MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Bezoekers in dit topic

PR en huis verkocht! Top dag dus gewoon je! :thumb:
 
Alleen maar goede berichten! Gefeliciteerd met de verkoop man:cheer:
 
Nice, zowel je SQ als je huisje!
Superfijn dat het zo snel verkocht is, weer een zorg minder!
 
Mooi man. Goede squat en huis verkocht. Mooie tijden. :)
 
Goed busy, squat PR en dikke vastgoedtransacties!
 
Mooie pr op je skwat! :thumb:
En top van je huis natuurlijk!
Woningmarkt is echt bizar op het moment
Ja, echt bizar! Woning heeft nog geen seconde op Funda gestaan en eerste contact met de makelaar was 10 dagen geleden. Wat betreft verkoop werkt dit in ons voordeel, maar bij de aankoop zullen we dus ook alert moeten zijn.

Yeey... weer een squat PR. Gaat lekker hier. En huis verkocht.. :thumb: .. gunstige tijd voor de verkopers, niet voor de zoekenden zoals ik :(
Ja, squat gaat lekker! Huis verkocht is echt top. Ik hoop dat we ook snel iets nieuws vinden. De markt (en ook prijzen) zijn booming! Wat voor iets ben je naar op zoek?

PR en huis verkocht! Top dag dus gewoon je! :thumb:
Heerlijk!

Alleen maar goede berichten! Gefeliciteerd met de verkoop man:cheer:
Thanks Marv! Nu nog een nieuw huis op de kop tikken!

Nice, zowel je SQ als je huisje!
Superfijn dat het zo snel verkocht is, weer een zorg minder!
Dank je wel Sanne!

Mooi man. Goede squat en huis verkocht. Mooie tijden. :)
Thanks Rookie, mooie berichten inderdaad :)

Goed busy, squat PR en dikke vastgoedtransacties!
Yeah buddy!
 
Ja, squat gaat lekker! Huis verkocht is echt top. Ik hoop dat we ook snel iets nieuws vinden. De markt (en ook prijzen) zijn booming! Wat voor iets ben je naar op zoek?
Het is echt gekte. Als het op Funda staat ben je idd vaak te laat.
Ik zoek appartement met beetje gunstig balkon of dakterras. Maar er is geen tijdsdruk gelukkig, ik hoef alleen mijn huur maar op te zeggen.
 
Het is echt gekte. Als het op Funda staat ben je idd vaak te laat.
Ik zoek appartement met beetje gunstig balkon of dakterras. Maar er is geen tijdsdruk gelukkig, ik hoef alleen mijn huur maar op te zeggen.
Ja het is bizar! Tip die ik gekregen heb is om op de websites van de makelaars zelf te kijken of op de Facebook pagina's, daar staan de (nieuwe) huizen er een dagje eerder op. Funda schijnt de nieuwe huizen altijd 's nachts te verwerken.
Schijnt ook nog eens dat je pas echt kans krijg wanneer je een aankoopmakelaar inschakelt, als persoon kom je er al vaak niet doorheen. Lastig die markt nu!

Gister chest + armen + schouders getraind:
Training: ~90 minuten
Cardio: ~60 minuten (van/naar sportschool fietsen)
Food: 2487 kcal (KVE: 302/58/164)

FurdtBn.png


Reeting:
Hele minimale reset gedaan op de bench: enkel bij het +1 setje is het gewicht volgens mij iets omlaag gegaan (2.5kg). Bleef de afgelopen weken steken bij andere benchsessie van de week (waar ik oa 3x4x60kg moet), dus kleine reset.
Close-Grip gaat ook de goede kant op, ook weer een PR! Vanavond nog even legs + rug knallen en dan weekend :)
 
Schijnt ook nog eens dat je pas echt kans krijg wanneer je een aankoopmakelaar inschakelt, als persoon kom je er al vaak niet doorheen.
Dit klopt helemaal. Ik heb mijn huis een klein jaartje geleden gekocht. Eerst zelf aan de slag, maar pas een mooi huis gevonden toen we een aankoopmakelaar hadden ingeschakeld.
We zaten er nog maar net in en toen kwamen er mensen aan de deur met de vraag of wij de woning wilden verkopen, ze gingen de hele buurt af met die vraag en hebben uiteindelijk het huis schuin tegenover ons gekocht. Die mensen hadden geen plannen voor verkoop maar door het aanbod dat ze kregen zijn ze toch overstag gegaan. Geeft alleen maar aan dat kopen van een woning toen al lastig was en dat je nu zonder aankoop makelaar zo goed als geen kans maakt.
 
Wtf, een aankoopmakelaar? Dat kennen wij niet in België... Wel om te verkopen maar zelfs daar doen velen het zelf (waaronder ik)
 
Wtf, een aankoopmakelaar? Dat kennen wij niet in België... Wel om te verkopen maar zelfs daar doen velen het zelf (waaronder ik)
Bij ons kan je het zelf doen maar de aan- en verkoop makelaars hebben contacten onderling waardoor je woningen onder ogen krijgt die soms zelf nog (net) niet op de markt zijn.
 
