MuscleMeat

Fredje wordt een kroketje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is je budget voor fitness spullen?
200/300 euro, wil het niet te duur maken. Gewoon even als nood oplossing tijdelijk. (Hoeft ook niet nieuw te zijn)
 
Heee beste mensen! aller eerst hoe is het met jullie? Kunnen jullie een beetje trainen tijdens deze omstandigheden? of is iedereen in elkaar gekrompen:p

Sorry voor mijn lange afwezigheid. Verder gaat met mij alles goed, En kan ik redelijk wat oefeningen blijven doen, DMV barbell met wat gewichten.

Groetjes fredje.
 
Heee beste mensen! aller eerst hoe is het met jullie? Kunnen jullie een beetje trainen tijdens deze omstandigheden? of is iedereen in elkaar gekrompen:p

Sorry voor mijn lange afwezigheid. Verder gaat met mij alles goed, En kan ik redelijk wat oefeningen blijven doen, DMV barbell met wat gewichten.

Groetjes fredje.
Ik leef jammer genoeg nog
 
Hee mannen, alles goed met jullie?

Terug van weggeweest, wil ik toch weer een kuur gaan inplannen binnenkort. En weer wat meer aanwezig op het forum zijn. Gelukkig zijn de gyms alweer enige tijd open, en kunnen we weer progressie gaan maken. De vorige kuur heb ik helaas niet afkunnen maken ivm closed gyms. Het trainen ook een beetje laten verwateren, omdat er toch een gebrek aan materiaal ontbrak en daardoor de motivatie steeds meer wegviel. Gelukkig niet al te veel verloren, want er was ook nog niet veel opgebouwd :p. Vandaag me eerste training gehad sinds lange tijd. wil het rustig gaan opbouwen dus voorlopig even weinig volume.

MVG Fredje.

Borst/schouder/triceps

Flat benchpress

5x5 80kg

Incline chest press machine
4x8-12 (80kg)

Shoulder press machine
4x8-12 (50kg)

Trciep rope extension
4x12-20 (15kg) heerlijke pomp

Side raise machine
4x10-20 (40kg)
 
Je kan toch perfect op 1.90m naar 90-95 kg gaan zonder te kuren op een niet al te hoog VP?

Vanaf daar kan je het eens bekijken opnieuw misschien.

Gewoon een opinie, niet slecht bedoelt.
 
Je kan je afvragen in hoeverre je fysiek en bodybuilding belangrijk genoeg voor je is, als je bij de geringste tegenslag de training laat “verwateren” omdat je geen motivatie meer hebt. Heeft het dan zin om met je hormonen te gaan kloten voor een beetje spiermassa die je bij de volgende tegenslag (en die gaan er zeker nog komen, dat is namelijk inherent aan het leven) toch weer kwijtraakt?

Ook gewoon een opinie trouwens, niet slecht bedoeld.

Succes verder.
 
Je kan toch perfect op 1.90m naar 90-95 kg gaan zonder te kuren op een niet al te hoog VP?

Vanaf daar kan je het eens bekijken opnieuw misschien.

Gewoon een opinie, niet slecht bedoelt.
Is ook zeker verstandiger wat je zegt. En misschien blijf ik ook nog wel even naturel door trainen. Maar het blijft toch wel leuk zo een klein kuurtje :D. Aan de andere kant denk ik ook weer van als ik nu een kuurtje neem. Blijf ik sowieso onder me natuurlijke limiet zitten, waardoor ik veel kan behouden d.m.v. Goed eten en blijven trainen. Stel ik zal pas een kuur nemen als ik 90/95kg natuurlijk heb behaalt. Zijn we denk ik RUIM een jaar verder. En valt er ook misschien weer minder te behouden omdat ik dan aardig dicht tegen de grens van me natuurlijke limiet zit. (vanuit gaande dat dat de grens is ongeveer).
 
Je kan je afvragen in hoeverre je fysiek en bodybuilding belangrijk genoeg voor je is, als je bij de geringste tegenslag de training laat “verwateren” omdat je geen motivatie meer hebt. Heeft het dan zin om met je hormonen te gaan kloten voor een beetje spiermassa die je bij de volgende tegenslag (en die gaan er zeker nog komen, dat is namelijk inheren) toch weer kwijtraakt?

Ook gewoon een opinie trouwens, niet slecht bedoeld.

Succes verder.
Ik snap je punt zeker! Deze tegenslag was echt puur door gebrek aan trainingsmateriaal / geen gym ter beschikking / privé omstandigheden (En dat is zeker geen excuus). Stel ik zal rond de 100 kg met een vp van 10/12% kunnen zitten met 1 kuurtje per jaar, om het zo veilig mogelijk te houden ben ik tevreden.
 
Vp schatting?

1DEB6D51-BE6B-4892-A8C3-E4A104E14A6F.jpeg
 
Back
Naar boven