MuscleMeat

"Frieten en burgers? Niks mis mee"

Bezoekers in dit topic

SlettieBettie zei:
Brinta en havermout zijn wel degelijk bewerkt. Volgens mij groeit het niet precies in zulke vlokjes op het land ;)
Ze zijn wel veel minder bewerkt dan de Kelloggs-familie en muesli's/cruesli's.
Heb je je ooit afgevraagd waarom we opeens zoveel hyperactieve kinderen hebben? Misschien heeft het wel te maken met het o zo gezonde ontbijt (dat voornamelijk uit simpele koolhydraten bestaat en allerlei nutteloze toevoegingen heeft) dat ze krijgen?

Wie beweert er dan dat brinta en havermout niet bewerkt zijn??? Er word alleen gezegd dat er geen suiker aan toegevoegd word. Misschien als er wat meer meer kinderen met brinta of havermout zouden ontbijten i.pv. kellogs en dergelijke rotzooi dat dit wat zou schelen in het aantal hyperactieve kinderen
 
De vetten zoals Weston A. Price die opnoemt zijn ook bewerkt, of is het koken of bakken van voedsel geen bewerking? Er is maar weinig voeding dat niet bewerkt direct te consumeren valt, dan kom je uit op fruit en noten.

Fallon, Enig en Mercola komen op mij over als gesponsorde leden van de National Cattlemen’s Beef Association. Wat zij propageren wordt door weinig andere onderzoeken, dan die van hunzelf, gesteund.

Overbewerkte voeding kan je inderdaad beter vermijden, maar om dan gelijk op een dieet over te stappen hoog in verzadigde vetten is doorslaan naar de verkeerde kant.
 
In dit geval ben ik het met Eric eens dat men naar onbewerkte voeding moet kijken, de natuur heeft het lichaam zo geschapen dat onbewerkt voedsel optimaal is voor het menselijk functioneren en dus níet bewerkte verzadigde vetten.

Verder is het macdonalds dieet een goed voorbeeld, die gast verleden jaar die zich vol propte in die film. Of die fitnessknakker die dat ook deed maar er wel bij trainde. Die kwam dan niet aan in bf% maar had wel enórm slechte cholesterolwaarden na afloop.
 
Lekker onzin stuk weer! In de trend van 2 friet oorlog per dag is minder slecht dan 5 pizza's per dag.
Allemaal bullshit om mensen op het verkeerde been te zetten. En je zal je verbazen hoeveel mensen erin tuinen!
Zoals laatst de telegraaf plaatste een onderzoek dat suiker in de koffie slanker maakt dan suiker zonder koffie. Mijn hele kantoor ging uit z'n dak! En dan nog spottend naar mij toe komen 'zie je nou wel . Jij altijd met je gezonde gedoe!' Ik nog geprobeerd uit te leggen maar tevergeefs! De meeste nemen nu allemaal nog een half schepje meer suiker in de koffie :rolleyes:
 
bouwens62 zei:
Lekker onzin stuk weer! In de trend van 2 friet oorlog per dag is minder slecht dan 5 pizza's per dag.
Allemaal bullshit om mensen op het verkeerde been te zetten. En je zal je verbazen hoeveel mensen erin tuinen!
Zoals laatst de telegraaf plaatste een onderzoek dat suiker in de koffie slanker maakt dan suiker zonder koffie. Mijn hele kantoor ging uit z'n dak! En dan nog spottend naar mij toe komen 'zie je nou wel . Jij altijd met je gezonde gedoe!' Ik nog geprobeerd uit te leggen maar tevergeefs! De meeste nemen nu allemaal nog een half schepje meer suiker in de koffie :rolleyes:

:roflol:

Suiker zonder koffie - koffie zonder suiker Heerlijk, hoe een woordspeling mensen laat lezen wat ze wíllen lezen.
 
MightyDuck zei:
:roflol:
Suiker zonder koffie - koffie zonder suiker Heerlijk, hoe een woordspeling mensen laat lezen wat ze wíllen lezen.



:o :o Dit was een maandagochtend foutje van mezelf :whip:
 
Back
Naar boven