AndroidHealthClinic

Friet tijdens cutten

Bezoekers in dit topic

PeanutBear

Novice
Lid geworden
16 dec 2017
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Hoi allemaal,

Ik heb met een maat afgesproken morgen friet te gaan eten bij de friettent. Ik ben op het moment bezig met cutten en hou me elke dag aan mijn calorieën en macro’s (2046 calorieën per dag). Verder heb ik geen flauw idee hoeveel calorieën erin een bakje friet zitten (in MyFitnessPal staat een hoop verschillends)

Hoe gaan jullie met zo’n dag om als je naar de friettent gaat met vrienden? Tips zijn welkom!
 
Lekker van genieten. Een patatje (175gr) met mayo is rond de 700kcal. Bij mayo moet er volgens de wet een minimaal bepaald eigeel (5%) en vet (70%) inzitten, bij frietsaus kan dat nogal verschillen maar in de regel bevat deze minder kcal.
 
Je kunt heus wel eens een dagje jezelf belonen voor je harde werk. Als het maar niet wekelijks of een paar keer per week word.
Ik cut zelf nu al 6 maanden en heb toch wel 4 of 5 dagen even flink gesnoept. Ben alsnog 18 kilo kwijt geraakt :)

Geniet ervan! Daarna weer strict op je dieet! :cool:
 
En daar maken mensen een volledig nieuw account voor aan ?
 
Nee, is gewoon een nieuw account van benatural.

Mag een beginner niet onzeker zijn en vragen stellen? Dat die dan misschien dom overkomen voor mensen die hier al langer rondkijken of meer kennis hebben is dan maar zo.
wat benatural doet is en domme vragen stellen maar vervolgens als mensen antwoord geven hier niet naar luisteren en koppig door blijven vragen
 
Mag een beginner niet onzeker zijn en vragen stellen? Dat die dan misschien dom overkomen voor mensen die hier al langer rondkijken of meer kennis hebben is dan maar zo.
wat benatural doet is en domme vragen stellen maar vervolgens als mensen antwoord geven hier niet naar luisteren en koppig door blijven vragen

Tuurlijk wel. Vraag zelf ook zo vaak domme vragen en heb vroeger nog veel dommere vragen gesteld.
Wellicht door de influx van troll-accounts nu even wat skeptischer over nieuwe accounts die toch wel bait-achtige topics openen.
Helemaal als je 'Friet tijdens cut' of 'fast food during cut' of iets in die trend googled je al honderd miljoen antwoorden ziet.
 
Precies dat idd ...
1 keer googlen en tientallen pagina`s met antwoorden
Waarom dan een account registreren , activeren en post tikken voor waarschijnlijk dit enige bericht ...
 
bedankt voor de tips! En een beetje apart dat ik afgerekend word op het feit dat ik nog niet zo lang op dit forum zit...
 
If it fits....mwaah...geniet ervan pik! :D
 
misschien eens meelezen met SP1988 die eet ook in de cut friet.. en nu zelfs bij bulk bij het ontbijt :)

En jezelf een keer belonen in een cut is ook geen probleem he. Je eet met een frietje er echt niet meteen een paar kilo bij. ;)
 
Denk dat je het allemaal niet zo zwaar moet mee tillen, als jij weet dat je in de avond friet gaat eten, dan kan je daar gedurende dag al rekening mee houden, gewoon voornamelijk eiwitten en groente bijvoorbeeld overdag, en dan kan je prima genieten van die friet, en nog steeds afvallen ;)

Deze leefstijl is balans ook erg belangrijk, hier ook aan het cutten maar ik plan elke dag bijvoorbeeld wat chocolade in of ook een keer die pizza, natuurlijk is soms wat puzzelen maar ik vind het goed te doen, ook kan je bijvoorbeeld wat cardio doen op die dag of gewoon overall de calorieen wat omlaag doen bij de andere maaltijden ;)
 
Lekker van genieten. Een patatje (175gr) met mayo is rond de 700kcal. Bij mayo moet er volgens de wet een minimaal bepaald eigeel (5%) en vet (70%) inzitten, bij frietsaus kan dat nogal verschillen maar in de regel bevat deze minder kcal.

En al het vlees? veronderstel niet dat het alleen maar frieten gaan zijn :)
 
Was het lekker?
 
Ik heb nu wel echt zin in patat.

Eet jij ooit "vlees" bij je frieten dan :D (ik heb t over n belgische frituur nu)

Patatje hete kip is lekker man
Kapsalon ook
 
Back
Naar boven