MuscleMeat

Freaks @ tha Gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Ik kwam op het idee omdat ik er toch steeds moest aan denken.. Er lopen toch soms eigenaardige mensen rond in de Gym. Niet dat het freaks zijn, vergis je niet met de titel, zo bedoel ik het niet ;) Ik vind het leuk dat ze er zijn, de verscheidenheid maakt het net interresant..

Bij ons komt zo bv een man al 6 jaar fitnessen met steeds dezelfde outfit;
Een witte egale T-shirt met een vuur rood sportbroekje eronderaan.. Lijkt net een stripfiguur.. Hij doet me soms aan jeromeke denken..

Vervolgens denk ik af en toe of ik ook geen freak ben.. Mensen kijken de gehel tijd naar me als ik oefeningen doe, net of ik een of andere superfreak ben, maar dat ben ik niet, maar misschien geld dat wel voor hen.. Weet het niet..

In ieder geval, hebben jullie ook een freak of een freaky persoon in de sportschool rondlopen?

Greetz Bracke :wave:
 
Bij ons lopen er ook een paar rond hoor...
De eigenaar van mn sportschool traint soms in een zelfgebreid roze topje, en er is iemand die zich steevast voor de training in de kleedkamer vol met Vicks smeert.
 
nee geen freaks... ik ben de enigste die zo ver in het bodybuilding gaat..

rest trained wel gericht etc. met schema's maar letten niet zo op zn schema's... dat is 10% van de trainers.

de andere 90% zijn oude mensen die gezond willen doen of dikke mensne die denken in 2 maanden slank te worden.
 
Originally posted by Frenkpie
nee geen freaks... ik ben de enigste die zo ver in het bodybuilding gaat..

rest trained wel gericht etc. met schema's maar letten niet zo op zn schema's... dat is 10% van de trainers.

de andere 90% zijn oude mensen die gezond willen doen of dikke mensne die denken in 2 maanden slank te worden.
magere of juist stevige personen di strandklaar willen worden in no-time.

En freaks? er schieten me wel een paar te binnen. Ik bij bijv. verslaafd aan lunges
 
ik train bij Kneet, dat zegt al genoeg :D
 
zeker en ik heb ze allemaal namen gegeven :) . Er is er eentje die komt altijd op tzelfde tijdstip en als ie klaar is gaat ie altijd een sinaasappel eten, echt altijd.
 
Ik heb bij ons een gast gezien die twee weken terug z'n tanden stond te poetsen bij de wasbak een vrijdag stond 'ie zich uitgebreid te scheren.

Wat ik ook wel freaks vind zijn die figuren die met trainingspak of trainingsbroek en sweatshirt trainen. :no:
 
Hahaha sinaasappels en trainingspakken, waar een mens zich niet mee bezig kan houden...

Bij ons kwam er es een keer zo'n man die vies was van ALLES..
Hij trainde met handschoenen, maar dan wegens hygienische redenen..

Hij had constant zo'n reinigingsmiddel bij zich.. Waarmee hij gewichten en machines reiningde voor gebruik.. Hahaha, de teringvent, het was wel lachen.. :D
 
Originally posted by Bracke
Bij ons komt zo bv een man al 6 jaar fitnessen met steeds dezelfde outfit;
Een witte egale T-shirt met een vuur rood sportbroekje eronderaan.. Lijkt net een stripfiguur.. Hij doet me soms aan jeromeke denken..

Moehahahaha, ik denk dat ik al weet wie het is :D :D
Naja, idd, rare pipo wel :rolleyes:

Moet je zien bij die nieuwe gym waar ik nu zit... laatst stonden er daar een paar mega bb'ers te dansen in de douche. Stond ik daar met mijn klein kassie tussen.
Ik ging bijna op m'n bek van het lachen :laugh:
 
Over douchen gesproken... wij hebben een paar vrouwen die douchen met hun ondergoed aan... vaaaaaaaaag! Dan doen ze dus een beetje douchegel in hun hand en dan in hun slip wassen ze de boel hahahhaa. Ga dan in het aparte douchehokkie staan, ik kan nooit mijn bakkes in een plooi houden als ik dat zie
 
Originally posted by sjakkie
Over douchen gesproken... wij hebben een paar vrouwen die douchen met hun ondergoed aan... vaaaaaaaaag! Dan doen ze dus een beetje douchegel in hun hand en dan in hun slip wassen ze de boel hahahhaa. Ga dan in het aparte douchehokkie staan, ik kan nooit mijn bakkes in een plooi houden als ik dat zie

Hier hetzelfde.. De vrouwen bij ons douchen ook nooit.. Als mijn vriendin mee gaat trainen, doucht zij nooooit.. Ze vind het genant om zo in haar blootje te staan.. [Abeelding niet meer beschikbaar]

Pffff... Er zijn hier ook wel mannen bij ons in de gym die met een zwembroek douchen, of die Al the Way met hun handdoekje naar de aparte douches gaaan en komen..
 
Ik zou 't juist genant vinden om niet te douchen. Maar goed, vrouwen kraken elkaar onderling ook voortdurend af, dus ik kan me voorstellen dat sommigen liever niet helemaal naakt gaan.

