Fitness Seller

Fred Royers

Bezoekers in dit topic

ik vind vooral die vrouwelijke commentator bij atletiek en schaatsen SUPER irritant. ze praat alsof ze iets teveel met haar hoofd tegen de muur is gerend.
 
Een slappe drol is het zeker niet, maar wel keihard, en heel eerlijk. Ik heb ook eens les van hem gehad, door zijn strengheid train je gewoon beter. Hij noemde mij gewoon een debiel omdat ik een beetje een raar been heb dat niet helemaal haaks staat bij een ronde trap. Maar daar word je gewoon sterker van en als hij ziet dat je iemand dan neerknalt is hij ook blij dat je dat doet. Aan zachte heelmeesters heb je toch ook niks, moet je dan de ring ingestuurd worden als je niet een tegen kritiek kunt van een coach.
 
Fred in belgie

Ken Fred niet, maar ik vind het wel een goede comment. Hij spreekt met kennis van zaken, niet zomaar een journalistje die ze daar hebben neergezet en hij spreekt beheerst en goed verstaanbaar.
 
fred royers heeft kennis van zaken , hij weet waar hij over praat , goeie achtergrondinfo - geen poespas en daar hou ik van
 
Wij mogen in onze handen knijpen met een commentator als Fred, helemaal als je kijkt wat voor prutsers in het buitenland verslag moeten doen. Gewoon helder commentaar van iemand met verstand van zaken.
 
BellyBump.gif
 
Ik vind Fred ook wel goed, alleen bij sommige wedstrijden waar de strijd relatief gelijk op gaat merk ik gewoon dat Fred de uitslag al weet, en ik daardoor dus ook al.
 
Wij mogen in onze handen knijpen met een commentator als Fred, helemaal als je kijkt wat voor prutsers in het buitenland verslag moeten doen. Gewoon helder commentaar van iemand met verstand van zaken.

idd vooral die tjappies verslag gevers van de UFC, amateurs.
 
Nee, Fred moet weer eens naar de opticiën. Bij een herhaling herkend hij niet eens welke actie nou de KO-slag/trap was. En zegt ie: " ja, deze linkse hoek doet het 'em.." terwijl het een herhaling is van de actie van de aanloop naar de KO. Fred Royers sucks big time.
 
Om hem nog maar eens naar boven te halen. In oktober zij Fred tijdens een Fightclub uitzending, dat november een spectaculaire maand zou worden voor fightclub.

Voorlopig heb ik al tien x dezelfde uitzending gezien en niets nieuws.

Blijft een flutgozer die Fred.
 
Om hem nog maar eens naar boven te halen. In oktober zij Fred tijdens een Fightclub uitzending, dat november een spectaculaire maand zou worden voor fightclub.

Voorlopig heb ik al tien x dezelfde uitzending gezien en niets nieuws.

Blijft een flutgozer die Fred.

hahahaha owned!

en eurosport maar kijkcijfers scoren.
 
ik ga altijd stuk om fred. hij geeft leuk commentaar en is altijd eerlijk. niet altijd objectief, maar dat maakt het juist zo grappig.
 
ik vind het een "topgozer" heb je die engelse commentator al is bezig gehoord? dan weet je pas hoe gelukkig we met fredje mogen zijn....
 
Hoge bomen vangen veel wind.

Veruit de beste commentator naar mijn mening.
heeft een zeer goede kijk op de zaken en brengt het leuk.
 
Hij verpest altijd de entrances
 
Back
Naar boven