Fitness Seller

Frisse start

Bezoekers in dit topic

SlettieBettie

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
2.018
Waardering
219
Lengte
1m69
Massa
80kg
Vetpercentage
> 50%
Wow, ik kwam hier nog een oud logje tegen van mijzelf. Ja, jaren hier niet geweest en dus ook jaren niets bijgehouden. Inmiddels is er een hoop veranderd...

Ooit had ik al moeite om een pak suiker op te pakken, of een pan uit de kast te pakken. Mijn gewrichten - met name handen en voeten - waren zwaar ontstoken door reumatische artritis. Door de ziekte en de zware medicijnen was ik altijd ergens tussen moe en uitgeput. En al waren de gewichten belachelijk laag, ik trainde toch mijn squats, deadlifts en benches...

En nu... is de reuma in remissie (geen actieve ontstekingen meer), ben ik van de medicatie af en heb ik een burnout overwonnen. Nu mijn hand hersteld is van het uitsnijden van een ganglion (paniek: het had opvlamming reuma kunnen zijn!), kan ik weer 'normaal' trainen.


Oude logje:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/sb-vs-ra-bf-72474/

Huidige stats:
vrouw
37 jr
1,69 m
78 kg
 
Laatst bewerkt:
IN.

Fijn dat de reuma in remissie is en dat je sterk bent gebleven om door te gaan :thumbs:
Succes, ik ben erg benieuwd naar je trainingen :)
 
Normaal is maandag mijn squatdag, maar door een zwaar project kon het even niet. Vandaag dan maar squatten en zwemmen overslaan...

Back squats:
5 x 30 kg
5 x 40 kg
5 x 45 kg
5 x 50 kg
5 x 55 kg
3 x 60 kg (oud PR: 2 x 60 kg)

Partial squats: (op 'tepelhoogte')
5 x 80 kg (+ dansje met gewicht op mijn nek, was in jolige bui)
5 x 100 kg
5 x 110 kg
5 x 120 kg
0 x 130 kg (bleh, kreeg mijn voeten er niet goed onder, oud PR: 3 x 135 kg, of 2 x 140 kg)

Leg press:
Wilde die doen, maar Waldorff & Stattler waren bezig en die kleppen maar, en kleppen maar... Zo'n 5-10 minuten kletsrust tussen setjes met 100-120 kg, partial, met handen op de knieën. Dan maar wat anders doen...
(oude PR: 3 x 210 + 1 x 230 kg)

Leg extension:
5 x 40 kg
5 x 45 kg
5 x 50 kg
5 x 55 kg
5 x 60 kg (PR: 5 x 70 kg, niet in combi met squats)

Rear kick:
5 x 50 kg
5 x 70 kg
5 x 80 kg
5 x 90 kg (PR: 3 x 120 kg, niet in combi met squats)

En toen was de koek op... Geen shoulder presses, want morgen is het bench dag.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het erg netjes hoor, alweer lekker bezig :thumb:
 
Goed, toch al een PR op squat !

Ga je ook strongman events trainen ? (volgens mij doet je vriend/man dat ?)
 
In!

Welcome back
 
Heel mooi !!!

;)
 
In alleen al voor de naam :eyebrow:
 
Goed, toch al een PR op squat !

Ga je ook strongman events trainen ? (volgens mij doet je vriend/man dat ?)

Ben bang dat dat wel gaat gebeuren. :D Even zoeken naar materiaal dat licht genoeg is om in te stappen.
Echtgenoot phreak is afgelopen zaterdag wat strongman gaan doen en is nu helemaal verkocht.
 
Goed, toch al een PR op squat !

Ga je ook strongman events trainen ? (volgens mij doet je vriend/man dat ?)


Het is zo jammer dat alles voor strongmen gemaakt wordt; farmers van 60 kg leeg gaat het niet worden voor 99,99% van de vrouwen. Zo ook een log van 60 kg leeg. Dus we moeten eens flink gaan sleutelen aan de mogelijkheden voor haar. Maar dat het komt is zeker.
 
