XXL Nutrition

Free anabolic Heavy Metal to download for training.

Bezoekers in dit topic

Jopie

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Onze studio opnamens zijn klaar en ik heb twee nummer op onze site gezet die je gratis kunt downloaden.

Graag op of aan merkingen op onze muziek

www.travelersintime.com
ga naar Compositions en naar mp3 files.

Jopie

Laatst bewerkt:
JA klinkt goed ! Lekker melodische metal.. leuke rifjes etc Echt Iron Maiden achtig. Ook erg goed gespeelt door de lead-gitarist.

Maar, en ja er is weer een MAAR..

Ik vind de vocalist dus echt zwak.
Misschien proberen meer een eigen stempel op jullie muziek te zetten.

Maar ben er zeker over te spreken .. treden jullie ook nog een keer op in Limburg ? Dan kom ik misschien wel kijken.

:thumbs:

nou de zang vind ik lang zo slecht niet.

maar op een of andere manier doet de zang mij ERG VEEL denken aan Rhapsody.

en de muziek is imo wel duidelijk redelijke snelle powermetal, maar geen rhapsody-metal. is dus effe wennen

over het geluid, ik vind de drums wat te zwak klinken, de bass hoor je wel heel erg duidelijk, wat wel goed is, dat geeft zo een Iron Maiden gevoel (live hoor je de bass ook erg goed vind ik). sommige riffs doen mij ook aan Iron Maiden denken, maar 't is duidelijk powermetal :D

Spike zei:
nou de zang vind ik lang zo slecht niet.

maar op een of andere manier doet de zang mij ERG VEEL denken aan Rhapsody.

en de muziek is imo wel duidelijk redelijke snelle powermetal, maar geen rhapsody-metal. is dus effe wennen

over het geluid, ik vind de drums wat te zwak klinken, de bass hoor je wel heel erg duidelijk, wat wel goed is, dat geeft zo een Iron Maiden gevoel (live hoor je de bass ook erg goed vind ik). sommige riffs doen mij ook aan Iron Maiden denken, maar 't is duidelijk powermetal :D

Klopt dude

Kwa zang zijn we druk bezig te ontwikkelen, de band bestond al enkele jaren voor dat de zanger kwam. Dus hij heeft zich moeten ontwikkelen in korte tijd.

We proberen een eigen sT te zetten betreft power metal. Beetje van gammaray, blind guardian, rhapsody, malmsteen.

Tja het geluid, is nog steeds niet klaar. Naar dat deze mix klaar was begon het commentaar te komen van de drummer en van mij. Met name het drum geluid. Deze kan harder.
We zijn nu bezig met meer mixen en zullen snel een definitieve mix maken.

Als jullie willen kan ik melden waarneer de laaste mix op de site staat.

Jopie

Hey die Jopie, ik heb je nummertjes enkele keren geluisterd. Het klinkt wel lekker! Beetje slecht af gemixed (volume van instrumenten is beetje slecht afgesteld; drums bijna niet te horen), maar verder wel ok. Het is niet echt helemaal mijn sT, beetje veel solo gitaat en af en toe klinkt het een beetje rommelig (de uhhhh, solo op het einde van man in the iron mask werd me een beetje te veel ghehehe, en mijn moeder ook). Vind de zang op zich ook wel goed te doen, alleen overheersen de gitaren wel iets te veel. Verder veel suc6 met je band!

ben toch meer liefhebber van hardcore metal.. born from pain, hatebreed e.d.. :)

Oke dan dudes,

Thanks voor jullie commentaar.
Zo gezegd zo gedaan. hier kun je de nieuwe shit downloaden.

we hebben nieuwe mixen en ik zou het zeer opprijs stellen als jullie dit ook nog eens willen becritiseren.
Ook zijn de mp3 wat grooter dan de vorige vanwegen de kwaliteit.

:hedbang:

Allrighty then.

Traveler in Time - False Friend

Travelers in Time - Man in the Iron Mask

Jopie

woot, malmsteen on drugs :D

niet slecht, helemaal niet, maar een typ : sfeer....

ik weet dat veel groepen zoals Manowar, Odin en dergelijke het echt vertikken om een keyboard te gebruiken, maar je moet dan ook de leegtes kunnen opvullen en een sfeer kunnen creeëren met je instrumenten. weinigen zijn daar echt heel vaardig in (in het genre van de heavy en power metal dus). tijdens de solos valt het goed mee, tijdens de snelle stukken valt het ook goed mee, maar tijdens false friend klinkt het soms wat blokkerig, niet zo vloeiend en had een partijtje keyboards misschien niet slecht gestaan.

de drums hoor je nu wel beter.

maar zoals ik al zei, zeker als je al een zanger hebt die rhapsody achtig aandoet (hij is toch niet italiaans hé?), dan vraagt je muziek om wat bombastischer te zijn, en het is dat bombastische dat ik een wat mis.

(hope this helps)

Thanks voor de vet snelle reactie

Tja keyboard no way... hahaha. We houden niet zo van keyboards.
Ik begrijp wel dat je bedoelt keyboards voor de opvulling, maar we proberen het wel puur tehouden zodat we het ook live kunnen waar maken.

Maar idd de drums zijn wat harder gegaan,

Ik vind het leuk om te horen dat je het rhapsody achtig vind klinken. En onze zanger is niet italiaans :p . Zal ik tegen hem zeggen. Vind hij vast cool.
Tja bombastischerr.... mmm ik denk dat we daar niet de middelen voor hebben.
Je moet niet vergeten dat die andere bands al beroemt zijn veel geld hebben en met meer mensen zijn . En wij het allemaal zelf moeten doen.

Maar ik stel het zeer op prijs voor je mening. Thanks spikey
Hoe meer meningen hoe beter wij ons kunnen richten op de markt.

Please some more guys and girls

jopie

De drums harder klinkt wel beter ja. Joh, ik had laatst gewoon de hele tijd dat man in the iron mask deuntje in me kop man! Ghehehe :)

Rob G zei:
De drums harder klinkt wel beter ja. Joh, ik had laatst gewoon de hele tijd dat man in the iron mask deuntje in me kop man! Ghehehe :)

:thumbs:

Back
Naar boven