Ik ben "rambo" helmaal vergeten. Die vent loopt met zo'n band om z'n haardos en die gaat bij elke training helemaal kapot. Nog geen 15 seconden rust neemt die gozer, echt niet normaal. En dan als 'ie niks doet loopt hij zich met de skinny boys te bemoeien. Beetje overijverig...druk heen en weer lopen, pff, word al moe als ik naar 'm kijk. :banana:

Of wat denk je van die meiden die met een shirt om hun middel lopen om die kont te verbergen? Soms zien ze er helemaal niet zo slecht uit, dus die kont zal best wel meevallen, maar ze zijn zo onzeker hè.

Maar verder let ik niet zo op anderen, alleen als ik ff op die fiets zit. Als ik met m'n setjes bezig ben vallen alleen de irritante figuren op.
 
-douchen doe ik gewoon gemeenschappelijk zonder ook maar iets aan te hebben. Maar dan ook alleen alsi k flink gezweet he b en daarna naar mijn werk of school moet.

-zo iemand met smetangst kan ik niet om lachen; je zou het maar zelf hebben zoiets, lijkt me echt vreselijk hinderlijk



Wat denk je trouwens van die types die met de Men's Helath de fitnessruimte in gaan? om het "bouw dit lichaam" schema te volgen...
 
Originally posted by patrick
ik train bij Kneet, dat zegt al genoeg :D

T'ja dat zegt idd genoeg!
Hier bij ons in brussel (weider gym jette) zitten er ook wel een paar, en komen dan nog uit verschillende landen ook, zoals rusland, sirie, .... En natuurlijk een paar pumpmachines van bij ons zelf!

Groetjes aan Steven en Marjolijn!
 
Ik heb jullie in een ander topic al meegedeeld over de eigenaar van mn oude gym met Max, zn maffe hond dus daar wijd ik me vooralsnog niet verder over uit.

Op mn huidige gym hebben wij een vrouwtje rondlopen, die ziet er echt niet uit..loopt erbij alsof ze net een shot heeft gezet. en die kleding...beeeuhhh als ik een bankje nodig heb en zij heeft de hare verlaten, dank je wel, maar dan doe ik de oefening wel staand. zij bezit namelijk elke training over een outfit...met een reetveter..niet te zuining. en ik vind haar overkomen als een straatprosituee die bij mij achter in de wijk hun afwerkplek hebben. Verder hebben wij nog Forrest Gump rondlopen. een grote lompe kerel die oersterk is maar alle oefeningen verkeers uitvoert.

en uiteraard hebben wij ook van die mannekes(lees:homo's) die rondlope met een te kleine short en een t-shirt die ook niet alles verbergt:rolleyes:

Ook lopen er bij ons een mannetje rond die net uit de tijdmachine van Barabas is gestapt. zweetband om de harses, polsband om de ...pols ja. en kleding die ik voor t laatst zag toen ik een oud fotoalbum van mn pa doorbladerde
 
Ghehe :)

Wij hebben terminator, ook al eens over verteld in andere topic, doet alles 2 herhalen met kromme rug en veeels te zwaar gewicht.

Dan hebben we nog een andere gekke gast. Die heeft echt nog nooit van tandpasta gehoord en rookt volgens mij van die peuken zonder filter of zo. Die gast heeft echt altijd een halve beul shag aan zijn tanden hangen. Vieze kerel joh, half kaal en dan zo'n staartje en hij kijkt echt smerig uit zijn ogen. Daarbij gedraagd hij zich ook echt super vaag!

Zitten wel meer 'freaky' mensen daar in die gym van ons. Ach jah, is ook wel ooit leuk :)
 
Dat doucheprobleem,daar heb ik geen last van de gym is bij mij om de hoek, ongelogen 30 sec lopen errug flex.Wat de freaks betreft daar lopen er genoeg van bij ons .ik vraag me wel eens af waar ze die lui vandaan toveren.Zo loopt er een rond met zo'n afgekaasde fietsbroek in allerlei kleurtjes en een tanktop uit 1976.ziet er echt niet uit. Maar het smerigste vind ik die figuren met onwijs veel haar op borst en rug ,yuk blaagh verschrikkelijk.
 
Originally posted by SQUAT


T'ja dat zegt idd genoeg!
Hier bij ons in brussel (weider gym jette) zitten er ook wel een paar, en komen dan nog uit verschillende landen ook, zoals rusland, sirie, .... En natuurlijk een paar pumpmachines van bij ons zelf!

Groetjes aan Steven en Marjolijn!

was die gym trouwens van jou?

meen me te herinneren dat spike zoiets zei?
 
Originally posted by nilsjei1234


was die gym trouwens van jou?

meen me te herinneren dat spike zoiets zei?

Nee die gym is niet van mij, maar ik ben er wel regelmatig van dienst om mensen te begeleiden. De eigenaar, Pierre De Bont, ken ik al sinds ik met bb begon en ik ben er vriend aan huis. Pierre was trouwens zelf een atleet op internat niveau in de jaren 70.
Plannen om de gym later over te nemen die zijn er wel.
Altijd welkom!
 
Originally posted by SQUAT


T'ja dat zegt idd genoeg!
Hier bij ons in brussel (weider gym jette) zitten er ook wel een paar, en komen dan nog uit verschillende landen ook, zoals rusland, sirie, .... En natuurlijk een paar pumpmachines van bij ons zelf!

Groetjes aan Steven en Marjolijn!


No problem bro. Kom regelmatig in Marjolein dr nieuwe winkeltje in de fahrenheitstraat, stukken beter dan aan de leyweg.

PM me dan ff je echte naam, anders sta ik zo voor lul als ik zeg:"btw je krijgt de groetjes van SQUAT" :D
 
Back
Naar boven