AndroidHealthClinic

Fred Royers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lobsterboy

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2005
Berichten
150
Waardering
1
Al jaren irriteer ik me aan die gozer.
Dat belabberde commentaar dat hij levert bij uitzendinging van eurosport, elke x dezelfde info over een vechter( bvb altijd bij Ray Sefo wéér gaan beginnen over die partij tegen Mark Hunt etc)met nogeens exact dezelfde woorden, het door de akties heen slap ouwehoeren, of het in de 3e herhaling nog niet zien dat een stoot niet op het gezicht terecht kwam maar ergens anders.
Ik weet dat hij een niet geheel onsuccesvol coach is, maar dat is voor mij een volslagen wonder!

Ben ik de enige die hem een slappe drol vind?
 
Fred royers is de beste commentator van nederland hij combineerd het met een flink portie humor. maar als je je eraan irriteerd moet je het geluid eraf doen en een muziekje aan.
 
Ik vind fred cool :D Hij is mooi enthousiast altijd en heeft zeker humor.

Staan er weer 2 vago's (sumo en een of andere footballplayer) in de k1 voorrondes, dat noemt fred het "japanse rariteiten cabinet" :D
 
ik vind hem ook wel goed. tenminste een commentator die niet doet of elke wedstrijd top is als het een match is van 2 clownen zegt hij het ook gewoon.
 
ik vind hem ook wel goed. tenminste een commentator die niet doet of elke wedstrijd top is als het een match is van 2 clownen zegt hij het ook gewoon.

juist dat waardeer ik ook wel van hem.

en humor heeft ie ook zeker, dat maakt ook leuk om te kijken voor de "niet die hard vechtsport fan"
 
juist dat waardeer ik ook wel van hem.

en humor heeft ie ook zeker, dat maakt ook leuk om te kijken voor de "niet die hard vechtsport fan"

idd
Bij Eurosport zijn de commentators meestal ook goed om dat ze vroeger zelf de sport hebben beoefend.
 
Gevoel voor humor heeft hij zeker, maar ben toch van mening dat het hem vaak een beetje ontbreekt aan inzicht en hij heeft er regelmatig moeite mee om onpartijdig te zijn
 
Gevoel voor humor heeft hij zeker, maar ben toch van mening dat het hem vaak een beetje ontbreekt aan inzicht en hij heeft er regelmatig moeite mee om onpartijdig te zijn

Daar geef ik je zeker wel gelijk.
 
Al jaren irriteer ik me aan die gozer.
Dat belabberde commentaar dat hij levert bij uitzendinging van eurosport, elke x dezelfde info over een vechter( bvb altijd bij Ray Sefo wéér gaan beginnen over die partij tegen Mark Hunt etc)met nogeens exact dezelfde woorden, het door de akties heen slap ouwehoeren, of het in de 3e herhaling nog niet zien dat een stoot niet op het gezicht terecht kwam maar ergens anders.
Ik weet dat hij een niet geheel onsuccesvol coach is, maar dat is voor mij een volslagen wonder!

Ben ik de enige die hem een slappe drol vind?


ik denk dat je een van de weinige bent die hem een slappe drol vinden
(de vechtsporters,,en kenners vinden hem top) en dat jij het een wonder vind dat hij succesvol als trainer is,,,,,,zou zeggen,,,kom een keer meetrainen bij kb arnhem..
fred is zelf ook een verdienstelijk vechter geweest,,,en zo praat hij ook,,,,
ik moet zeggen dat ik graag naar hem luister,,,,,,,of had je liever ronald wustenberg,,,,of die rare belg die geeneens weet wat hij zegt,

nee geef mij fred maar
 
tja, ik vind een grap alleen de 1e keer leuk, blijkbaar geldt dat niet voor iedereen.
 
Fred is een goede wedstrijdvechter geweest bij Mejiro Gym in de tijd van Robbie Kaman en Andre Brilleman.
 
Ik heb een kleine 15 jaar les van hem gehad en veel tegen hem gevochten (en op m'n donder gekregen). Ik kan je verzekeren dat het geen slappe drol is.

Als coach is hij ook een van de betere.

En ja......over commentaar kun je twisten.


Sjaak
 
Fred royers is de beste commentator van nederland hij combineerd het met een flink portie humor. maar als je je eraan irriteerd moet je het geluid eraf doen en een muziekje aan.

lol bro , zo denk ik er ook over
 
maar ben toch van mening dat het hem vaak een beetje ontbreekt aan inzicht

of je zegt nu dat je crack hebt zitten roken en per ongeluk onsamenhangende onzin uitkraamde, of je komt met goede argumenten. Gebrek aan inzicht, laat me niet lachen.

Hij heeft zelf een flinke tijd in de ring gestaan en heel wat titels in de wacht gesleept. En daarnaast is hij een uitstekende trainer en coach die een paar a-licensie vechters begeleidt, waarvan Ray Staring de meest veelbelovende lijkt.
Gebrek aan inzicht.:rolleyes:

Ik vind het een goede commentator. Ik luister graag naar zijn enthousiaste commentaar, en ik lig dubbel om zijn geirriteerdheid als er twee 2 van die prutsers in de ring staan.:D

@ Standebull: cool! heb je samen met hem getraind, of was hij je trainer bij Kreytz?
ik heb een paar jaar bij hem getraind en wel eens met hem gespard. Ik vond het een bijzondere ervaring om van een 'ouwe man' klappen te krijgen haha. En het is een uitstekende trainer, hij ziet fouten in techniek feilloos. En hij zag helaas ook feilloos of je echt je best deed of dat je je liep te drukken haha.
 
of je zegt nu dat je crack hebt zitten roken en per ongeluk onsamenhangende onzin uitkraamde, of je komt met goede argumenten. Gebrek aan inzicht, laat me niet lachen.

Hij heeft zelf een flinke tijd in de ring gestaan en heel wat titels in de wacht gesleept. En daarnaast is hij een uitstekende trainer en coach die een paar a-licensie vechters begeleidt, waarvan Ray Staring de meest veelbelovende lijkt.
Gebrek aan inzicht.:rolleyes:

Ik vind het een goede commentator. Ik luister graag naar zijn enthousiaste commentaar, en ik lig dubbel om zijn geirriteerdheid als er twee 2 van die prutsers in de ring staan.:D

@ Standebull: cool! heb je samen met hem getraind, of was hij je trainer bij Kreytz?
ik heb een paar jaar bij hem getraind en wel eens met hem gespard. Ik vond het een bijzondere ervaring om van een 'ouwe man' klappen te krijgen haha. En het is een uitstekende trainer, hij ziet fouten in techniek feilloos. En hij zag helaas ook feilloos of je echt je best deed of dat je je liep te drukken haha.

Ik heb hem jarenlang als karate-leraar gehad en v.w.b. het sparren....hij deed bijna altijd mee tijdens de wedstrijdtraining. Ik trainde bij sportschool Veenendaal in Ede en bij Kreyts bij hem.

Ik vind Ray Staring een echte 'Royers' vechter. Bij zijn laatste gevecht in de Arena zag je hoe zijn tegenstander geiriteerd raakte door het steeds maar weer ontwijken van trappen en stoten, een teken van goede strategie. Misschien ben ik bevooroordeeld maar ik vind hem toch echt een van de betere trainer/coaches.
 
Bij Fred Royers trainde we vooral stoot-trap combinatie's waarbij je eerst 2 of 3 stoten maakte en altijd eindigde met een trap (meestal een lowkick, soms een knie). Maar dat schijnt vooral typisch Nederlands te zijn. :D

Ik vind Ray Staring fantastisch om te zien, lekker technisch.
 
idd
Bij Eurosport zijn de commentators meestal ook goed om dat ze vroeger zelf de sport hebben beoefend.

alleen over de andere commentatoren ben ik minder te spreken. met voetbal had je vaak Frank kramer dat was echt crap.
"en dan eindelijk viel die goal....oh nee nadat eerst deze kans werd gemist...ja hier de goal van uh...jaap stam...en zo staat ajax thuis in een volle kuip voor"
 
Back
Naar boven