XXL Nutrition

From Big to not so Big (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb stickertjes op de vloer geplakt en op een tafel. Dit zodat ik precies dezelfde hoek van de camera steeds heb en belichting.

Gewoon mijn stukje taart
 
Ik heb stickertjes op de vloer geplakt en op een tafel. Dit zodat ik precies dezelfde hoek van de camera steeds heb en belichting.

Gewoon mijn stukje taart

Ik doe het wel op de gang daar is weinig ruimte dus valt niet te missen:p.

Waarom taart en geen vlaai :(
 
in voor taart of vlaai

ik ben niet zo kieskeurig
 
in voor taart of vlaai

ik ben niet zo kieskeurig

Beide gaat echt te ver :D

Kleine update:

gewicht: 127.7kg => 126.4kg
taille: 115cm => 115cm ( net iets minder maar we ronden af naar boven )
onderbuik: 121cm => 119cm

Het gaat prima het eten is goed te doen, de trek is s'avonds een stuk hoger vooral op de wat langere avonden in het weekend maar het is te overzien, de wil om het dit keer goed te doen is hoger dan ooit.

Merk dat langzaam er wat afscheidingen zichtbaar worden en dat de pens zich langzaam een beetje terug trekt. 1- 1,5kg per week is prima.
 
Ik zal even een kleine update doen, helaas nog steeds geen foto's :P. Dit is een samenvatting van de afgelopen twee weken.

gewicht: 126.4kg => 123,8kg
taille: 115cm=> 113cm
onderbuik 119cm=> 117cm

Ik zie ondertussen flink wat onderhuidse aders verschijnen op mijn schouder, arm, borst nu moeten ze nog even boven komen drijven. Het gaat lekker zo, het gaat snel zat maar zoals ik al wel had verwacht niet zo snel als sommige zouden denken met het weinige eten ( wat imo nog wel meevalt )
 
het smelt er vanaf of niet?
 

Thanks, Jij bent ook goed bezig ;).

het smelt er vanaf of niet?

De spiegel zegt het ook, maar toch zie ik het zelf wat minder. Het enige wat ik zelf zie zijn de diep ingegraven aders en dat er wat meer vorm in mijn armen komt helaas vind ik ze persoonlijk nogal klein.

Voor de vakantie ( 4 juli ) maar is even met de tondeuse rond dan word het nog meer zichtbaar.
 
Even een update, heb me vorige week niet gewogen.

Gewicht: 123,8kg => 121,5kg
taille: 113cm => 110cm
onderbuik: 119cm=> 117cm

De 121,5kg zet me exact op 10kg eraf, gaat nog steeds prima het blijft voor nu nog volstaan en het gewicht blijft nog dalen dus dat is mooi :).
 
Gewicht: 121,5kg=> 120,1kg
Taille: 110cm=> 110cm
Onderbuik: 117cm=> 114cm

Heb gauw ook wat fotootjes geschoten geen geweldige maar geeft een kleine indicatie.



uploadfromtaptalk1432986743280.jpg


uploadfromtaptalk1432986752576.jpg
 
Kleine update, van 30 mei tot nu.

gewicht: 120,1kg=> 117,8kg
taille: 110cm=> 106cm
onderbuik: 114cm=> 110cm

Volgende week vrijdag voor ik op vakantie ga, even wat foto's schieten.
 
goed bezig man !
 
goed man! Blijft kracht ook nog redelijk goed?
 
Je moet het gewoon voor lief nemen dat kracht gaat dalen inderdaad, daar moet je echt niet druk over maken. Zodra je op lager vetpercentage komt zal dit je natty test ook weer ten goede komen, die kracht komt wel weer. Vooral nu je in kcal deficit zit heb je gewoon starvation mode aan in je lijf, zodra je klaar bent met cutten en weer ff stabiel zit gaat het weer goed.


Ik kan je uit ervaring ook wel echt aanraden om niet in een jaar er weer bij te bulken wat je nu gecut hebt..
 
Dat staat ook zeker niet in de planning, geleidelijk aan weer wat schone kg's erbij en stukje bij beetje nog droger worden ;)
 
Back
Naar boven