MuscleMeat

Frisse start

Bezoekers in dit topic

Time to viking up !

Ook Vikingen zaten weleens graag op te warmen bij een open vuur. Al was het maar om er een biggetje boven te roosteren...
 
Is de schuur nog steeds een iglo? :(
 
Nee, dat valt nu weer mee. Vandaag was zelfs prima te doen.

Maar voorlopig ben ik niet meer op dit forum te vinden. Ik ga eerst aan mijn eetstoornis werken, en dat gaat niet zolang ik hier steeds weer op goedbedoelde, maar voor mij oh-zo-slechte dieettips stuit.
Trainen gaat ondertussen wel door!
 
Wist niet dat je een eetstoornis hebt.. Heftig!
Wijs en goed besluit om daar aan te werken, logisch dat je daar even geen goedbedoelde adviezen bij kan gebruiken. De één is de ander niet, en niemand snapt je beter dan jijzelf.
Ga ervoor, en blijf vooral genieten van de trainingen! :kiss:
 
Even een klein update-je... Al was ik hier even niet te vinden, in onze trainingsschuur wel.

Mijn eetstoornis is bijna lange na niet over, maar ik heb reusachtige stappen gezet richting herstel.
Mijn eetstoornis is een mix van anorexia, boulima en eetbuien. Sinds half januari hou ik me strikt aan een eetlijst, en volg een soort therapie, waardoor ik geen behoefte meer heb aan eetbuien, en daardoor niet meer aan braken en vasten.
Ik heb me nog nooit zo fijn in mijn lijf gevoeld; zelfs al is die niet perfect.

Ook met trainen sprongen vooruit. Minder stress en meer eten doen wonderen!

Squat
1RM dec '15: 60 kg
1RM jun '16: 85 kg
(+42%)

Shoulder press (strict)
1RM dec '15: 27,5 kg
1RM jun '16: 38 kg
(+38%)

Bench press
1RM dec '15: 40 kg
1RM jun '16: 52 kg
(+30%)

Deadlift
1RM dec '15: 70 kg
1RM jun '16: 97,5 kg
(+39%)
 
goede progressie

bijna 100kg deadlift

Ja, dat blijkt een beetje mentale blokkade... Ik had vandaag 97,5 kg met een RPE van 8, maar zwaarder wilde echt niet. Dan krijg ik het gewicht een paar cm van de vloer, en opeens is alle kracht weg. :(
Komt volgende keer wel met maxen.
 
Goed bezig en die 100kg komt wel
 
Respect voor jou!
Ik ben blij voor je dat je je nu goed voelt in je lijf. En weet je.. niemand is perfect! ;)
Je bent wie je bent en in mijn ogen ben je een topper!

Lekker getraind! en die mentale barrière... ook daar kom je doorheen! op naar de 100 kg!
 
Ik hoop je weg omhoog te kunnen volgen. Ga zo door!
 
Goed bezig meid, zo te lezen pak je jezelf goed aan, vooruitgang (op welke vlak dan ook) is altijd goed!
Die mentale blokkade herken ik erg.. Heb zelf bijvoorbeeld bij het laden in plaats van platen van 20 kg 2 platen van 10 kg gepakt, omdat het dan anders 'voelt', wat natuurlijk onzin is.. Die 100 zal op een gegeven moment wel komen, hopelijk vind je een manier om met zo'n 'mindfuck' om te gaan :).
 
Goed bezig meid, zo te lezen pak je jezelf goed aan, vooruitgang (op welke vlak dan ook) is altijd goed!
Die mentale blokkade herken ik erg.. Heb zelf bijvoorbeeld bij het laden in plaats van platen van 20 kg 2 platen van 10 kg gepakt, omdat het dan anders 'voelt', wat natuurlijk onzin is.. Die 100 zal op een gegeven moment wel komen, hopelijk vind je een manier om met zo'n 'mindfuck' om te gaan :).

THNX!

Ja, ik heb ook al met andere schijven geladen, zoals beginnen met de blauwe 20kg, ipv de gele 15kg. En ook andere stappen, zoals 92,5 - 97,5 - 102,5 ipv 90 - 95 - 100. Ach, het komt nog wel. Iets meer dan een jaar geleden was 50 kg mijn 1RM, dus ik ben allang blij. :D

Als ik bij mijn volgende max poging merk dat de blokkade opspeelt, laat ik Phreak laden, zodat ik niet eens weet wat het exacte gewicht is. :)
 
Vandaag bij mc chick getraind. Erg gezellig, maar kon ook lekker door gaan. Zou vandaag niet al te zwaar gaan...

Farmer's walk
38,5 kg x 45 m
48,5 kg x 20 m + 20 m
58,5 kg x 20 m + 20 m VPR! (afstand verdubbeld)

Log press
25 kg x 5 x clean + press
30 kg x 5 x clean + press
35 kg x 5 x clean + press
37,5 kg x 3 x clean + press (vpr op clean)
40 kg x 3 x clean + press (vpr op clean)
42,5 kg x 2 x clean + press PR! + VPR!

Yoke
110 kg x 17,5 m + 17,5 m
110 kg x 17,5 m + 17,5 m
110 kg x 17,5 m + 17,5 m VPR! (afstand verdubbeld)

Sled
(achterwaards lopen)
50 kg x 15 m + 15 m


Niet zwaar gaan... daar ben ik dus niet zo goed in. :D
Slee viel tegen: schoenen op sommige delen van de vloer weinig grip, en vooral al pijnlijke handen en moe. Oh well, komt volgende keer wel.
 
Je farmers zagen er easy uit, daar zit zeker meer in.
Mooie oefeningen gedaan ook, goede allround training. Over een tijdje kan je misschien wel aan de stones beginnen. ;)
 
Afgelopen weekend inspiratie opgedaan in de First Direct Arena in Leeds. We zaten 5e rij, exact in het midden. Live Eddie Hall die 500 kg zien deadliften was fantastisch! Ook de rest van de wedstrijd was spannend en leuk! Na afloop nog een 'meet & greet', waar we kennis hebben gemaakt met Marius Lalas, Dimitar Savatinov en Zydrunas Savickas.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog even op schoot bij Benni Magnussen. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die polsen van savatinov zijn ook gewoon net zo dik als je bovenarm:roflol:
 
die polsen van savatinov zijn ook gewoon net zo dik als je bovenarm:roflol:

En let wel: IK werd op Schiphol na de bodyscanner staande gehouden, omdat mijn bovenarmen/schouders wel erg groot waren volgens de fouilleer-mevrouw... :D
Die mannen zullen wel constant betast worden op diverse vliegvelden. ;)

Savatinov heeft een paar flinke handen. Niet lang, maar heel breed. En hij is zo bescheiden daarover. Erg aardige man.

En Benni is gewoon grappig en heel aardig. Na het signeren van mijn shirt, vroeg ik of ik op de foto mocht. Hij grijnst en spreid meteen zijn armen: "Nou kleine meid, kom jij maar bij ome Benni op schoot..."
Bij een andere foto lag mijn hand op zijn schouder. Zijn rear delt is groter dan mijn gespreide hand. :o
 
Gaaf zeg!!
Enne.. Prima reden om staande gehouden te worden, mooi compliment ;).
 
Back
Naar boven