XXL Nutrition

Freitag! 10th of August 2007 House Dance Mix!

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
zSHARE - crazyfunkystyle-teekay.mp3
Jah istie weer, alweer een week geleden dat ik hier zat met een kortebroek ipv een trui en handschoenen. Maarjah het weer in Nederland mot de pret niet bederven. Om alvast een beetje in de sfeer te komen. DRop ik weer een lekkere house/dance Mix.

Ik ga me klaar maken voor het weekend hahah .

- Tjalle


kritiek is altijd welkom. :).

Owjah ik moet nieuwe vinyls hebben ;)! haha
 
ze worden dus echt beter lijkt me wel..
eeuh wat bedoel je met die nieuwe vinyls
aaahhhh je zoekt sponsors...wie o wie
 
ben benieuwd:) zal hem nu eerst even downen
 
ze worden dus echt beter lijkt me wel..
eeuh wat bedoel je met die nieuwe vinyls
aaahhhh je zoekt sponsors...wie o wie

hahah ik bedoelde juist een beetje van dat soms wat tracks hergebruik in de mixen ;) hahah.

Maar ik wordt graag gesponsort hoor hahaha ;).

Greetz Tjalle
 
no tracklist = no download
 
Heb de vorige ook gedownload en die vond ik wel goed dus deze ook even downloaden hehe :D

Btw je vorige 2 uur geleden nog geluisterd :p:D
 
hehehe heb een aparte map dbb downloads
 
Goeie shit. Ik kan je alleen nog geen karma geven:(
 
Goeie shit. Ik kan je alleen nog geen karma geven:(

Geeft niks voor een reactie doen we het ook :D.

Tracklist sorry maar dat duurt me te lang... Ik pak meestal wat ik zie en wat erbij hoort ...

Dus als je graag een track wilt weten vraag of pm me maar :).

Ciao
 
Ik vind hem niet zo goed. Een beetje te populistisch / Main. Maar verder ben ik niet zo'n house liever hebber. Geeft mij maar wat stevigers..........:)
 
Ik vind hem niet zo goed. Een beetje te populistisch / Main. Maar verder ben ik niet zo'n house liever hebber. Geeft mij maar wat stevigers..........:)

:), mik niks van de week drop ik nog een lekkere harde hardstyle mix.. als goed krijg ik morgen nieuwe vinyls hahah :D
 
:), mik niks van de week drop ik nog een lekkere harde hardstyle mix.. als goed krijg ik morgen nieuwe vinyls hahah :D

Als je nog wat MP3 Hardstyle vinyls zoekt moet je me even toevoegen op MSN bouwens62@hotmail.com ik heb alle tracks die uit zijn gekomen van 2000 t/m 2007 :)
 
Back
Naar boven