Waarschijnlijk ga ik ook wel naar een aankoop makelaar als zelf zoeken nog niets op gaat leveren...
 
Beetje druk weekend achter de rug, maar eindelijk even tijd om te loggen!

Vrijdagavond nog kunnen trainen, zaterdag naar Dominator geweest met flexx123 en nog wat andere gezien van het forum. Zondag even bij moeten komen en in de middag naar Foodstock geweest. (Allemaal tentjes met lekker drinken & eten op het terrein van de TU in Eindhoven). Gister de crematie gehad van de tante van mijn vriendin. Was een erg mooi afscheid en samenzijn met de familie. De verkoop van mijn appartement is ook zo goed als rond (vrijdag gaan we de koopovereenkomst met de koper ondertekenen) en mijn vriendin en ik hebben gelijk aanstaande vrijdag ook al een bezichtiging van een huisje die we op het oog hebben. Er gebeurt heel erg veel in allemaal korte tijd, dus we moeten het allemaal even goed bij zien te benen :)

BhSazce.png


Reeting
Hele dikke PR regen! Was achteraf niet zo slim om kuiten te trainen voordat ik naar Dominator ging afgelopen weekend; rond 18:00 was mijn lichaam al op en wilde mijn benen niet meer (op een paar spaarzame momenten na).

Ik heb nu 3 "rustdagen" gehad, maar dit waren wel drukke en soms bewogen dagen zo rondom de crematie van de tante van mijn vriendin. Hier en daar ook wat lekker gegeten (op Foodstock was er zoveel lekkers, en gister ook nog uit wezen eten) dus logischerwijs gaf de weegschaal vanmorgen ook +2kg aan. Goed begin van de bulk laten we maar zeggen :roflol: Vanmiddag mogen we weer trainen en vanavond bios met flexx123
 
Kuiten trainen voor Dominator:roflol:

Mooie en mindere dingen de afgelopen tijd! Dikke workout wel trouwens..wat een PR's! Hopelijk wordt het wat vrijdag:cheer:

Welke film gaan jullie deze keer heen? En weer met prepbakjes in de bios?:rolleyes:
 
Kuiten trainen voor zo een festival is inderdaad niet echt een verstandig idee. Dat is een training op zich!
Hoe gaat het met de DL qua techniek nu trouwens? Wil het een beetje lukken?
 
Een hoop veranderingen en gebeurtenissen, en dan alsnog al die PR's.. Doe je goed!
Dat Foodstock-gedoe klinkt wel erg lekker.. Prima begin van de bulk lijkt me ;).
 
Best wat reps op je FR SQ. Schouders helemaal beurs nu zeker? :)
 
Kuiten trainen voor Dominator:roflol:

Mooie en mindere dingen de afgelopen tijd! Dikke workout wel trouwens..wat een PR's! Hopelijk wordt het wat vrijdag:cheer:

Welke film gaan jullie deze keer heen? En weer met prepbakjes in de bios?:rolleyes:
Kuiten voor Dominator was niet zo heel slim.. sterker nog bij de desbetreffende training had ik nog spierpijn van de training 2 dagen eerder, toen ik ook al kuiten had getraind. Bitches must grow!
Mooie en mindere dingen inderdaad, maar zo is het leven! We zijn gister naar de nieuwe Planet of the Apes film geweest, was een goed filmpje!

Kuiten trainen voor zo een festival is inderdaad niet echt een verstandig idee. Dat is een training op zich!
Hoe gaat het met de DL qua techniek nu trouwens? Wil het een beetje lukken?
Was niet slim, maar mijn kuiten hebben potentie dus ik pak ze elke week goed aan! DL doe ik altijd dead stop en probeer de spanning zo goed mogelijk op de rug te houden, ook bij het weer terugleggen van de barbell. Denk dat ik nu op dit moment wel redelijk tegen mijn max aan zit. Ik begin ook al grip-issues te krijgen, dus dat moet ik ook fixxen. Ik ben niet van plan om nu al mixed-grip te gebruiken.

Een hoop veranderingen en gebeurtenissen, en dan alsnog al die PR's.. Doe je goed!
Dat Foodstock-gedoe klinkt wel erg lekker.. Prima begin van de bulk lijkt me ;).
Thanks Sanne! Het is ook erg leuk! Gezellige sfeer.. bandje erbij etc! [Link niet meer beschikbaar]

Best wat reps op je FR SQ. Schouders helemaal beurs nu zeker? :)
Viel eigenlijk wel mee. Veel compounds doe ik nu al een tijdje aardig wat setjes en dat bevalt me goed!

Gister chest + armen + rug getraind:

7Qp39Xz.png


Reeting:
Jammer van de bench, misschien weer iets te vlug verhoogd. Volgende week weer een poging, we zijn nu toch aan het bulken! Chins weer een 0.5kg erbij, die gaan lekker :)
 
mooie overzichtelijke layout van je workout...zelf gedaan of misschien een linkje? :)
 
Goede training!
Foodstock ziet er leuk uit idd
 
Back
Naar boven