XXL Nutrition

Freaky women's BB site (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Bekijk de pics onder 'breast implants' en verbaas uzelf! :D

[Link niet meer beschikbaar]
 
Moved naar Gare Hanenhok.
 
Kunnen we dan ook meteen alle pro-BB homepages van Cutler en de zijnen verhuizen naar het Gare Hanenhok? Die heren zijn ook huge en hebben ook e.e.a. te verstouwen gehad.

Deze mevrouw is topatleet in haar klasse en legt onomwonden uit war ze met haar fysiek heeft gedaan. Of je het mooi vindt of niet.
Maar zoiets heeft niks te maken met Gare Hanen.
 
De insteek van je thread is duidelijk niet gericht op pro nieuws of het plaatsen van een foto van een pro. Het gaat hier om een 'Freak' en het schijnbaar lollige gedeelte van haar opgeblazen borsten. Dat is Gare Hanen materiaal.
 
Jammer. Mijn volgende bijdrage zal zijn een rare pic van een Pro BB'er met een gut van hier tot Tokyo. Dat soort zaken wordt bij menig internationale sites namelijk besproken in het forum als 'pro nieuws en pics'

Leuk als de gut van Ronnie of Jay ineens naar het gare hanenhok verdwijnt omdat de insteek z'n omvangrijke maag is....dat is toch gewoon een uitwas van de sport!
 
Super lelijk :kots:

Die heeft met bankdrukken wel een kleine ROM :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

yum ???
 
DBC01 zei:
Jammer. Mijn volgende bijdrage zal zijn een rare pic van een Pro BB'er met een gut van hier tot Tokyo. Dat soort zaken wordt bij menig internationale sites namelijk besproken in het forum als 'pro nieuws en pics'

Leuk als de gut van Ronnie of Jay ineens naar het gare hanenhok verdwijnt omdat de insteek z'n omvangrijke maag is....dat is toch gewoon een uitwas van de sport!

:roflol:

Waarom heb je nu nog steeds niet je 'Drama Queen' avatar kerel?


Come on, nix aan het handje. Dit topic heeft meer bestaansrecht in dit forum dan in de 'Pro nieuws' sectie. :)
 
Ja, ieder doet met zijn lichaam wat ie wil zeker :D
Welke cup zou ze hebbe?
 
cupboard? :D (sorry errug flauw)

ohw ja: ranzige shit....
 
DBC01 zei:
Kunnen we dan ook meteen alle pro-BB homepages van Cutler en de zijnen verhuizen naar het Gare Hanenhok? Die heren zijn ook huge en hebben ook e.e.a. te verstouwen gehad.

Deze mevrouw is topatleet in haar klasse en legt onomwonden uit war ze met haar fysiek heeft gedaan. Of je het mooi vindt of niet.
Maar zoiets heeft niks te maken met Gare Hanen.
Ik zie niet in wat die "vrouw" nog met BB te maken heeft. Hoezo pro? Dat ze anabolen slikt aan de lopende band en eruit ziet als een getatoëeerde dokwerker maakt "haar" rijp voor het gare hanenhok. Verder heeft de titel van het onderwerp een duidelijke O/T inhoud.
 
als ze natuurlijke tieten had en een fatsoenlijk kapsel

i will sure hit it
 
Big_T zei:
Ik zie niet in wat die "vrouw" nog met BB te maken heeft. Hoezo pro? Dat ze anabolen slikt aan de lopende band en eruit ziet als een getatoëeerde dokwerker maakt "haar" rijp voor het gare hanenhok. Verder heeft de titel van het onderwerp een duidelijke O/T inhoud.

Dat kun je van menig pro-bb'er net zo zeggen, zo niet nog veel erger. ;)
 
Ze is niet meer competitief en de website is geen bodybuilding nieuws. Ze is geen pro meer en ze ziet er niet meer uit. Het onderwerp van je thread gaat verder over (abnormale) borst implantaten. De vrouw is een combinatie van Lolo Ferrari en een getatoeëerde dokwerker in het stempelbureau. Wat wil je nog meer als argument dat deze thread rijp was voor het gare hanenhok? :)
 
De vrouw is een combinatie van Lolo Ferrari en een getatoeëerde dokwerker in het stempelbureau. Wat wil je nog meer als argument dat deze thread rijp was voor het gare hanenhok?

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Na een dag vol rage lig ik onder mijn bureau :D
 
Echt een vies wijf man...
 
Back
Naar boven