Fitness Seller

Frenkpie's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
nou.. hier mijn bescheiden trainingslog.. ik til geen supergewicht netals Champ,Spike, Munk en andere.. maar toch wou ik er 1 tje maken om voor mezelf me progressie bij te houden. en jullie kunnen wat meelezen als je zin hebt :)

ik log alleen de grote 3 oefeningen. de andere zijn meer gericht op bb-ing..
ik zal gewoon beginnen vanaf woensdag:

woensdag 12-11-03:
Bench:

50 kg 10x
70 kg 8x
90 kg 6x
100 kg 5x
105 kg 3x

donderdag 13-11-03:
deadlift:

50 kg 10x
90 kg 8x
120 kg 6x
130 kg 5x
140 kg 3x
140 kg 2x

2e set kon ik net geen 3e rep maken, bleef halverwege hangen en toen glipte de stang uit me handen :(

kijk eens of je straps kan gebruiken.. ik heb ze gemaakt van een oude Judo band van me..
Dan zal het gewicht niet meer uit je handen vallen..

Dude goed bezig! ben benieuwd!

Champ zei:
kijk eens of je straps kan gebruiken.. ik heb ze gemaakt van een oude Judo band van me..
Dan zal het gewicht niet meer uit je handen vallen..

Hoe maak je zon lusje voor je duim dan ??

@Frenkpie :thumbs: ik heb ook genoten van de blije berichten na de workouts op msn ! :D

Leuk, een bber!

Waarom laat je neit gewoon alle oefeningen zien? Wordt het veel completer van...

idd, unregistered heeft gelijk. Het zou veel beter zijn moest je alle oefeningen posten.

ok zal vanaf maandag (morgen) alles posten. gewicht reps etc.

Goed dat ook jij je log hier plaatst. maakt niets uit of je veel titlt of niet!!! je bank is trouwens wel goed hoor

ok

17-11-03

voelde de hele dag beetje lui en at vandaag niet op de juiste tijden...soms wat laat. en had vandaag best veel gefietst...

borst+voorkant schouders+ triceps:

bench:
50 kg 10x
70 kg 8 x
95 kg 3x
100 kg 3x
100 kg 3x

ging dus niet echt lekker.. voelde ook helemaal niet goed :( kreeg ook beetje last van me linker schouder alweer...

incline bench:
60 kg 10x
65 kg 8x
70 kg 8x
70 kg 6x

incline DB press:

24 kg 8x
26 kg 5x
24 kg 6x
26 kg 6x

cable cross over:

35 kg aan iedere kant 10 x
40 kg 8x
35 kg 8x
30 kg 10x

had een goede pomp in me borst maar kracht was echt stúkken minder :(

voorkant schouders:

DB 1 dumbbell front raise (dumbbell verticaal houden en dan met 2 handen pakken en voor je tillen).

12 kg 10 x
14 kg 10 x
16 kg 10 x
20 kg 8 x
22 kg 8 x

normaal doe ik niet zoveel setjes, maar wou me schouders ff extra pakken, wou de pomp beter voelen :)

triceps:

triceps kickbacks:

7 kg 10 x
8 kg 10 x
10 kg 10 x
12 kg 10 x

dippen:

eigen gewicht 4 setjes met 8 reps.

nou dat was het. pomp was wel erg lekker vandaag :) vooral de triceps en de borst voelde lekker.. alleen voelde me wat moe en kracht was dus minder.. maja kan niet altijd supertraining hebben...

i told u so.. je moet een stapje terug doen, voordat je een vorm van overtraining krijgt.. je bent zo snel voorruit gegaan, dat je ff moet rusten. sla 1 borst training over.. deze week geen borst meer trainen..

maar dat is mijn advies ;)

i herstel.. wel trainen, maar heel licht! gewoon 50kg 3x8 deze week zonder bij oefeningen. was vergeten dat jij geen ,massages krijgt de borst te laten herstellen..

dus dan moet je doorbloeding krijgen door licht te trainen ;)

Leuk om te lezen Frenkpie :thumbs: En luister maar naar de champ ;)

27 setjes?.. damn :) na 15 setjes ben ik meestal al op :)

niet alle setjes zijn tot failure.

dan nog... ik train vrijwel nooit tot failure. Failure zegt volgens mij niet zo veel over de intensiteit van een set. Je kan net zo intensief veel kracht geven zonder daarbij tot failure te gaan is mijn ervaring. Persoonlijk ga ik ook veel beter op minder sets. Maar dat ben ik, als dit voor jou werkt :thumbs:

Precies Ma3stro.. dat zeg ik ook altijd. Tot failure trainen is helemaal niet nodig.

normaal maak ik ook minder sets, zal proberen wat minder sets te maken en hogere intensiteit.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven