Fitness Seller

Freaky shit.

Bezoekers in dit topic

wat de fok is dat
 
dat die nog op der benen kan staan :eek:
haar armen kan ze precies niet meer gebruiken, rare dingen :(
 
BAH BAH BAH

ze breekt bijna af
 
wtf is dat ....?
mens?
biologisch mislukt experiment
ziekte?
 
ah wat een naar filmpje. De tranen staan in mijn ogen.

Ik denk dat het meisje erg ziek is. Misschien dat dit een familiefilmpje van haar is ofzo......anyway, ik word er niet vrolijk van.
 
??? Haar botten alleen zijn haar benen. Wat is hier het verhaal achter?
 
gadverdamme wat ziet zij er eng uit
 
Een anorexia patiente met beroemd worden ambities
 
een meid met ernstige aangeboren afwijkingen (denk ik) die tapdanst: RESPECT :thumbs:
en wat is hier nu gadverdamme aan?
Mensen die dit zien als puur vermaak die zijn 'gadverdamme'.
 
Tering toch wel beetje freaky eng hoor................
 
is dat niet die bekende anorexiapatiente ???


die moves zijn wel flex son !
 
builderB zei:
een meid met ernstige aangeboren afwijkingen (denk ik) die tapdanst: RESPECT :thumbs:

Sorry bro maar als ik dit lees schiet ik toch wel in de lach.

Ik vind het maar maffe shit man, vooral het einde is freaky! Ik denk niet echt dat dit een familiefilm is of zo. Vooral hoe het op het einde gefilmt is enzo, kan zo een horrorfilm in!
 
builderB zei:
een meid met ernstige aangeboren afwijkingen (denk ik) die tapdanst: RESPECT :thumbs:
en wat is hier nu gadverdamme aan?
Mensen die dit zien als puur vermaak die zijn 'gadverdamme'.

Wat is hier gadverdamme aan? Ik vind het weerzinwekkend om te zien, dus: gadverdamme. Ik denk trouwens dat het gewoon anorexia is, maar het is iig niet gezond, ik vrees dat ze het niet lang meer maakt als er niet snel wat gebeurt.
 
dat ligt aan de montage. Nou ja, ik hoef hem iig niet nog een keertje te zien.
 
Dat is echt geen anorexia man, check hoe groot die kop is vergeleken met het lichaampje. Dat ene been is ook veel dikker dan het andere. Ze heeft gewoon 1 of andere maffe afwijking.
 
Rob G zei:
Sorry bro maar als ik dit lees schiet ik toch wel in de lach.

Ik vind het maar maffe shit man, vooral het einde is freaky! Ik denk niet echt dat dit een familiefilm is of zo. Vooral hoe het op het einde gefilmt is enzo, kan zo een horrorfilm in!


ik heb respect voor haar, dat ze ondanks haar ernstige afwijkingen, toch nog het beste eruit wil halen. (ik ga er dus vanuit dat haar ouders niet een dwingende factor zijn geweest). Natuurlijk ziet het er een beetje vreemd uit, maar dat doen vele van ons ook voor 'de buitenwereld'.
het einde heb ik overigens niet gezien. Ergens had ik toch wel zoiets van: ben ik niet naar iets aan het kijken dat puur vermaak is over de rug van iemand met een 'afwijking'? Beetje dubbel dus wel, maar aangezien we dan maar eens oog moeten hebben voor 'slachtoffers' lijkt het me dus goed om eens te kijken naar wat die meid allemaal WEL kan.

ohwja, over verkrachtingen maak je geen grapjes. Stel dat het jouw broertje of zusje zou betreffen....
 
Laatst bewerkt:
builderB zei:
ohwja, over verkrachtingen maak je geen grapjes. Stel dat het jouw broertje of zusje zou betreffen....

Jij vind de morning glory strips dus geen aanwist voor de comic-scene?
 
Back
Naar boven