb ik daar wel goede ervaring mee. Toen ik 2 jaar geleden ben begonnen met trainen was ik veel te zwaar (91kg) en was ik in 7 a 8 maanden ook 17kg afgevallen. Laatste 2 weken ben ik wel héél erg streng voor mij zelf geweest door een low-carb/high-protein dieet te volgen. Mijn kcal-inname was elke dag erg laag (carbs en vetten ook laag) en eiwitten erg hoog. Mede hierdoor heb ik bewust niet zwaar getraind. (wordt ook aangeraden om dat niet te doen). Komende vrijdag en zaterdag mag ik mijzelf belonen met een refeed.
 
Samen een huisje kopen. Dat zijn leuke dingen! :thumbs:
 
Door wie wordt er aangeraden niet zwaar te trainen? Na mijn weten moet je juist in de cut wel zwaar trainen ( niet te zwaar en niet elk setje tot failure).
 
Door wie wordt er aangeraden niet zwaar te trainen? Na mijn weten moet je juist in de cut wel zwaar trainen ( niet te zwaar en niet elk setje tot failure).
Lyle McDonald.
 
Gefeliciteerd met je bijna nieuwe huisje!
 
Ergens heeft flexx123 wel een punt. Je wil geen slappe trainingen neerzetten als gevolg van een kcal tekort. Dan ga je alleen maar (meer) inleveren.

Het is wel prima om volume te verlagen natuurlijk.
 
Samen een huisje kopen. Dat zijn leuke dingen! :thumbs:
Yes, erg leuk! Blijf wel in Eindhoven en omstreken wonen.

Gefeliciteerd met je bijna nieuwe huisje!
Thanks Rambo!

Ergens heeft flexx123 wel een punt. Je wil geen slappe trainingen neerzetten als gevolg van een kcal tekort. Dan ga je alleen maar (meer) inleveren.

Het is wel prima om volume te verlagen natuurlijk.
Laat ik het anders brengen. Het waren echt geen slappe trainingen, echter alleen minder intensief dan normaal. Ik trainde eerst 5x per week waar ik bepaalde compounds bijna 10 setjes deed.
Nu heb ik 4x4 en 4x8 setjes gedaan op lager volume in de vorm van 3 full body workouts per week. Sterker nog, ik heb eigenlijk precies mijn vorige schema gevolgd, alleen op een wat lager volume. De assistance oefeningen heb ik niet verlaagd.

En om het een en ander nog meer te verduidelijken voor iedereen:
Ik heb 2 weken lang een [Link niet meer beschikbaar] dieet gevolgd (gebaseerd op Rapid Fat Loss van Lyle McDonald). Elke dag max 20gr carbs, 20gr vet en minimaal 250gr proteine om spierverlies te voorkomen. Elke dag extra vitaminen, magnesium, omega-3 ingenomen onder andere. Heel veel kip, tonijn en veggies gegeten. Het was pittig, maar ben daardoor wel 2kg afgevallen in 10 dagen tijd. Gewoon stabiel afvallen en "normaal" cutten is natuurlijk de beste optie (ik heb 5 maanden niet anders gedaan), maar ik wilde het toch eens proberen.

Zou ik het nog een keer doen of iemand aanraden? Dat niet :D
 
Yes, erg leuk! Blijf wel in Eindhoven en omstreken wonen.

Zou ik het nog een keer doen of iemand aanraden? Dat niet :D

Taaier dan gedacht dan? Of gewoon geen energie (in combinatie met warme weer?)?
 
Taaier dan gedacht dan? Of gewoon geen energie (in combinatie met warme weer?)?
Het is zwaar en het warme weer heeft het er niet makkelijker gemaakt. Ik at ook maar gemiddeld 1200kcal per dag en dat is niet veel natuurlijk. Ik was al erg veel gewend omdat ik aan IF doe en op 1700/1800kcal heb gecut dit jaar, maar pittig was het zeker.
Vorige week zondag was ik echt de hele dag futloos ook en best moe na mijn training. Verder niet heel veel issues gehad eigenlijk. Mensen die lager zitten op 15% vet mogen dit dieet ook maar max 2 weken volgen en er wordt afgeraden om ook direct een nieuwe cycle te doen. Voordeel is wel dat ik vrijdag na mijn training en zaterdag hardcore mag refeeden.

For the most part, total carbohydrate intake is the key aspect, so let's look at that first. Assuming full glycogen depletion, which you should have achieved if you followed the recommendations, somewhere between 12 and 16 g/kg of lean body mass is the magic number here. That works out to approximately 7-8 grams of carbs/lb of lean body mass for the metric impaired. A lighter lifter with 70kg (154 lbs) of LBM will be eating 1000-1200 grams of carbohydrates over this 24 hour span from Thursday night to Friday bedtime. Larger lifters consume more and lighter lifters consume less.

So, the 'ultimate' refeed for when all of your glycogen is depleted, requirements are as high as 12-16 g/kg LBM ( 5-7 g/lb LBM.)

5-hr refeeds are the ones recommended for the PSMF or Flexible Diet when one gets 1 free meal and 1 5-hr refeed.

Fructose limits for refeeds · <100g sucrose
· <50g fructose (several pieces of fruit)
Carbohydrate dosings
· 5hr refeeds: 3-6 g/kg LBM (1-3g/lb LBM)
· 1 day refeeds: 8-12 g/kg LBM (4-5g/lb LBM)
· 2 day refeeds: 4-6 g/kg LBM (2-3g/lb LBM) (on both days, so it works out to the same total amount as the 1-day refeed)
 
. Voordeel is wel dat ik vrijdag na mijn training en zaterdag hardcore mag refeeden.
dan hoop ik dat je al een erg goede refeed op de planning hebt staan haha!
 
Crash dieet:D
 
Damn bro!! Bedankt voor de verheldering :P.
 
Back
Naar boven