Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Beste mede-sporters,

Vandaag sportdag van mn werk, jawel, de dag dat de meeste blessures vallen :D

En ook ik ben er niet helemaal ongeschonden vanaf gekomen. Een vreselijke krampscheut in mijn linkerkuit, die zeker 4 minuten aanhield. Inmiddels 7 uur geleden en de kuit doet nog steeds enorm pijn. Voornamelijk bij het op het been staan :treuren:

Hebben jullie tips en tricks voor mij om dit weg te krijgen? Heb er al 30 minuten een warme douchestraal op laten stromen, maar het wordt niet echt minder...

Ik zie mezelf morgen niet 100% los gaan in de sportschool, zoals het nu gaat. Da's best vet k*t ! :(
 
Zachtjes druk uitoefen om de spanning uit de plek te verwijderen, soort van massage. OF stretchen, afhankelijk van de hoeveelheid pijn..
 
Zachtjes druk uitoefen om de spanning uit de plek te verwijderen, soort van massage. OF stretchen, afhankelijk van de hoeveelheid pijn..

Thanks! :thumb:

Heb gisteravond inderdaad nog voorzichtig gestretched en het gaat nu al een stuk beter...Zit echter nog wel spanning op
 
Thanks! :thumb:

Heb gisteravond inderdaad nog voorzichtig gestretched en het gaat nu al een stuk beter...Zit echter nog wel spanning op
Is to be expected, maar goed al wel fijn dat het iets beter ging =]
 
En hoe ging de tweede training van je schema??
 
En hoe ging de tweede training van je schema??

Die heb ik nog niet gedaan. De L stond voor gisteren gepland, maar toen had ik dus sportdag. Die ga ik morgen maar eens proberen te pakken. En vanaf maandag ga ik dat schema volledig pakken... :flexbiceps:
 
Vandaag de pull workout van m'n schema gepakt...Fasted, maar ging niet schlecht! :flexgrin:

upload_2017-5-21_12-33-7.png


Flinke pomp in de armpjes...

Ook maar eens een fotootje van mijn "gunz" hahaha

IMG_3119.JPG


Op de bank, met kwark, banaan, whey...

Fijne zondag...Darude0306 out! :hello:
 
Heb spontaan een bloeduitstorting op mijn schouder...Geen idee waar 'ie vandaan komt, ook geen last van. Kennen jullie dat? Kan me niet heugen dat ik me gestoten heb of zo...
 
Heb spontaan een bloeduitstorting op mijn schouder...Geen idee waar 'ie vandaan komt, ook geen last van. Kennen jullie dat? Kan me niet heugen dat ik me gestoten heb of zo...
Had er pas geleden 1 op mijn onderarm.
 
Heb spontaan een bloeduitstorting op mijn schouder...Geen idee waar 'ie vandaan komt, ook geen last van. Kennen jullie dat? Kan me niet heugen dat ik me gestoten heb of zo...
Wat zijn dat? Bloeduitstorting that is

lekker lees format voor de oefeningen trouwens, (gewicht kan ik niet zo goed beoordelen, heb thuis niet zulke fitness apparaten)
 
Dus...vandaag eerste workout van week 2 gepakt van mijn PPL schema. Ging best lekker...Morgen Push aan de beurt :flexbiceps:

Voor het eerst in mijn leven echte pullups geprobeerd. Dat is met mijn postuur toch best nog lastig. Toch 4x5xBW gepakt. Een tikkie trots op mezelf :o

upload_2017-5-23_23-1-16.png


Nu een banaantje en naar bed. Truste allemaal... :zzz:

Darude0306 out! :hello:
 
Pull Ups! Yeah! :)

Dat is echt een super gevoel, als dat ineens lukt...Dat zag ik gasten zo vaak doen en dan dacht ik "Dat wil ik ook kunnen...". En nu heb ik ze gewoon in mijn workout zitten! :flexbiceps:
 
Dat is echt een super gevoel, als dat ineens lukt...Dat zag ik gasten zo vaak doen en dan dacht ik "Dat wil ik ook kunnen...". En nu heb ik ze gewoon in mijn workout zitten! :flexbiceps:
Dat is echt super! :) Met kleine stapjes steeds verder komen. Hoe staat het met het gewicht nu? Nog lichter geworden?
 
Dat is echt super! :) Met kleine stapjes steeds verder komen. Hoe staat het met het gewicht nu? Nog lichter geworden?

Reageer toevallig net op jouw topic! Word niet echt meer lichter, dus zal denk ik dieper moeten gaan cutten. Maar dat is momenteel even lastig, if you catch my drift ;) Ga met een week of 3 weer aan een echte cut beginnen en rond de 2500 kcals zitten.
 
Reageer toevallig net op jouw topic! Word niet echt meer lichter, dus zal denk ik dieper moeten gaan cutten. Maar dat is momenteel even lastig, if you catch my drift ;) Ga met een week of 3 weer aan een echte cut beginnen en rond de 2500 kcals zitten.
...en ik antwoord daar net weer op. :D
 
Back
Naar boven