MuscleMeat

Frenzy, nieuw, zoekt naar advies. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenzy

Novice
Lid geworden
13 aug 2011
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
7%
Dag DutchBodybuilding,

Bijna 17, 1 meter 90 lang, weeg 78 kilo.
BMI: 21,6
Vetpercentage heb ik geprobeerd te berekenen alleen meeste berekenaars op internet zijn 18+.

Ik heb besloten om veel nutteloze tijd (tv, computer ed :p) te gaan besteden aan fitness/krachttraining. Ik trainde al 12 maanden elke avond thuis met dumbbells en buikspieroefeningen niet al te intensief (15 minuten). Een rits aan oefeningen, biceps, triceps, chest en buikspieren.

Nu een week op dit schema naar te sportschool en heb een klein idee van voeding e.d;

- qua drank alleen water en groene thee
- geen fast food, suikers etc.
- veel vlees, vis, groente en regelmatig een banaantje ;)

Geen supplementen maar ik overweeg whey proteïnen te kopen.

Ik ga 4-6 keer per week naar de sportschool, en probeer elke keer te focussen op een andere spiergroep, chest/biceps, legs/back, shoulders/triceps en full body.

Ik vroeg me af of ik goed op weg ben en zou eventuele tips zeker op prijs stellen.

Groet, Frenzy
 
Laatst bewerkt:
Dag DutchBodybuilding,

Bijna 17, 1 meter 90 lang, weeg 78 kilo.
BMI: 21,6
Vetpercentage heb ik geprobeerd te berekenen alleen meeste berekenaars op internet zijn 18+.

Ik heb besloten om veel nutteloze tijd (tv, computer ed :p) te gaan besteden aan fitness/krachttraining. Ik trainde al 12 maanden elke avond thuis met dumbbells en buikspieroefeningen niet al te intensief (15 minuten). Een rits aan oefeningen, biceps, triceps, chest en buikspieren.

Nu een week op dit schema naar te sportschool en heb een klein idee van voeding e.d;

- qua drank alleen water en groene thee
- geen fast food, suikers etc.
- veel vlees, vis, groente en regelmatig een banaantje ;)

Geen supplementen maar ik overweeg whey proteïnen te kopen.

Ik ga 4-6 keer per week naar de sportschool, en probeer elke keer te focussen op een andere spiergroep, chest/biceps, legs/back, shoulders/triceps en full body.

Ik vroeg me af of ik goed op weg ben en zou eventuele tips zeker op prijs stellen.

Groet, Frenzy

:woot:

Zoek eerst wat informatie op deze site, probeer een voedingsschema samen te stellen adv de voorbeelden die je hier wel vind :). Als beginner is het trainingsschema van Mark Rippetoe aangeraden ( gwn even de naam google). Als je dit allml hebt, post het even & dan kunnen we je zeker verder helpen en advies geven.

Succes met je doelen alvast :thumb:
 
Begin met een schema als Stronglifts of Starting Strength.
Verder zul je je voeding op orde moeten brengen mocht je goed resultaat willen boeken.

Dus mijn vraag is, post eens wat je zoal op een dag eet
 
Even een klein vraagje, ik eet nu op een dag aardig wat eiwitten (kwark, whey protein), en krijg kleine uitslag op mijn buik. Gaat dit na een tijd weg of moet ik eerst mijn eiwitinname afbouwen en dan weer langzaam opbouwen?
 
Even een klein vraagje, ik eet nu op een dag aardig wat eiwitten (kwark, whey protein), en krijg kleine uitslag op mijn buik. Gaat dit na een tijd weg of moet ik eerst mijn eiwitinname afbouwen en dan weer langzaam opbouwen?

Wat voor uitslag? puistjes? verkleuring? rood? Omschrijf eens.
 
ik zou niet legs en rug op dezelfde dag doen, zijn twee grote spiergroepen dus is moeilijk om die dan allebei zwaar te pakken dan.. als het je wel lukt train je niet hard genoeg ;)
 
Wat voor uitslag? puistjes? verkleuring? rood? Omschrijf eens.

Ja, kleine rode puistjes rond de navel, ik heb gelezen op die eiwit FAQ dat dit te verhelpen is met wat meer water drinken en visolie en meer vitamine B innemen. Ik neem aan dat dit niet schadelijk is en dat dit na een tijdje weggaat?
 
afblijven eventueel biergist tabletten nemen en alst echt erg wordt een roaccetin kuurtje alleen dan anders gespeld. Voor nu geen zorgen over maken hoort er gewoon bij (Y)
 
Ik ben nu al ruim half jaartje bezig, gaat lekker, zal binnenkort wat stats/foto's posten, zit aan biergist/omega 3/multi vitamine en creatine/whey, ik zoek nog iets waarmee ik dit kan aanvullen? Afwachtend op pro reactie! ;) Alvast bedankt.

EDIT: Voordat ik reply's krijg met "ga maar eens goed eten", ik eet goed, veel en gevarieerd. Ik zou echt iets waarmee ik de limieten van voeding kan verleggen
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu al ruim half jaartje bezig, gaat lekker, zal binnenkort wat stats/foto's posten, zit aan biergist/omega 3/multi vitamine en creatine/whey, ik zoek nog iets waarmee ik dit kan aanvullen? Afwachtend op pro reactie! ;) Alvast bedankt.

EDIT: Voordat ik reply's krijg met "ga maar eens goed eten", ik eet goed, veel en gevarieerd. Ik zou echt iets waarmee ik de limieten van voeding kan verleggen

Grenzen verleggen? Go for magnetron kip.
 
Ik zoek in de trant van testosteron/PWO/aminozuren, ik kijk een beetje op body en fit en zie door de bomen het bos niet meer. Iemand aanbevelingen, graag afwachtend op reacties! :cool:
 
Ik zoek in de trant van testosteron/PWO/aminozuren, ik kijk een beetje op body en fit en zie door de bomen het bos niet meer. Iemand aanbevelingen, graag afwachtend op reacties! :cool:

Waarom wil je daar nu al mee beginnen?
 
Back
Naar boven