Fitness Seller

Frenk ook een jaartje verder :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk verhaal, en altijd inspirerend voor anderen die in een dipje zitten (zaten). Ik zou ook m'n relaas van het laatste jaar kunnen doen, maar denk dat ik dat spaar voor betere tijden. Die zijn langzaam in zicht :) .
 
Hehe, je zei dat benchMarc zich recentelijk ook tot bodybuilding bekeerd had. Maar die staat hier al sinds 2002 geregistreerd, toch? ;)
 
Ja komt door mij. Ik praatte toen al veel over bb-ing enz met marc en liet soms wat dingen van DBB aan hem zien. Hij had zich toen ff snel geregged maar nooit echt rondgekeken.. dat deed ie pas sinds begin 2004/eind 2003.
 
leuke update, schrijf ze
 
met vrienden trainen is idd goed, je trekt je onwetend aan elkaar op, omdat je niet onder wilt doen voor elkaar.

ik sta nu alleen ook op het punt om een van m'n beste vrienden te verliezen door m'n veranderde levensstijl sinds enige maanden :(
 
Adema zei:
ik sta nu alleen ook op het punt om een van m'n beste vrienden te verliezen door m'n veranderde levensstijl sinds enige maanden:(QUOTE]

weet je gelijk wie je echt vrienden zijn. Mensen die je niet respecteren om waar je mee bezig bent...hoef jij ook geen respect te tonen. Ik zou zeggen **** them!

o/T leuk verhaal :)
 
Brolly_S zei:
Adema zei:
ik sta nu alleen ook op het punt om een van m'n beste vrienden te verliezen door m'n veranderde levensstijl sinds enige maanden:(QUOTE]

weet je gelijk wie je echt vrienden zijn. Mensen die je niet respecteren om waar je mee bezig bent...hoef jij ook geen respect te tonen. Ik zou zeggen **** them!

o/T leuk verhaal :)

heb je gelijk in..maar echt blij word ik er niet van...dat ik me zo in iemand heb vergist :( was toch wel ff een jaar of 5 redelijk close vriendschap...
 
inderdaad inspirerend voor je omgeving blijkbaar :thumbs:
 
Leuk verhaal om te lezen.

Misschien moet jij je vrienden maar laten betalen voor jouw goede adviezen! ;)
 
Idd een leuk verhaal. Komt er nog een update aan? Dit verhaal dateerd van een klein jaartje terug....
 
jah idd, in de tussentijd is er nogal wat voorgevallen hè Frenk :p
 
Mag hij nog steeds op het forum komen dan??? Hij zou toch verbannen worden :P :D.
 
Ik denk dat ik binnenkort ook maar es een artikel ga maken ofzo :) "Het begin tot nu van een breekbare ecto"
 
och er is niet veel veranderd.... ik ben beetje sterker geworden en vasculairder.. verder overal wat voller.. betere triceps enz.

3-4 maanden niet kunnen trainn vanwege blessure enzo.. dus dit afgelopen jaartje stelde niet zoveel voor qua progressie dan.. qua ervaring wel.. veel geleerd :)
 
hoe is je triceps verbetert?
 
voller en véél sterker:

maart 2004:
70 kg 2x close grip benchpress

maart 2005:
100 kg 1x close grip benchpres

bijna zon 30 kg omhoog gegaan close grip.. terwijl normal benchpress gelijk is gebleven :(
 
en door die close grip bp is je triceps verbetert of heb je nog meer magische trucs?!
 
Frenkpie zei:
Omdat m'n ouders zo ongezond eten, had ik besloten om m'n eigen avondmaaltijd klaar te maken en niet meer met ze mee te eten. Zodat ik precies wist wat ik at als avondmaaltijd.

Herkenbare situatie..bij mij thuis eten ze 3x per week frites. Ik eet nu nog 1-2 keer frites maar het gaat me steeds meer en meer tegenstaan.

Vitamines en supplementen etc zijn ook een hekel onderwerp..me ma zei vd week nog tegen me.."ik kook niet meer voor je maar zet voortaan gewoon al die vitaminepotjes 's avonds voor je neus"

62 jaar..probeer die maar eens wat bij te brengen over voedingswaardes en variatie in voeding :(

Tijd om de vleugels uit te slaan denk je dan...voorlopig zit ik er nog zeker een jaar of 1,5 onder de pannen.
 
boogie zei:
en door die close grip bp is je triceps verbetert of heb je nog meer magische trucs?!


ik deed voorheen altijd veel kabel werk enz.. en het voelde niet zo lekker.. tegenwoordig doe ik zware benchpress met low reps (max gewicht 3-5 reps) en zware tricep extension (6-8 reps) en dan om het af te maken 1-2 light weight slow pace en geconcentreerde reps met cable pushdown (10-15 reps)

me armen zijn de afgelopen 2 maanden 1,5 cm gegroeid en dat is grotendeels te zien bij m'n triceps.
 
wow 1.5 cm op 2 maanden mooi man, hoeveel zijn ze dan nu?
 
Back
Naar boven