AndroidHealthClinic

Frieten

Bezoekers in dit topic

CursedTalon

...
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2009
Berichten
373
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik zit nu een week aan mijn bulk dieet en ik had een vraag, ik zag in de rippetoe FAQ dat het niet zoveel uitmaakt als ik "junkfood" eet, hierbij ga ik uit van frieten enzovoort?

Is het echt niet zo erg als ik 1 keer per week op zaterdag avond frieten met de rest van de familie eet? Of moet ik dat echt proberen te vermijden? Ik train pas op maandagavond weer als dat wat uitmaakt.

Bedankt voor het lezen,
CursedTalon
 
1 keer per week patat eten maakt geen flikker uit.. :)
 
ik zie niet in wat de nadelen zijn van het eten van friet, ik zou ze wel ongezouten eten.
 
tja dinsdag zijn het frieten op school en woensdag thuis :( is wel minder maarja mijn BF blijft binnen de perken hoor :)
 
Friet is niet ongezond mits het natuurlijk in verse olie is gebakken. Door de hoge tempraturen waarmee je frituurt is (goed)frituren gezonder dan bakken in vet.

Dat heeft te maken met het feit dat de aardappel geen tot nauwelijks vet opzuigt als het direct in contakt komt met heet(!) vet

Dus frituren met verse olie en op heete tempratuur is gezond, nou geen hamburgers gaan frituren want daar zitten gewoon standaard verzadigd vet in :P
 
ras patatje gaat er wel in :)
 
Je zou ze ook in een oven klaar kunnen maken.
 
ik zie niet in wat de nadelen zijn van het eten van friet, ik zou ze wel ongezouten eten.

patat is kankerverwekkend

voor de rest, 1 x per week maakt inderdaad niet veel uit, maar meeste mensen hebben geen discipline, 1 x pw junken wordt 2 x, wordt 3 x enz enz tot je los geslagen bent onder het motto "zit toch in de bulk"
Ik zou gewoon lekker iets anders eten als de rest, maar wel mét de rest
 
Ovenfriet kopen en bakken in de pan met olijfolie, zo doe ik het.
 
Lekker klaar maken.

Kleine zoete aardappeltjes kopen en in repen snijden.
In plantaardige olie frituren
zelf gemaakte pindasaus

Dan heb je koolhydraten en onv. vetten. Nog een biefstuk op de gril en erbij doen voor de proteine.

Geen zout en andere troep toevoegen.
 
Ovenfrietjes met knoflook!
 
Als bulkmaaltijd is een groot bord frites met stoofvlees en mayonaise op een bedje van sla niet te versmaden denk ik. :D
 
Als bulkmaaltijd is een groot bord frites met stoofvlees en mayonaise op een bedje van sla niet te versmaden denk ik. :D

That's the only way to do it !
 
Alleen bij de McDonalds.
 
Volg me dieet erg strikt maar 1x per week 1 maaltijd (meestal avondmaal) eet ik niet clean! In mijn geval meestal pizza of Pond kibbeling :D

Rest van de week wel strikt uiteraard en niet zoals bsbsbs aangeeft aan de gang blijven!
 
als jay cutler het doet kan jij het ook wel doen.

ot:what they said.
gewoon goede olie kopen met veel onverzadige vetten
 
tja dinsdag zijn het frieten op school en woensdag thuis :( is wel minder maarja mijn BF blijft binnen de perken hoor :)

Je spiermassa ook. Serieus met een postuur als het jouwe zou je moeten vreten als een gek. Je moet helemaal niet kijken naar je BF, eten en kk hard trainen.


Ontopic : Hangt ervan af wat voor bulk je hanteert , in een vuile bulk mag alles imo maar dan moet je meer vet kwijtspelen in de cut.

Mijn ma kan frieten maken met 1 lepel olijfolie :'). Geschifte shit , gewoon hetzelfde als aardappelen ongeveer.
 
Back
Naar boven