XXL Nutrition

Fredje wordt een kroketje

Bezoekers in dit topic

hoeveel denk/hoop je over te houden na je kuur? je bent nu in 3 weken 7kg aangekomen? dat zal never nooit 7kg droge spiermassa zijn. Minimaal de helft zal vocht/vet zijn.
Meen je.... shit.
 
hoeveel denk/hoop je over te houden na je kuur? je bent nu in 3 weken 7kg aangekomen? dat zal never nooit 7kg droge spiermassa zijn. Minimaal de helft zal vocht/vet zijn.
Waar zie jij Fred beweren dat het VVM is?
 
hoeveel denk/hoop je over te houden na je kuur? je bent nu in 3 weken 7kg aangekomen? dat zal never nooit 7kg droge spiermassa zijn. Minimaal de helft zal vocht/vet zijn.
Het gewicht wat ik tot nu toe ben aangekomen is zeker geen 7kg vvm was het maar zo een feest. Toch omdat ik nu ook me voeding op orde heb, wat ik veel eerder had moeten doen. Is het nu inclusief kuren toch wel redelijk snel aan het gaan. In de spiegel oog ik niet echt dikker te geworden zijn, verder durf ik niet te zeggen wat ik hoop over te houden. Ik ga mezelf niet blij maken met een dooie mus. Maar als ik toch antwoord erop moet geven, hoop ik redelijk veel te kunnen behouden. Als ik hard blijf trainen en goed blijf eten na me kuur. Ivm ik nog vrij ver van me natuurlijke limiet afzit.
 
7kg waarvan 1kg rughaar, broer :flexgrin:

Je bent flink afgezeken maar we zien duidelijk dat je je aan het inlezen bent, dat je wilt leren en dat je ervoor gaat :thumb:
 
7kg waarvan 1kg rughaar, broer :flexgrin:

Je bent flink afgezeken maar we zien duidelijk dat je je aan het inlezen bent, dat je wilt leren en dat je ervoor gaat :thumb:
Hahah, laat dat rug haar nog maar even achterwegen:D

Bedankt, ik ga er ook voor volle 100% voor. Heb in het begin veel domme dingen gezegd, helaas kan ik die niet meer ongedaan maken. Maar goed heb er ook weer een hoop van geleerd.
 
Drukke werkweek gehad dus weinig kunnen posten. Kracht blijft lekker gaan zit inmiddels op....

Flat benchpress 5x5 110kg
Bent over row 5x5 87,5kg
Squats 5x5 140kg

Gewicht: 85kg

Vanaf volgende week weer beter me log bijhouden.
 
Drukke werkweek gehad dus weinig kunnen posten. Kracht blijft lekker gaan zit inmiddels op....

Flat benchpress 5x5 110kg
Bent over row 5x5 87,5kg
Squats 5x5 140kg

Gewicht: 85kg

Vanaf volgende week weer beter me log bijhouden.
Korte training nie ?
 
Benen

Squats

5x5 142,5kg

Leg press
15x180kg
15x200kg (full tack)
12x200kg (full stack)
12x200kg (full stack)

Leg extension
20x80kg
15x80kg
15x80kg
13x80kg

GHR
4x15-20 reps

Calve raises
150kg 12-20 hh 4 sets


Gisteren 4e inject gezet, gewicht: 85kg

Ga nu toch wel flink merken dat de testosteron inslaat.
 
Is ook mijn laatste training vandaag, want basic fit is dicht vanaf nu. Lekker dit weer tijdens je kuur..:headbang:
 
Ik heb er over nagedacht, hoe jammer het ook is. Om verder te gaan cruisen op 150mg test e per week. Ik denk dat het weinig zin heeft om op 500mg verder te blijven gaan, zonder training... wat is jullie advies hier over? :treuren:
 
Ik heb een dumbell set gekocht, ik vind t goed :roflol: Drie weken niks doen gaat 'm niet worden lol
 
Ik heb een dumbell set gekocht, ik vind t goed :roflol: Drie weken niks doen gaat 'm niet worden lol
Haha, je hebt gelijk. Helaas heb ik niks aan gewichten liggen... toch wel een drama dit.
 
Back
Naar boven