XXL Nutrition

From a fatboy to Musclar

Bezoekers in dit topic

Vandaag weer gewogen en kwam uit op 116,7 kg wat dus betekent dat ik weer meer richting de 1kg per week ga (1,3 kg deze week). In totaal dus alweer bijna 15 kg verloren :D
 
Drisos,

Verandering is nooit te laat. Zelf ben ik nu ook met mijn 30+ begonnen met een studie aan de Uni (Informatica).

Hoewel het bij jou om je gewicht gaat is sporten voor mij nu bedoeld om een beetje actief te blijven (en ook om het buikje dat zich aan het vormen is, waarvan ik het bestaan ontken weg te werken).
 
Vandaag opnieuw gewogen.. Kwam 115,7 kg op. Weer 1 kg eraf, wat me wel motiveerde had nog stuk of 6 broeken van kerst liggen die ze te klein hadden gekocht. (maatje 38 terwijl ik eerst net voor ik begon richting de 42 ging). Dat de broeken van maatje 38 aan gingen, toen merkte ik toch wel dat ik zeer trots op mezelf was aangezien ik dus al 2 kledingmaten kleiner aan kan.

Hopelijk zal er nog zat vet weggaan, maar de tijd zal het me leren.
 
Vandaag opnieuw gewogen.. Kwam 115,7 kg op. Weer 1 kg eraf, wat me wel motiveerde had nog stuk of 6 broeken van kerst liggen die ze te klein hadden gekocht. (maatje 38 terwijl ik eerst net voor ik begon richting de 42 ging). Dat de broeken van maatje 38 aan gingen, toen merkte ik toch wel dat ik zeer trots op mezelf was aangezien ik dus al 2 kledingmaten kleiner aan kan.

Hopelijk zal er nog zat vet weggaan, maar de tijd zal het me leren.
Lekker bezig! Fijn gevoel he dat je weer broeken past die kleiner zijn? :)
 
Vandaag weer gewogen en over de 15kg gewichtverlies gegaan. Zit momenteel op 113,8kg, iets teveel afgevallen deze week.. Dus ga ik maar weer een beetje bijstellen zodat het niet teveel per week wordt :)
 
Straks ben je lichter dan ik ben. 113.7kg. Op naar de 125kg!
 
:p ook vet! Maar idd meer spier Haha. Succes met je goal
Thanks, ik ga eerst tot 12% cutten en dan steeds bouwen tot 18% en dan weer cutten 12% maar dat zal nog wel ff duren :P
 
Eindelijk vakantie! Afgelopen 3 weken veel moeten overwerken en weinig tijd gehad toch goed aan mijn voeding en trainingschema gehouden.. Met resultaat, heb afgelopen zaterdag de 20kg eraf bereikt, als ik op een feestje komt krijg ik vaak te horen hoe knap het is dat ik zoveel afgevallen ben.. Morgen komt een goede maat van mij aangezien hij ook wilt beginnen en ik hem hierbij ga helpen.

Mijn gewicht is momenteel 109,7kg. Zeer blij mee maar nogsteeds een kilo of 20 aan vet te gaan. Motivatie is er nogsteeds!
 
Dacht zal is een update doen (niet veel achter de pc geweest de afgelopen tijd). Weeg momenteel 103kg, zeer blij mee en nog maar 13kg te gaan voordat ik kan beginnen met bouwen :)
 
Zo, lekker bezig gozer! Keep it up!
 
Goed man, val nog steeds af enkel wel slomer, ben nu 95 kilo. Heb een eigen gym thuis gecreerd. Halter, Power Cage, 125kg aan gietijzer gewichten, bankje dumbels. Alles wat ik nu eigelijk nodig heb. Merk ook wel dat ik steeds sterker word. Begon met lege stang voor de techniek goed te leren nu heb ik zojuist 95kg deadlift uitgevoerd. Mensen rond om me vragen dingen over voeding, heb zelf een klasgenoot van me er in meegesleept.

Het gaat de goede kant op. Enkel heb ik vrij weinig tijd om telkens verhalen te typen haha daarom zie je niet vaak een vervolg die in het topic te lezen is. :rolleyes:
 
Goed man, val nog steeds af enkel wel slomer, ben nu 95 kilo. Heb een eigen gym thuis gecreerd. Halter, Power Cage, 125kg aan gietijzer gewichten, bankje dumbels. Alles wat ik nu eigelijk nodig heb. Merk ook wel dat ik steeds sterker word. Begon met lege stang voor de techniek goed te leren nu heb ik zojuist 95kg deadlift uitgevoerd. Mensen rond om me vragen dingen over voeding, heb zelf een klasgenoot van me er in meegesleept.

Het gaat de goede kant op. Enkel heb ik vrij weinig tijd om telkens verhalen te typen haha daarom zie je niet vaak een vervolg die in het topic te lezen is. :rolleyes:

Goed bezig! Ik ben vandaag ook weer begonnen met afvallen. Ga volgende maand voor vijf maanden op stage, dus ga die tijd goed gebruiken om veel naar de sportschool te gaan en op mijn voeding te letten. Succes met afvallen verder!
 
Goed bezig! Ik ben vandaag ook weer begonnen met afvallen. Ga volgende maand voor vijf maanden op stage, dus ga die tijd goed gebruiken om veel naar de sportschool te gaan en op mijn voeding te letten. Succes met afvallen verder!

Succes! Ik heb wel geleerd dat je het gewoon moet doen. Het kan nooit perfect in het begin gaan dus gewoon beginnen en bijstellen waar nodig is :D
 
Ik ga zeker mijn best doen. Nog even een vraagje: doe je nog steeds 5x5? Zo ja, hoe bevalt het en hoeveel ben je in kracht toegenomen sinds je eraan bent begonnen?
 
Ik ga zeker mijn best doen. Nog even een vraagje: doe je nog steeds 5x5? Zo ja, hoe bevalt het en hoeveel ben je in kracht toegenomen sinds je eraan bent begonnen?

Ja maar het is vooral om te beginnen.

Ik begon met een lege stang (20KG). En doe nu 95KG deadlift, 75KG squat, 50 Benchpress. Dus al met al wel wat meer kracht bij gekregen. Dit gepaard met cutten dus had enkel mijn beginner gains. Goed schema maar ben van plan om binnenkort over te stappen aangezien het ideaal is voor enkele maanden.
 
Back
Naar boven