XXL Nutrition

Frenk ook een jaartje verder :)

Bezoekers in dit topic

40 cm
 
JuggerNaut zei:
Tijd om de vleugels uit te slaan denk je dan...voorlopig zit ik er nog zeker een jaar of 1,5 onder de pannen.

Man, je had al 6 jaar het huis uit moeten zijn.

En geloof me dat mag best wat kosten qua huur en huishoudgeld, de ABSOLUTE VRIJHEID die je er voor terug krijgt is het meer dan waard !
 
Frenkpie zei:
Het gros van de vrienden die ik heb zijn ook een stel zuipers bijelkaar.. die andere die nu met mij meetraint is een van me beste vrienden. Hij is van zichzelf al vrij sterk en groot (95 kg met 1.87), altijd al geïntresseerd in krachttraining.. maar hij had geen zin om minder te zuipen, want hij dronk graag elke avond bier.

We begonnen met trainen (2x in de week) en na een maandje had ie zich voorgenomen om alleen in t weekend bier te drinken.. oke is goed jonge :thumb:
Maandje later: hey dat gaat wel lekker.. kan ik misschien niet wat eten wat goed voor me is? Ja eet maar wat kwark smorgens en na het trainen.. oké zo gezegd zo gedaan.

Nu zijn we weer een maandje verder en hij drinkt alleen een paar biertjes op zaterdag en is kg's afgevallen en stukken sterker geworden, traint nu 3x in de week en wil misschien 4 x in de week gaan trainen. eet nu vis/havermout etc. zoals ik al zei en gaat kei hard vooruit.

Nu is een andere vriend van me ook begonnen met trainen, 1x in de week. hij wil zn bierbuik kwijt.. oké is goed jonge :) hij traint nu 2-3 weken, kijken wat we daar van kunnen maken. Ik vind het op zich wel een leuke bezigheid zo! En zo te zien waarderen m'n vrienden het ook.

Dat is cker leuk om te zien..:)
Zo zijn vriendne van mij ook 6 maanden geleden begonnen van de 8 zijn er nog 2 over..

Maarja als die van jouw door kunnen zetten..
Toppie man..
Dat geeft cker motivatie..

Hoe lang train jij al..?

Ik heb echt respect voor je als ik dit zo lees..
Hier probeer ik ook naar toe te bouwen..:)

Alleen een voedingsschemawil mij niet lukken.. :(
Maar gezond en veel eten doe ik wel..
Ben ecto en wil groeien..!! :)
 
Back
Naar boven