AndroidHealthClinic

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Goede training darude :).
Het doet me goed dat je Barbell Rows en Pull ups doet :D.
Blijf vooral elke training Pull ups en chest Dips doen. Ik merk dat als ik het zelf paar keer niet doe dat ik er meteen slapper op wordt.

En als je gaat cutten op 2500kcal, kan je dan niet lager gaan dan 2500? Of verlies je dan teveel spiermassa?

:lifter::flexbiceps:
 
Goede training darude :).
Het doet me goed dat je Barbell Rows en Pull ups doet :D.
Blijf vooral elke training Pull ups en chest Dips doen. Ik merk dat als ik het zelf paar keer niet doe dat ik er meteen slapper op wordt.

En als je gaat cutten op 2500kcal, kan je dan niet lager gaan dan 2500? Of verlies je dan teveel spiermassa?

:lifter::flexbiceps:

Mijn onderhoud is ruim 3500kcal. Als ik onder de 2500 ga zitten, dan ga ik dood :eek!:
 
Dus...vandaag eerste workout van week 2 gepakt van mijn PPL schema. Ging best lekker...Morgen Push aan de beurt :flexbiceps:

Voor het eerst in mijn leven echte pullups geprobeerd. Dat is met mijn postuur toch best nog lastig. Toch 4x5xBW gepakt. Een tikkie trots op mezelf :o

Bekijk bijlage 87465

Nu een banaantje en naar bed. Truste allemaal... :zzz:

Darude0306 out! :hello:

Het valt me op dat je meer gewicht pakt met je preacher curl dan met een "gewone" barbell curl, hoe komt dat?
 
Dus...vandaag eerste workout van week 2 gepakt van mijn PPL schema. Ging best lekker...Morgen Push aan de beurt :flexbiceps:

Voor het eerst in mijn leven echte pullups geprobeerd. Dat is met mijn postuur toch best nog lastig. Toch 4x5xBW gepakt. Een tikkie trots op mezelf :o

Bekijk bijlage 87465

Nu een banaantje en naar bed. Truste allemaal... :zzz:

Darude0306 out! :hello:

Respect voor die pull ups! Zelf strugle ik met 4x1 chin up met bijna 90 kg, maar ook dat zijn stapjes vooruit en ben er blij mee.
 
Het valt me op dat je meer gewicht pakt met je preacher curl dan met een "gewone" barbell curl, hoe komt dat?

Was om de armen leeg te maken...Had wellicht wel meer gewicht kunnen pakken, als ik het had omgedraaid ;)

Respect voor die pull ups! Zelf strugle ik met 4x1 chin up met bijna 90 kg, maar ook dat zijn stapjes vooruit en ben er blij mee.

Ik heb het pullups genoemd, maar weet niet of het echt zo heet. Het was in een powerrack, waar ik net barbell rows had gedaan, met de handpalmen naar me toe.

1x4 is toch een goed begin? Stap voor stap hoor. Is beter dan geen stap hè? :thumb:
 
Aaaaand....we're back! Vandaag Push workout 2 aan de beurt :lifter: Tikkeltje last van mijn rechter schouder, dus rustig aan met presses. Al met al niet slecht...

upload_2017-5-24_21-52-30.png


Nu fijn op de bank met een banaan en een fles water...Vanavond vroeg naar bed, want slechte nacht achter de rug :zzz:

Fijne avond nog...

Darude0306 out! :hello:

upload_2017-5-24_21-50-50.png
 
Slaap ze!
 
Today was.....yesss LEGDAY !!

upload_2017-5-26_22-42-10.png


Kan nu al bijna niet meer lopen :roflol:

:fire::fire::fire::fire::fire: like a motherf*cker...

upload_2017-5-26_22-38-13.png


Nu slapen en om 1:00 uur eruit om dochterlief op het vliegtuig te zetten...

Welterusten! Darude0306 out! :hello:

upload_2017-5-26_22-32-17.png
 
Respect leg day krijger ;)

Helaas zijn legday en cardio de komende tijd uitgesloten...Heb zojuist zweepslag in mijn kuit :janken: Kan bijna niet meer lopen en het lijkt wel of mijn kuitspier verschoven is...Ik krijg verdomme allemaal kwalen, vlak voor ik 40 word! :treuren:
 
Helaas zijn legday en cardio de komende tijd uitgesloten...Heb zojuist zweepslag in mijn kuit :janken: Kan bijna niet meer lopen en het lijkt wel of mijn kuitspier verschoven is...Ik krijg verdomme allemaal kwalen, vlak voor ik 40 word! :treuren:
Zwaar kloten man, misschien fysio erbij halen? Weet het zelf ook niet hoe je het kan verhelpen, heb hier zelf (in mindere mate) last van.
 
Zwaar kloten man, misschien fysio erbij halen? Weet het zelf ook niet hoe je het kan verhelpen, heb hier zelf (in mindere mate) last van.

Fysio heeft in eerste instantie geen zin bij zweepslag. Het is een scheurtje in de kuitspier en geneest als het goed is vanzelf. Voelde iets knappen en kreeg gelijk een dikke kuit. Kan er wel op staan, maar is verdomd pijnlijk met lopen. Maandag maar even naar de huisarts. Tis niet anders...
 
Fysio heeft in eerste instantie geen zin bij zweepslag. Het is een scheurtje in de kuitspier en geneest als het goed is vanzelf. Voelde iets knappen en kreeg gelijk een dikke kuit. Kan er wel op staan, maar is verdomd pijnlijk met lopen. Maandag maar even naar de huisarts. Tis niet anders...
Zekere voor het onzekere.
 
Helaas zijn legday en cardio de komende tijd uitgesloten...Heb zojuist zweepslag in mijn kuit :janken: Kan bijna niet meer lopen en het lijkt wel of mijn kuitspier verschoven is...Ik krijg verdomme allemaal kwalen, vlak voor ik 40 word! :treuren:
Balen man. Hoe moet het dan straks als je 50 wordt? ;)
Rustig laten genezen en concentreren op upper body. T'isnie anders.
 
Balen man. Hoe moet het dan straks als je 50 wordt? ;)
Rustig laten genezen en concentreren op upper body. T'isnie anders.

Ja, dat wordt dus een PP schema de komende weken. Als het een grote scheur is (lijkt me overigens op dit moment niet) dan kan het herstel 8 a 12 weken duren!! :eek: Bij een kleine scheur <3cm is het herstel als het goed is ca. 2 a 3 weken. Met voldoende rust uiteraard. Dit is echt wel k*t hoor...Ben juist zo gemotiveerd. Dus dan maar dat bovenlijf 3 of 4 keer per week afstraffen... :flexbiceps:
 
Helaas zijn legday en cardio de komende tijd uitgesloten...Heb zojuist zweepslag in mijn kuit :janken: Kan bijna niet meer lopen en het lijkt wel of mijn kuitspier verschoven is...Ik krijg verdomme allemaal kwalen, vlak voor ik 40 word! :treuren:

Je traint normalerwijs tot spierfalen of ?

Sterkte man !
 
Back
Naar boven