XXL Nutrition

Freaks @ tha Gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by SQUAT


Nee die gym is niet van mij, maar ik ben er wel regelmatig van dienst om mensen te begeleiden. De eigenaar, Pierre De Bont, ken ik al sinds ik met bb begon en ik ben er vriend aan huis. Pierre was trouwens zelf een atleet op internat niveau in de jaren 70.
Plannen om de gym later over te nemen die zijn er wel.
Altijd welkom!

hhmm wat voor soort trainingsschema volg jij trouwens..

of is dat geheim?
 
Bij ons zitten er niet veel rare mensen alleen 1 man die blijkt al jaren daar te trainen, hijgt heel de tijd als een hond en traint nog steeds met dumbeltjes van 1 kg...

En over dat douchen, dat doe ik ook thuis... Iedereen douched daar maar gewoon smerig sta ik daar met mijn voeten in iemand anders zijn troep. Voor mij is de sportschool nog geen min lopen dus ben net zo snel thuis.
 
Originally posted by Purple

En over dat douchen, dat doe ik ook thuis... Iedereen douched daar maar gewoon smerig sta ik daar met mijn voeten in iemand anders zijn troep. Voor mij is de sportschool nog geen min lopen dus ben net zo snel thuis.


Totaal mee eens! Ik douche ook thuis. Ik heb geen zin in voetenschimmel of wat dan ook. Ook geen zin om slippers mee te nemen en een zooi spullen om te douchen. Ik pak me jas, stap in de auto, bagger naar huis en stap daar lekker rustig onder de douche. Ik heb geen penisneid of zoiets, maar ik douche ook niet graag in 'vreemde' douches!
 
Originally posted by Rob G



Totaal mee eens! Ik douche ook thuis. Ik heb geen zin in voetenschimmel of wat dan ook. Ook geen zin om slippers mee te nemen en een zooi spullen om te douchen. Ik pak me jas, stap in de auto, bagger naar huis en stap daar lekker rustig onder de douche. Ik heb geen penisneid of zoiets, maar ik douche ook niet graag in 'vreemde' douches!


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Purple
Bij ons zitten er niet veel rare mensen alleen 1 man die blijkt al jaren daar te trainen, hijgt heel de tijd als een hond en traint nog steeds met dumbeltjes van 1 kg...

En over dat douchen, dat doe ik ook thuis... Iedereen douched daar maar gewoon smerig sta ik daar met mijn voeten in iemand anders zijn troep. Voor mij is de sportschool nog geen min lopen dus ben net zo snel thuis.

5 minuten fietsen voor mij.

daarnaast heb ik thuis een heerlijke badkuip, en gaat het douchen beter en sneller en een stuk hygienischer.
 
bij ons hebben we een paar freaks...

de grootste freak heet ERWIN !!!!

(ni doorvertellen hé squat ;) LOL)
 
Originally posted by SQUAT


Nee die gym is niet van mij, maar ik ben er wel regelmatig van dienst om mensen te begeleiden. De eigenaar, Pierre De Bont, ken ik al sinds ik met bb begon en ik ben er vriend aan huis. Pierre was trouwens zelf een atleet op internat niveau in de jaren 70.
Plannen om de gym later over te nemen die zijn er wel.
Altijd welkom!

als je die ooit overneemt wil ik wel daar les geven ivm met zuivere krachttraining (powerlifting dan). zou wel leuk zijn! ik hoop tegen dan toch wel europees kampioen te zijn, of op zijn minst een europees kampioenschap te hebben meegedaan :D
 
5 minuten fietsen voor mij.

daarnaast heb ik thuis een heerlijke badkuip, en gaat het douchen beter en sneller en een stuk hygienischer.

Is voor mij nog geen 5 minuutjes lopen, maar toch wil ik meteen onder de douche. Hele sporttas met zooi mee ben ik ook wel gewend. Van kleins af aan altijd aan sport gedaan en dan wordt het een gewoonte. Ik douche trouwens twee keer per dag want op de sportschool kan je natuurlijk niet zo lekker douchen als thuis.

Voetschimmels zijn k*t, maar volgens mij wil je niet weten wat er allemaal aan de dumbbells, barbells en apparaten hangt. De meeste gore zooi wordt via de handen verspreidt.
 
Originally posted by Rob G



Ik heb geen penisneid of zoiets, maar ik douche ook niet graag in 'vreemde' douches!

Was het niet castratie-angst ipv penisnijd? Penisnijd schijnt volgens Freud alleen bij vrouwen voor te komen :D

:to:
 
Originally posted by Purple
Bij ons zitten er niet veel rare mensen alleen 1 man die blijkt al jaren daar te trainen, hijgt heel de tijd als een hond en traint nog steeds met dumbeltjes van 1 kg...

