MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Bezoekers in dit topic

Die foto had ik helemaal gemist. Goed resultaat! Mag je echt trots op zijn! :thumb:
 
Je bent idd al flink stuk afgevallen, goed bezig.
Je triceps komen mooi uit :thumb:
Thanks! Triceps komen al mooi uit, heb ik al meer gehoord. :D Nu de rest nog! :D

Die foto had ik helemaal gemist. Goed resultaat! Mag je echt trots op zijn! :thumb:
Thanks Rookie! Trots ben ik zeker! Ik ben blij dat ik twee jaar geleden de knop heb omgezet :)
 
Kiek die triceps:eek:
 
Kiek die triceps:eek:
Welke? :D

Net pull:

9HL32kV.png


Reeting
Het was echt super warm in de gym en ik was aardig vermoeid na de deadlifts. T-Bar ging daarna eigenlijk beter dan verwacht en voelde minder zwaar dan normaal.
Chinups gingen ook weer lekker, weer 0.5kg erbij en dus weer een PR. Rest van de training formaliteit.

Komende 4 dagen even lekker verstand op nul en lekker chillen in Madrid! Morgenmiddag stap ik op het vliegtuig en zondag weer terug! :D
 
Lekker getraind en veel plezier in Madrid! :)
 
Madrid overleefd, wel een 2.5kg zwaarder deze ochtend. Vooral bij het ontbijt veel carbs naar binnen geduwd, het ontbijt was echt te luxe en te lekker om te laten staan. (ze hadden zelfs wijn, champagne en sushi).
Elke ochtend aan de wentelteefjes en pancakes gezeten in ieder geval. In de avonden vooral tapas gegeten (vlees en vis) en erg weinig complexe carbs. Hier en daar een biertje, dat had ik al weer een hele tijd niet meer gehad.

Alles bij elkaar zo een 40km gelopen ook, dus dat heeft denk ik de schade beperkt. Vanavond weer direct knallen in de gym!
 
Allemaal gains daar in Spanje. Ik verwacht een hele serie PR's vandaag! :lifter:
 
Fiets was weer eens naar de mallemoer, maar gister weer gefixed (ventiel bleek stuk te zijn, maar eerder zitten klooien met de band). Gisteravond biosje gepakt met flexx123 en vanavond maar weer eens trainen.
Gister zoveel mogelijk te voet gedaan toen ik mijn fiets niet kon gebruiken. Van werk naar huis gelopen en van/naar bios gelopen, bij elkaar zo een 11km.

Ik kan op mijn werk gebruik maken van een fietsplan, dus binnenkort maar eens een nieuwe fiets kopen, teveel ellende met mijn huidige fiets.

Gewicht was vanmorgen (72.6kg) weer bijna op het niveau van voor de vakantie (72kg), meeste vocht alweer kwijt dus :)
 
11km gelopen? Netjes!
 
Met die 11km toch mooi een 700kcal extra gepakt. :)
 
Goeie strafcardio :D
 
Back
Naar boven