Fitness Seller

Frenzy van DS - IDS

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -enorme/snelle toename van energie
    -verbeteren van prestaties en scherpe focus
    -geen impact op de slaap
    -verhogen van kracht en ondersteunen van vetverlies
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Orange Pop Flavor
  • Welke dosis heb je gebruikt? anderhalf schepje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Predatornutrition (GB)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? /
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? £36.99 + verzendkosten
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, het is een waardige opvolger van Craze en ga hem zeker opnieuw kopen eens ie in België op de markt verschijnt

Mijn review:

Met Frenze bracht DS een opvolger voor Craze op de markt. Deze pwo heb ik vaak gebruikt en deed ook wat het moest doen: een boost geven voor elke training.

Nadat ik hem ontvangen had via post (na 2 werkdagen) ging ik hem gelijk uitproberen. Omdat ik al behoorlijk wat pwo's gewoon ben nam ik meteen anderhalf schepje. De smaak ervan is gelijk die van de meeste pwo's: chemisch. Als het in je mond zit heeft het een goede smaak, maar de nasmaak die het geeft is een stuk minder aangenaam (gewoon afslikken dus :) ).
Na een tiental minuten begon ik te merken dat het begon te werken. Ik begon me meer te concentreren op bepaalde dingen op de weg en begon ook heel veel zin te krijgen om te gaan trainen. Tijdens het omkleden zat ik vol met energie en kon ik niet meer wachten om te beginnen. Het was een goeie training: kreeg men setjes met gemak af en kon zelfs paar reps extra + ik kreeg er ook een goeie pomp in men borst van. Na de training had ik meteen een soort van crash ervan. Tegen de avond aan merkte ik wel dat ik uitgeput begon te raken.
De dagen daarna heb ik geprobeerd de dosis ervan te verhogen, maar hierbij merkte ik dat dit niet altijd een beter resultaat gaf: bij 2 schepjes voelde ik me tijdens het trainen niet helemaal hoe het moest zijn. Ik werd er heel zenuwachtig van.
Het is een goed product maar je moet zoals er op de verpakking staat beginnen met 1 schepje en dan opbouwen om te kijken wat je lichaam aankan.

De nieuwe pwo van DS is zeker een aanrader.
 
Back
Naar boven