MuscleMeat

Fresh meat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AlphaMale81

Novice
Lid geworden
24 feb 2022
Berichten
1
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
90kg
Hi allen,

Weer een nieuw forumlid erbij.
Ik ben al enige tijd op de achtergrond aanwezig geweest in de panelen, maar nu toch maar eens aangemeld.

In de afgelopen 25 jaar (van de 40) ben ik van sportschool naar sportschool gegaan, zoekende naar een fijne hobbyplek. Toen de corona zijn intrede deed, heb ik definitief de knoop doorgehakt (na een halve eerdere poging) en ben ik fulltime thuis gaan sporten. De drukte, de show offs, wachten op een toestel, alles irriteerde me toch al jaren in een sportschool.

Squatrack, bench, olymp. halterstang, olymp. dumbbell stangen, verschillende halterstangen (curl, box) en 180kg aan schijven waren al enige jaren aanwezig (mede door die halve poging). Inmiddels eea. aan het vervangen en verder uitbreiden: recent een ATX cable crossover toegevoegd met de nodige attributen en meer zal gaan volgen. Als de leveringen het toelaten, want het is al een sport op zich om aan materiaal te komen. Het verlanglijstje is nog lang in ieder geval.

Ik zal meer sporten dan online actief zijn. Maar zal zeker een oogje in t zeil houden en reageren als ik de behoefte voel.

Tot spreeks en sportse!
Ed
 
Back
Naar boven