MuscleMeat

Freaks @ tha Gym

Bezoekers in dit topic

Jullie excuseren je nogal.. Het is geen ramp hoor. Van mijn part mag iedereen douchen waar hij wilt. Op straat, in de regen, in de sauna, op de sportschool...

Maar uuh, wees nu es eerlijk, vieze douchjes en gezelligheid zijn niet de enigste excuusjes.. Zijn jullie ook niet gewoon een beke verlegepoepjes :booty: ... ?
 
Bij ons hebben ze douchhokjes en kan daar ook prive douchen...
 
Originally posted by Bracke
Jullie excuseren je nogal.. Het is geen ramp hoor. Van mijn part mag iedereen douchen waar hij wilt. Op straat, in de regen, in de sauna, op de sportschool...

Maar uuh, wees nu es eerlijk, vieze douchjes en gezelligheid zijn niet de enigste excuusjes.. Zijn jullie ook niet gewoon een beke verlegepoepjes :booty: ... ?

jij weet ook overal een passende smilie bij te plaatsen he Bracke.
en waar doel je op met gezelligheid?

ik ben in t begin vaak op mn bek gegaan in de douche, was ook geen pretje telkens. Als ik met de fiets ga douche ik me ook niet. zweet dan op de fiest ook nog als ik mijn cardio op de fiets uitvoer. mok thuis dus voor de tweede maal douchen. thuis vind ik ook veel relaxter. Bij ons kan je ook de temperatuur niet bepalen en ben best gesteld op een lauwe douche. bij ons op de gym i die dan weer keiwarm en dan weer ijskoud. dank je feeselijk dus.
 
Er kan onderhand wel een nieuwe topic gestart worden over wel of niet douchen @ the gym.
Maar over freaks gesproken, bij ons is er een kereltje
(die ik eigenlijk al een tijdje niet meer gezien heb) die zoveel
mogelijk kg probeert te pompen, maar alle spieren bewegen, behalve de spiergroep die hij traint.

En hij blijft zo dun als een garnaal.

Waar ik een hekel aan heb is aan die dudes die iedereen aankijkt of ze wel gezien worden hoe geweldig gespierd ze zijn,

L8er

Conan

________________________________________________
Foto's van Chris

http://www.reurings.net/conan_old/Images/Thumbnails/conanswordkewl_small.jpg
 
Originally posted by dandyman


jij weet ook overal een passende smilie bij te plaatsen he Bracke.
en waar doel je op met gezelligheid?

ik ben in t begin vaak op mn bek gegaan in de douche, was ook geen pretje telkens. Als ik met de fiets ga douche ik me ook niet. zweet dan op de fiest ook nog als ik mijn cardio op de fiets uitvoer. mok thuis dus voor de tweede maal douchen. thuis vind ik ook veel relaxter. Bij ons kan je ook de temperatuur niet bepalen en ben best gesteld op een lauwe douche. bij ons op de gym i die dan weer keiwarm en dan weer ijskoud. dank je feeselijk dus.

Helabah, waar staan jouw smilies? Ik was maar aan het gissen hoor :mad:
 
schande van mij. ik ben de AB-2000 vergeten. das een klein menneneke die komt de zaal binnen lopt naar t crunchbankje en gooit er n ontelbaar aantal crunches uit. ontelbaar?!! zeg je.

ja!! mijn trainingsmaatje en ik gingen om en om tellentijdens schoulder press. hij begon en ik ging tellen en toen ging hij dustellen enzovoort, bij de 700 nog wat waren we gestopt met tellen. en gestopt omdat wij te moe waren om te tellen dan.
niet te zuinig he:D

onze enige echte eigen Captain Crunch! en dit zelfde doet hij voor dips, wel in mindere mate maar toch wel rond de 100.

:lifter: (x2000);)
 
Bij ons komt er ne jongen kerel, ik krijg er echt de kriebels van.
Als hij door de gym loopt loert hij altijd zeer vreemd rond, alsof hij iets erg wreed van plan is.

Hij heeft de blik van ne seriemoordenaar, echt waar.
Zijnen bijnaam is "de gluiperd".
 
Originally posted by Geoffke
Bij ons komt er ne jongen kerel, ik krijg er echt de kriebels van.
Als hij door de gym loopt loert hij altijd zeer vreemd rond, alsof hij iets erg wreed van plan is.

Hij heeft de blik van ne seriemoordenaar, echt waar.
Zijnen bijnaam is "de gluiperd".

hahahahah die gozer zou ik wel es willen zien :D


Bij ons zit ook een debiel, tussen zijn sets door doet ie dansjes en scheeuwt ie grappen naar de andere 'grote' gozers in de gym :rolleyes: Hij is wel groot en sterk dus iedereen lacht altijd maar een b-tje... :(
 
Originally posted by SQUAT


Waarom denk je nou dat dit een geheim is?
Het is opgebouwd rond basicoïtusercices, KIS en ICE > Bigcat.
Ook heb ik heel wat geleerd van Pierre en enkele andere veteranen.
Het geheim? Dat zit hem toch gewoon in je drive (lees motivatie! Hahaha)

En heb je tips om als je motivatie goed zit..

heel ver te komen?

Je mag me ook pmen etc..
 
Ik ben de leesmap vergeten. Die meid neemt de hele leesmap mee als ze gaat steppen. Ik vind het al bizar genoeg dat mensen gaan lezen als ze fietsen of steppen, maar om dan ook meer dan een tijdschrift mee te nemen is wel erg bizar.
 
er is trouwens ook nog zon kerel bij ons die komt en doet dan maar 1 oefening, pulldowns en dan 50 sets met veel pauze en dan gaat ie weer weg. Echt alleen die oefening.
 
Originally posted by Man-Mountain
er is trouwens ook nog zon kerel bij ons die komt en doet dan maar 1 oefening, pulldowns en dan 50 sets met veel pauze en dan gaat ie weer weg. Echt alleen die oefening.

Waarschijnlijk een zwemmer... Anders een gek:rolleyes:
 
Originally posted by FraGGo


hahahahah die gozer zou ik wel es willen zien :D


Bij ons zit ook een debiel, tussen zijn sets door doet ie dansjes en scheeuwt ie grappen naar de andere 'grote' gozers in de gym :rolleyes: Hij is wel groot en sterk dus iedereen lacht altijd maar een b-tje... :(


bij ons loopt op de maandagochtend een aerobic-instructeur mee, ter versterking van het team. loopt ook regelmatig te dansen. echt heel cool om te zien.

We hebben wel een freak: iemand die binnenkomt en alle toestellen zwetend afrent en lange sets maakt. En dit luid ademhalend/puffend :rolleyes:
 
Originally posted by FraGGo

Bij ons zit ook een debiel, tussen zijn sets door doet ie dansjes en scheeuwt ie grappen naar de andere 'grote' gozers in de gym


lol,
dat ga ik morgen ook eens doen!! :D
 
Back
Naar boven