XXL Nutrition

Freo stelt zich voor

Bezoekers in dit topic

Freo

Novice
Lid geworden
12 mrt 2019
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Dag allen,

Ik lees al een tijdje mee en nu besloten om toch maar te registreren en actiever te zijn.

Ik ben 35, kom uit Den Haag, sport sinds m'n 18de, weeg 79kg, 180cm lang en een bf van max 15%
Fitness/bodybuilding is al zodanig onderdeel van m'n lifestyle dat als ik niet sport, ik mij vrij snel niet lekker voel. Ik ben dan ook 4 a 5 keer per week op de sportsschool te vinden.

Sinds eind vorig jaar heb ik voor het eerst oxy en daarna turinabol gebruikt met als resultaat goede gains. Op dit moment ben ik mij aan het verdiepen in eventueel een volgende kuur (test), maar daar ben ik nog niet over uit.

Ik zal nog wat meer op het forum lezen en daarna de knoop doorhakken.
 
Met alle respect maar als je al 17 jaar sport en je hebt deze stats dan kunnen er 2 dingen mis gaan.
Of je eet niet goed of je traint slecht. ( misschien wel beide ).
Ik zou lekker niet kuren en eerst eens met die dingen aan de slag gaan.
 
Met alle respect maar als je al 17 jaar sport en je hebt deze stats dan kunnen er 2 dingen mis gaan.
Of je eet niet goed of je traint slecht. ( misschien wel beide ).
Ik zou lekker niet kuren en eerst eens met die dingen aan de slag gaan.

Sorry maar jou stats zijn praktisch hetzelfde...
 
Met alle respect maar als je al 17 jaar sport en je hebt deze stats dan kunnen er 2 dingen mis gaan.
Of je eet niet goed of je traint slecht. ( misschien wel beide ).
Ik zou lekker niet kuren en eerst eens met die dingen aan de slag gaan.

Hey Marco,

Ik snap je reactie, maar het feit dat ik 17 jaar sport wil niet zeggen dat ik altijd het doel had om groot te worden. Was ook vooral bedoeld om een context te schetsen dat sporten echt een deel van m’n leven is.

Wat betreft de stats, ik kom van ver. Voor ‘t fitnessen woog ik 63kg. En bf zit lager dan de 15% hoor. Om een beeld te scheppen:
- squatten vorige week 137,5x5x3
- dumbel press 46x6x3
Ik houd rekening met overload en dat alle spiergroepen 2x per week gedaan worden (kracht en hypertrophy).

Eten zit ook ok denk ik. Momenteel is onderhoud 2600kcal en de verhouding is 30% eiwit, 20%vet en de rest koolhydraten.

Tot slot, de reden dat ik aan de kuur denk is omdat ik de plafonds wil doorbreken en test de groei aanzienlijk zal helpen.

EB1157EA-32A7-4294-9F85-2AEBD94233EE.jpeg
 
Sorry maar jou stats zijn praktisch hetzelfde...


100% waar. Alleen scheelt het 16 jaar trainen en kom ik van 98 kilo af met een vetpercentage van bijna 30%
 
Hey Marco,

Ik snap je reactie, maar het feit dat ik 17 jaar sport wil niet zeggen dat ik altijd het doel had om groot te worden. Was ook vooral bedoeld om een context te schetsen dat sporten echt een deel van m’n leven is.

Wat betreft de stats, ik kom van ver. Voor ‘t fitnessen woog ik 63kg. En bf zit lager dan de 15% hoor. Om een beeld te scheppen:
- squatten vorige week 137,5x5x3
- dumbel press 46x6x3
Ik houd rekening met overload en dat alle spiergroepen 2x per week gedaan worden (kracht en hypertrophy).

Eten zit ook ok denk ik. Momenteel is onderhoud 2600kcal en de verhouding is 30% eiwit, 20%vet en de rest koolhydraten.

Tot slot, de reden dat ik aan de kuur denk is omdat ik de plafonds wil doorbreken en test de groei aanzienlijk zal helpen.

Bekijk bijlage 442487


Ziet er niet verkeerd hoor. Het was ook zeker geen aanval.
Echter denk ik dat je met juiste voeding ( alles tellen ) en een goed schema nog verder kan komen natty.
 
Ziet er niet verkeerd hoor. Het was ook zeker geen aanval.
Echter denk ik dat je met juiste voeding ( alles tellen ) en een goed schema nog verder kan komen natty.
Thnx! Denk ik ook wel, maar is ook een beetje geduld zeker nadat ik 10 weken Oxy heb gebruikt. Voelt toch fijn als je door de plafonds heen bent.
 
Er valt nog best behoorlijk wat te halen zonder kuur.
Lees je goed in op t forum. Je kan altijd nog dingen leren en natty veel meer halen. Kuren kan altijd nog als je voeding en training on point is en je dan niet verder komt.
Bij deze wat info/leesvoer.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/page-4#post-10164767

succes.

Thnx! Ga ik zeker even checken!!
 
Back
Naar boven