En over dat douchen, dat doe ik ook thuis... Iedereen douched daar maar gewoon smerig sta ik daar met mijn voeten in iemand anders zijn troep. Voor mij is de sportschool nog geen min lopen dus ben net zo snel thuis.

Ok, maar vergeet dan niet dat je heel het boeltje microben, dat je opneem bij het trainen, meeneemt naar huis! En de kans dat deze al in je lichaam gedrongen zijn groot is!
Douchen heeft nog een ander voordeel: afkoelen van de lichaamstemperatuur na het trainen, en geeft ook een lichte vorm (indien degelijke douchekoppen) van massage!
 
Ach jah, al met al vind ik het thuis gewoon veel relaxer! Ik douche altijd smorgens en na de training en vind het super lekker om te douchen. Ik wil trouwens ook altijd eerst mijn supps naar binnen werken al voorts ik ga douchen :)
 
Originally posted by nilsjei1234


hhmm wat voor soort trainingsschema volg jij trouwens..

of is dat geheim?

Waarom denk je nou dat dit een geheim is?
Het is opgebouwd rond basicoïtusercices, KIS en ICE > Bigcat.
Ook heb ik heel wat geleerd van Pierre en enkele andere veteranen.
Het geheim? Dat zit hem toch gewoon in je drive (lees motivatie! Hahaha)
 
Originally posted by SQUAT


Ok, maar vergeet dan niet dat je heel het boeltje microben, dat je opneem bij het trainen, meeneemt naar huis! En de kans dat deze al in je lichaam gedrongen zijn groot is!
Douchen heeft nog een ander voordeel: afkoelen van de lichaamstemperatuur na het trainen, en geeft ook een lichte vorm (indien degelijke douchekoppen) van massage!

Niet alleen dat.. Je douched ook GRATIS!! Op een manier:rolleyes: .. Als je thuis gaat douchen, kost dat je weer 1.25E.. Bovendien kan je zo lang douchen als je zelf wilt... ;)
 
Originally posted by Bracke


Niet alleen dat.. Je douched ook GRATIS!! Op een manier:rolleyes: .. Als je thuis gaat douchen, kost dat je weer 1.25E.. Bovendien kan je zo lang douchen als je zelf wilt... ;)

thuis douche ik ook gratis :)

aaruh, snap wat jullie bedoelen, heb je ook een goed punt mee. Maar niets gaat boven het comfort van thuis douchen! Vind ik dan...
 
Trouwens over "freaks@tha gym" gesproken, bij ons is er eentje die wel net een stofzuiger lijkt als ie z'n reps uitvoert! Zijn ademhaling is dan ook wel helemaal verkeerd (heb hem dit al gezegd, maar baat niet) Je hoort hem tot achter aan in de gym!
 
Originally posted by Spike
bij ons hebben we een paar freaks...

de grootste freak heet ERWIN !!!!

(ni doorvertellen hé squat ;) LOL)

Zwijg mij ervan Spike! Je hebt hem op t'werk nog niet bezig gezien! Is om een zenuwinzinking te krijgen.
 
Originally posted by SQUAT


Zwijg mij ervan Spike! Je hebt hem op t'werk nog niet bezig gezien! Is om een zenuwinzinking te krijgen.

LOL.. Vertel ons es wat over ERWIN in de gym en op het werk :)
 
Originally posted by Bracke


LOL.. Vertel ons es wat over ERWIN in de gym en op het werk :)

Sorry, kan ik niet doen! hij kan toevallig wel met een pc werken!
Spike misschien!
 
nah, 'k gaat maar nie doen :D


SQUAT, doet hem wel de groeten van mij als ge hem ziet! en zegt dat hij zijn borsthaar nog nekeer moet afscheren!
 
Originally posted by SQUAT


Ok, maar vergeet dan niet dat je heel het boeltje microben, dat je opneem bij het trainen, meeneemt naar huis! En de kans dat deze al in je lichaam gedrongen zijn groot is!
Douchen heeft nog een ander voordeel: afkoelen van de lichaamstemperatuur na het trainen, en geeft ook een lichte vorm (indien degelijke douchekoppen) van massage!

Als je ziet wat er daar onder de douche gaan dan krijg ik al ... neigingen. En de sportschool is bij mij om de hoek dus duurt bijna net zolang voordat ik onder de douche sta... en thuis douch ik toch veel meer ontspannen dan daar.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven