Fitness Seller

Frenk's 2012 log - Working on it (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
Tjonge.. 2012 alweer... bijna 10 jaar geleden dat ik me hier heb geregistreerd in the good ol' days... Veel veranderd sindsdien.

Stats:
26 yr | 172 cm | 90 kg
Natural Strongman -105 kg

Deadlift: 270 kg
Full squat: 197,5 kg
Bench press: 140 kg
Military press: 100 kg

Axle Push jerk: 126 kg
Log Push jerk: 123 kg
Yoke: 360 kg (15m)
Farmers: 110 kg (30m) zonder drops
Stone: 1x150 kg (20 inch) @1.32m

Doelen:
- Plezier blijven hebben
- Conditie verbeteren
- Minder overtrainen
- Meedoen met kwalificatie(s)

Deadlift: 280 kg
Full squat: 210 kg
Bench press: 150 kg
Military press: 105 kg

Axle Push jerk: 135 kg
Log Push jerk: 130 kg
Yoke: 380 kg (15m)
Farmers: 120 kg (30m) zonder drops en 120 kg 60m binnen 1,5 min
Stone: 160 @1.32m en run op de kwali kunnen doen tot de laatste steen

Om doelnummer drie te bereiken ga ik dit jaar beginnen met 5/3/1 van Wendler... puur om mezelf eens te temmen om niet constant max/zwaar te gaan.
 
ahh yeah!!!
 
Succes kerel! Leuk dat je aan de SMvL meedoet trouwens!
 
Hmmmm valt me op dat ik steeds meer jullie logs ga lezen:p
 
Succes kerel! Leuk dat je aan de SMvL meedoet trouwens!

Thnx en heb daar zeker zin in!! Lijkt me super gaaf.. weer even terug naar het land van m'n 'roots' :D

Vies menneke Gijs.

Succes Frank. Ik hoop dit jaar weer vaker samen met je te buffelen. Wordt een mooi jaar.

Thnx Matthieu.. ik hoop het niet, dat gaan we gewoon doen! Ik kom wel een keer naar Eindhoven om met jou en schMarc te trainen en jullie komen mooi naar RPB!

Hmmmm valt me op dat ik steeds meer jullie logs ga lezen:p

haha, goedzo.
 
Thnx Matthieu.. ik hoop het niet, dat gaan we gewoon doen! Ik kom wel een keer naar Eindhoven om met jou en schMarc te trainen en jullie komen mooi naar RPB!
Deal, en neem Sjaak en Gijs mee natuurlijk :)
 
Succes man!

had je trouwens al niet eens 202.5 gesquat?
 
Thnx...yup, maar niet full.
 
Frank veel succes met het behalen van je doelen in 2012, dat je een sterk en blessure vrij jaar mag beleven bij RPB!
 
Succes, Wendler heeft voor mij goed geholpen iig.
 
welke variant ga je doen, frank? de normale of de pl?

hij zegt namelijk bij de normale om 10% onder je 1rm te beginnen... in mijn ervaring was dat nogal ruk, door het gebrek aan zwaardere weights raakte ik daar heel men gevoel op kwijt. bij die pl variant blijf je gewoon zware singles doen om de week, toen boekte ik wel progressie. het kan voor jou anders zijn, chris boekte bijv meer progressie toen we de normale deden... maar hij zat toen nog wel vrij dicht op zijn beginperiode qua trainen.

gewoon even wat extra info, misschien heb je er wat aan.
 
De PL variant ken ik niet, heb niet heel de manual doorgelezen. Kun je daar wat meer info over geven? Klinkt wel goed iig om om de week een paar zware singles te doen.

Eerste training van het jaar.. eerst 4 uur gesnowboard in Snowworld. Eerste keer dat ik dit deed, dus ontzettend veel op m'n plaat gegaan.. schouder, heupen, reet en beiden knieën zijn behoorlijk beurs. Maar was supertof!

Military press:
8x40 kg
5x50 kg
5x62,5 kg
5x70 kg
8x75 kg

Dumbbell row:
10x30 kg
10x40 kg
10x50 kg
10x60 kg (pr?)

Jammer dat wij nog geen 60 kg db's hebben, maar dit is goed voor m'n grip.

Ground based jammer (HS):
15x30 kg
15x40 kg
15x40 kg
12x50 kg

Cable lat pull down:
8x65 kg
8x70 kg
8x80 kg

Tricep dippen:
8xBW
8xBW +20 kg
8xBW +20 kg (laatste rep zo diep mogelijk; paused)
8xBW +20 kg (laatste rep zo diep mogelijk; paused)

Reverse pec dec:
12x40 kg
10x45 kg
15x45 kg

Rope tricep push down:
12x25 kg
12x25 kg

commentaar:
Lekkere training!
 
De PL variant ken ik niet, heb niet heel de manual doorgelezen. Kun je daar wat meer info over geven? Klinkt wel goed iig om om de week een paar zware singles te doen.

waar het in feite op neer komt is dat je dus niet 5/3/1-deload doet maar 3/5/1-deload

week 1 dus die 3jes + 2-3 heavy singles
week 2 strictly je 5jes, geen added singles (ook geen repout)
week 3 de 5-3-1 + 2-3 singles
week 4 deload

das eigenlijk alles... voor de rest is alles hetzelfde als de andere variant. alleen die repouts komen dus te vervallen en daar komen singles voor in de plaats.
 
Gijs-Kevin-RPB is het beste schema daar kan Wendler niet aan tippen.
 
Heb je nog wat gesloopt op die snowboardbaan?
 
mooie training maat! flink volume en high reps ook. ik ben blij dat je zo enthousiast bent over het snowboarden :D nog een paar weken!

Gijs-Kevin-RPB is het beste schema daar kan Wendler niet aan tippen.
haha, misschien moet we een ook een manual schrijven
 
waar het in feite op neer komt is dat je dus niet 5/3/1-deload doet maar 3/5/1-deload

week 1 dus die 3jes + 2-3 heavy singles
week 2 strictly je 5jes, geen added singles (ook geen repout)
week 3 de 5-3-1 + 2-3 singles
week 4 deload

das eigenlijk alles... voor de rest is alles hetzelfde als de andere variant. alleen die repouts komen dus te vervallen en daar komen singles voor in de plaats.

hmm, dat klinkt iig wat interessanter. Ik betwijfel eigenlijk ook wel of ik echt sterker zal worden door 3 weken een repout set te doen op 80-90% van m'n max. I'll think about it.

Gijs-Kevin-RPB is het beste schema daar kan Wendler niet aan tippen.

Always try new things Gijs.

Heb je nog wat gesloopt op die snowboardbaan?

Alleen m'n knieën... wel een keer hard tegen een andere dude aangeramd. Maarja, die stond ook midden op de baan wat te kijken.

mooie training maat! flink volume en high reps ook. ik ben blij dat je zo enthousiast bent over het snowboarden :D nog een paar weken!

haha, misschien moet we een ook een manual schrijven

Thnx, en ohh yeahh!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven