XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)! (1 bezoeker)

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Nou, de eerste (bijna) volledige cardio training zit erop...Sorry, maar ik kon het niet laten om toch nog wat kracht dingen tussendoor te doen. Heb het bij benen gelaten :D

30 minuten loopband✔️
IMG_3796.jpg

Leg extension✔️
3x15x30kg

Seated Leg curls✔️
3x15x30kg

Lying leg curls✔️
3x10x25kg

Seated calf raises✔️
3x12x40kg

30 minuten fietsen✔️
IMG_3799.jpg

Ging goed. Geen last van m'n navel, dus dit hou ik zeker nog wel een paar weken vol. Kan ook alleen maar goed zijn voor mijn vetverbranding!

Nu lekker douchen, uitpuffen en kwarrrrrkkk...

Darude0306 out! :wave2:
 
Ohja...ik had weer eens iets uitgeprobeerd met het avondeten vandaag...

Verse spinaziepasta met bloemkool/broccoli saus...Was best heel goed te vreten. Bloemkool en broccoli koken en met een beetje melk (is de duivel), olijfolie, paar tenen knoflook en Italiaanse kruiden in de mixer tot gladde saus mixen...Gewoon over je pasta gieten en klein beetje Parmezaanse kaas erover. Eventueel pijnboompitje erop (had ik niet) :eating:

 
Fijn dat de aangepaste training goed ging.

Paar tenen? :haar:
Maar het resultaat ziet er prima uit :)
 
Fijn dat de aangepaste training goed ging.

Paar tenen? :haar:
Maar het resultaat ziet er prima uit :)

Ja, ik heb van die knoflook bollen...hele bol erin hoppa :eating:
 
Dat houdt ongenode gasten wel buiten de deur :D
 
Jij bent echt een naar gemeen mannetje!

Zulke vreetfoto's posten terwijl de contest deelnemers tot het gaatje gaan... drool:

Ziet er weer lekker uit! :lol:
 
Jij bent echt een naar gemeen mannetje!

Zulke vreetfoto's posten terwijl de contest deelnemers tot het gaatje gaan... drool:

Ziet er weer lekker uit! :lol:

Hahaha...voordeel van niet contesten :p Je kent m'n Insta toch? :D

Daarbij maak ik met mijn vadsige lijf nog geen schijn van kans...Maar dat terzijde, daar wordt aan gewerkt :flexbiceps:
 
Hahaha...voordeel van niet contesten :p Je kent m'n Insta toch? :D

Daarbij maak ik met mijn vadsige lijf nog geen schijn van kans...Maar dat terzijde, daar wordt aan gewerkt :flexbiceps:
Ik maak zo ongeveer reclame voor jouw insta bij Carrotpower, maar desgevraagd ontken ik alles.
 
Niks mis met knoflook...ook niet met heel veel knoflook!:heart:
 
Mijn nieuwsgierigheid was gewekt na je laatste reactie in het logje van Skatermarvin ..
Als ik het goed begrijp ben je (ook) van een ongezond vetpercentage gekomen? 'From fatty' als in: ex-obees? :p
Herken het erg, dat losgaan en geen rem hebben mbt eten :rolleyes:.
 
Mijn nieuwsgierigheid was gewekt na je laatste reactie in het logje van Skatermarvin ..
Als ik het goed begrijp ben je (ook) van een ongezond vetpercentage gekomen? 'From fatty' als in: ex-obees? :p
Herken het erg, dat losgaan en geen rem hebben mbt eten :rolleyes:.

Ik kom van 130kg begin januari, dus ja zeer obese...Zit nu op 110kg, maar heb geen goed beeld van mijn vet%. Ik zie uiteraard dat het minder is, maar ik heb het nog nooit goed laten meten. Ik ging er vanuit dat mijn sportschool dit goed kon, maar die hebben zo'n waardeloze weegschaal, die dat allemaal automatisch uitrekent. Die gaf bij de start 31% aan, bij 6kg afvallen 28% ofzo. Toen ik 12 kilo was afgevallen, gaf dat ding aan dat mijn vet% 3% omhoog was gegaan. Had bijna de instructeur een kopstoot gegeven :mad: Sindsdien niet meer naar omgekeken en de spiegel als beste vriend (na mijn vrouw ;)) gehouden.

Ik vrat vroeger alles wat los en vast zat. Ook veelal ongemerkt, dropje hier, snoepje/koekje daar. Ik had het niet eens door. Ben me nu erg bewust van mijn eten en in grote lijnen wat ik aan E/K/V naar binnen krijg. Het preppen helpt me hier erg bij, omdat ik in ieder geval niet meer hoef na te denken over lunch en avondeten. Mijn dagen zien er hierdoor vrijwel allemaal hetzelfde uit, maar dat boeit me niets. Ik hou het nog goed vol, dus in dat opzicht een hele verbetering. Heb ook totaal geen behoefte meer aan die tussendoor snoepjes etc. Nu neem ik af en toe een stukje chocolade of wat pinda's en de rest heb ik genoeg aan wat ik overdag eet.
 
Ik kom van 130kg begin januari, dus ja zeer obese...Zit nu op 110kg, maar heb geen goed beeld van mijn vet%. Ik zie uiteraard dat het minder is, maar ik heb het nog nooit goed laten meten. Ik ging er vanuit dat mijn sportschool dit goed kon, maar die hebben zo'n waardeloze weegschaal, die dat allemaal automatisch uitrekent. Die gaf bij de start 31% aan, bij 6kg afvallen 28% ofzo. Toen ik 12 kilo was afgevallen, gaf dat ding aan dat mijn vet% 3% omhoog was gegaan. Had bijna de instructeur een kopstoot gegeven :mad: Sindsdien niet meer naar omgekeken en de spiegel als beste vriend (na mijn vrouw ;)) gehouden.

Ik vrat vroeger alles wat los en vast zat. Ook veelal ongemerkt, dropje hier, snoepje/koekje daar. Ik had het niet eens door. Ben me nu erg bewust van mijn eten en in grote lijnen wat ik aan E/K/V naar binnen krijg. Het preppen helpt me hier erg bij, omdat ik in ieder geval niet meer hoef na te denken over lunch en avondeten. Mijn dagen zien er hierdoor vrijwel allemaal hetzelfde uit, maar dat boeit me niets. Ik hou het nog goed vol, dus in dat opzicht een hele verbetering. Heb ook totaal geen behoefte meer aan die tussendoor snoepjes etc. Nu neem ik af en toe een stukje chocolade of wat pinda's en de rest heb ik genoeg aan wat ik overdag eet.
Top zeg! Wat je omschrijft, herken ik dan ook (was op mijn top 120+ kg). Die weegschaal moet je echt links laten liggen, dan kan letterlijk van uur tot uur verschillende resultaten geven :p. Vond het zelf het prettigst om kg's te wegen en verder alles met de centimeter op te meten. Vooral dat laatste geeft imo goed aan of je goed op weg bent.

Lastig om je eetpatroon te doorbreken, maar wel heel fijn dat je je er inmiddels van bewust bent geworden dat het niet bepaald een gezond patroon was :o.
Ben benieuwd naar je progressie, ik blijf je volgen!
 
Top zeg! Wat je omschrijft, herken ik dan ook (was op mijn top 120+ kg). Die weegschaal moet je echt links laten liggen, dan kan letterlijk van uur tot uur verschillende resultaten geven :p. Vond het zelf het prettigst om kg's te wegen en verder alles met de centimeter op te meten. Vooral dat laatste geeft imo goed aan of je goed op weg bent.

Lastig om je eetpatroon te doorbreken, maar wel heel fijn dat je je er inmiddels van bewust bent geworden dat het niet bepaald een gezond patroon was :o.
Ben benieuwd naar je progressie, ik blijf je volgen!

Lastig om te geloven dat jij 120kg+ hebt gewogen, als ik zo je profielfoto zie...Ook een topprestatie dus! :thumb: Opmeten vind ik maar niets eerlijk gezegd. Ik ga thuis wel vaak op de weegschaal, omdat die vanaf het begin gewoon gebruikt is, zal dat qua gewicht wel kloppen. Verder hou ik me er zo min mogelijk mee bezig, al is dat erg lastig. Je wordt je erg bewust van je omgeving, als je zo fanatiek in de sportschool bezig bent en zo op je eten let. Het gaat je leven een beetje overnemen, maar dat is in dit geval een gezonde wending ;) Moet zeker nog 10kg kwijt qua gewicht. Ik sta nu echter een beetje stil met afvallen, ondanks dat ik nog steeds serieus met m'n eten en sporten bezig ben. Moet even uitzoeken hoe dat kan. Ik sport gemiddeld 5x per week, dus het kan natuurlijk ook zijn dat mijn gewicht door spiermassa minder snel daalt, dan in het begin, omdat ik toen nog hard vet aan het verliezen was. Dat hou ik mezelf maar even voor in ieder geval :rolleyes:

Misschien heb je een stukje terug gelezen, maar ik kamp momenteel met een teruggekeerde navelbreuk. Ik ga komende week/weken dus voornamelijk focussen op cardio en minder op KT vanwege de druk op de navel. Misschien dat die verhoogde cardio ook wat effect heeft op mijn afvallen/vetverlies. Heb wel voor mezelf besloten dat ik de operatie ga laten uitvoeren. Beter een paar weken uit de running, dan niet meer voluit lekker kunnen sporten...

Enniehoe...leuk dat je volgt! Ik was bij jou al aangehaakt :D
 
Lastig om te geloven dat jij 120kg+ hebt gewogen, als ik zo je profielfoto zie...Ook een topprestatie dus! :thumb: Opmeten vind ik maar niets eerlijk gezegd. Ik ga thuis wel vaak op de weegschaal, omdat die vanaf het begin gewoon gebruikt is, zal dat qua gewicht wel kloppen. Verder hou ik me er zo min mogelijk mee bezig, al is dat erg lastig. Je wordt je erg bewust van je omgeving, als je zo fanatiek in de sportschool bezig bent en zo op je eten let. Het gaat je leven een beetje overnemen, maar dat is in dit geval een gezonde wending ;) Moet zeker nog 10kg kwijt qua gewicht. Ik sta nu echter een beetje stil met afvallen, ondanks dat ik nog steeds serieus met m'n eten en sporten bezig ben. Moet even uitzoeken hoe dat kan. Ik sport gemiddeld 5x per week, dus het kan natuurlijk ook zijn dat mijn gewicht door spiermassa minder snel daalt, dan in het begin, omdat ik toen nog hard vet aan het verliezen was. Dat hou ik mezelf maar even voor in ieder geval :rolleyes:

Misschien heb je een stukje terug gelezen, maar ik kamp momenteel met een teruggekeerde navelbreuk. Ik ga komende week/weken dus voornamelijk focussen op cardio en minder op KT vanwege de druk op de navel. Misschien dat die verhoogde cardio ook wat effect heeft op mijn afvallen/vetverlies. Heb wel voor mezelf besloten dat ik de operatie ga laten uitvoeren. Beter een paar weken uit de running, dan niet meer voluit lekker kunnen sporten...

Enniehoe...leuk dat je volgt! Ik was bij jou al aangehaakt :D
Inmiddels weeg ik ook geen 61 kg meer hoor, er zit inmiddels weer aardig wat aan :o. Mag wel weer nodig wat af, maar ongezond zal ik mezelf niet meer zomaar laten worden :).
Weegschaal gebruiken is denk ik ook gewoon een dingetje dat erin slijt. Kleding zegt natuurlijk ook veel, dan wel niet het meest!
Heb zelf ervaren dat de kilo's in het begin gemakkelijk eraf gaan, alleen wordt het steeds lastiger. Gewoon doorzetten en erop vertrouwen dat gewicht op gegeven moment weer gaat zakken. Las op tijd een refeed in en blijf gewoon lekker doortrainen. Ook al dropt het gewicht niet meer, dat wil niet zeggen dat je lichaam niet verandert. Verhoudingen spier/vet kunnen veranderen terwijl je dat op de weegschaal niet terugziet.

Dat dit op een gegeven moment je leven gaat overnemen, daar herken ik me ook volledig in :o. Uiteindelijk heeft me dat juist 'ge-backfired' wat resulteerde in een maandenlange trainingsdip. Als je je doel hebt bereikt, is het lastig om opnieuw evenwicht te vinden. Ik hoop dat je vooral ook af en toe cheat, juist belangrijk dat je daar goed mee om leert gaan. Zo heb ik zelf letterlijk 1.5 a 2 jaar lang helemaal niet gecheat, daarna eens per maand etc., maar juist door mezelf zo halsstarrig alles te ontzeggen weet ik nu geen maat te houden wanneer ik cheat :p. Las dat jij daar ook een handje van hebt, dus dan weten we allebei waar het door is gekomen dat we zo dik zijn geweest :p.

Flink balen dat je een navelbreuk hebt, heavy dat er ook een operatie komt. Ik geef je echter groot gelijk: op lange termijn zal je jezelf er stukken beter door voelen en kan je gewoon weer helemaal opgaan in het trainen!
 
Back
Naar boven