Normaal is maandag mijn squatdag, maar door een zwaar project kon het even niet. Vandaag dan maar squatten en zwemmen overslaan...


Partial squats: (op 'tepelhoogte')
5 x 80 kg (+ dansje met gewicht op mijn nek, was in jolige bui)
5 x 100 kg
5 x 110 kg
5 x 120 kg
0 x 130 kg (bleh, kreeg mijn voeten er niet goed onder, oud PR: 3 x 135 kg, of 2 x 140 kg)


En toen was de koek op... Geen shoulder presses, want morgen is het bench dag.

Voeten er niet goed onder? Tepels zijn mogelijk 5cm gezakt waardoor de rom groter is geworden :P
We zijn inmiddels weer 9jr verder he!
 
Ook in in dit logje natuurlijk. :D

Het is zo jammer dat alles voor strongmen gemaakt wordt; farmers van 60 kg leeg gaat het niet worden voor 99,99% van de vrouwen. Zo ook een log van 60 kg leeg. Dus we moeten eens flink gaan sleutelen aan de mogelijkheden voor haar. Maar dat het komt is zeker.
Ik kan je wel wat tips geven zondag. Misschien eens contact opnemen met Niels. Hij heeft namelijk mijn 35kg log overgenomen. Weet niet of hij deze nog gebruikt.
 
Voeten er niet goed onder? Tepels zijn mogelijk 5cm gezakt waardoor de rom groter is geworden :P
We zijn inmiddels weer 9jr verder he!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Abandon_858da6_2442859.gif











8f412a4c9013fd8d09f91a202fca452fc90991724276981a09516fdfb1faaaee.jpg
 
Voeten er niet goed onder? Tepels zijn mogelijk 5cm gezakt waardoor de rom groter is geworden :P
We zijn inmiddels weer 9jr verder he!

:D

Dan doe ik volgende keer wel een kleinere rom: vanaf ellebooghoogte.
;)
 
Ben bang dat dat wel gaat gebeuren. :D Even zoeken naar materiaal dat licht genoeg is om in te stappen.
Echtgenoot phreak is afgelopen zaterdag wat strongman gaan doen en is nu helemaal verkocht.

Nice ! Ik dacht al zoiets opgevangen te hebben :D

Het is zo jammer dat alles voor strongmen gemaakt wordt; farmers van 60 kg leeg gaat het niet worden voor 99,99% van de vrouwen. Zo ook een log van 60 kg leeg. Dus we moeten eens flink gaan sleutelen aan de mogelijkheden voor haar. Maar dat het komt is zeker.

Bij ons zijn zowel in Hasselt als in Herenthout de instapgewichten vrouwvriendelijk maar dat is volgens mij een redelijk stukje rijden voor jullie
 
Vandaag nog moe van gister... :(
Energie blijft een moeilijk punt, maar ik had genoeg over voor een 'shopping spree' na de training. :D

Bench press lock out:
5 x 40
5 x 42,5
5 x 45
5 x 47,5
5 x 50
5 x 52,5
2 x 55 (PR: 1 x 55)

Lat pulls smal:
5 x 35
5 x 40
5 x 45
2 x 50 (PR: 3 x 50)
5 x 45
5 x 45

Bench press:
5 x 25
5 x 27,5
5 x 30
5 x 32,5
5 x 35
1 x 37,5
1 x 40 (PR: 1 x 40)

Lat pull breed:
5 x 20
5 x 25
5 x 30
5 x 35
5 x 40
5 x 45 (PR: 3 x 45)

Dumbbell bench press:
5 x 10
5 x 10
5 x 12
5 x 12
5 x 14
5 x 14 (PR: 3 x 16)
 
ga je nou telkens je max opzoeken?
 
Ook in in dit logje natuurlijk. :D


Ik kan je wel wat tips geven zondag. Misschien eens contact opnemen met Niels. Hij heeft namelijk mijn 35kg log overgenomen. Weet niet of hij deze nog gebruikt.

Die word nog veel gebruikt.
 
Back
Naar boven