MuscleMeat

freefight in Gent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Skullrider

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
3
Waardering
0
Hoi,

Ik ga volgend jaar in gent gaan studeren en zou graag een gevechtssport doen.
Ik zou wel liever geen sport doen waar een kimono moet gedragen worden.
Daarom viel mijn keuze op freefight, aangezien er daar ook wat afwisseling is qua boksen, trappen, grondvechten, locks, ... en ik tegelijk ook wat krachttraining krijg (denk ik toch).

Weet er iemand of er zoiets te doen is in Gent of in de regio rond Gent (bereikbaar met fiets :p)

Alvast bedankt!
 
Capitool geeft wel freefight. Van horen zeggen is de sfeer er wel echt niet plezant.
 
Hmm, ik ben op die site van van het Capitool gaan kijken maar zie daar wel niets staan over freefight.
Maar kzal eens ter plaatse gaan zien of ik er iets over vind.
Alleszinds bedankt voor de replys!
 
Hmm, ik ben op die site van van het Capitool gaan kijken maar zie daar wel niets staan over freefight.
Maar kzal eens ter plaatse gaan zien of ik er iets over vind.
Alleszinds bedankt voor de replys!

ik ben er 100% zeker van dat ze het wel geven.

edit: zie Shoot-fighting op de site.
 
Ah, idd, die had ik ook op de site gezien.
Maar ik heb hier wat info over gezocht en dit leunt imo al wat meer bij het gewone worstelen aan.
Dit kan natuurlijk verschillen van trainer tot trainer, waar hij de nadruk op legt.
Zal dus eerst eens gaan kijken naar zo'n training voor ik er een oordeel over vel :cool:.
 
Capitool geeft wel freefight. Van horen zeggen is de sfeer er wel echt niet plezant.

Kheb er eens een proefles meegedaan..idd sfeer trekt er op nix..alez da was toch mijn eerste indruk.
Mss als ge zegt da ge geintresseerd zijt om wedstrijden te doen en ge u 110%wil geven dan wss wel:p

Grtz
 
En al wat wijzer geworden ? Waar zit je nu en wat doeje nu ?
 
Back
Naar boven