Fitness Seller

NSFW! From man to machine - DavidCentral's log

Bezoekers in dit topic

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2007
Berichten
2.678
Waardering
768
Lengte
1m75
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
From man to machine - DavidCentral's log


Inleiding

Zo, daar zijn we dan, tijd voor een log, en eindelijk héb ik tijd voor een log. Ik herinner me ooit eens een AAS log gelezen te hebben een aantal jaar terug die lekker weg las; bijna als een goed boek. Iedere update was als een nieuw hoofdstuk waarin alles tot in detail geschreven en beschreven werd vanuit de ogen van de schrijver. Geen saaie opsommingen van setjes, milligrammen en grammen kip, maar een verhaal, regelmatig ondersteund door foto's. Ik kan deze log en user helaas niet meer vinden, maar heb altijd gezegt dat áls ik eens een log bij ga houden ik het ook op deze manier ga (proberen te) doen.

Zoals vele 'oudere' leden weten hang ik hier nu al een tijdje rond. Soms een periode van afwezigheid, dan weer langere tijd actief. Ik ben een ADD-er, en één van de kenmerken daarvan is dat als ik ergens voor ga ik er voor de volle 110% in stap, maar op het moment dat ik er mijn motivatie of interesse in verlies ik mijn interesse ook voor 110% kan verliezen. Hierdoor ben ik in de afgelopen jaren dan ook met regelmaat op mijn bek gegaan op het gebied van bodybuilding. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat het een combinatie geweest is van voedings-vermoeidheid en off cycle gaan. Ik at veel te eentonig, en op het moment dat ik geen kip meer kon zien stopte mijn motivatie en de discipline om te eten en als ik de gym in liep zonder goede voeding die dag zag ik totaal het nut van trainen niet meer en voelde de dumbels dubbel zo zwaar aan. Als ik dan ook nog eens van een cycle af kwam en de post cycle dip ervaarde was het 1+1=2 en verloor ik mijn interesse in de sport die tot een maand of twee ervoor nog mijn leven, mijn passie, mijn obsessie was. Daar lag mijn fout, behalve het niet de ballen hebben door te zetten in een mentaal lastige periode was ik ook te obsessief bezig, en zeker in onze sport is 'te' nooit goed. Sociaal leven en levenskwaliteit mogen nooit ondergesneeuw worden door een -voor mij- recreatieve sport.

Met dit in mijn achterhoofd besloot ik -nu een ruim jaar geleden- de ijzers weer op te pakken. Ik was mijn +- 74 kg wegende 'atletische' fysiek zat en was weer klaar voor een nieuwe start. Vanaf het begin ben ik op een andere manier gaan eten. Ik was me ondertussen bewust van mijn eigen valkuilen en dat 5 warme maaltijden per dag ervoor zouden zorgen dat ik binnen no time weer terug bij het demotivatie punt zou komen. Dan maar wat meer voedingstoffen uit supplementen, rijstpoeder, havermout en brood, ik kom ruim aan mijn eiwitten, koolhydraten en vetten en het is voor mij vol te houden op deze manier.

De eerste dagen dat ik samen met met vriendin -meestal ook mijn trainingspartner- de nieuwe gym instapte waren zwaar. Ik was zoals verwacht extreem veel kracht kwijt, maar het lukte me te blijven focussen op het doel dat ik voor ogen had; mijn oude fysiek terug veroveren en daar eens keihard overheen gaan. Spiergeheugen was duidelijk aanwezig, ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo snel massa gepakt heb als tijdens deze eerste paar weken. Ik klink misschien als een ouwe lul met mijn 27 levensjaartjes, maar mijn lichaam was duidelijk veranderd, en daarmee doel ik vooral op mijn stofwisseling. Mijn extreem snelle stofwisseling die mij ooit in een dirty bulk van 8000 kcal maar 2% in 6 weken liet steigen leek eindelijk wat afgeremd te zijn. Ik kwam makkelijker aan dan ooit op mijn voeding, en ook aan mijn veel te droge look van het maar 2 á 3 maaltijden per dag regime van de afgelopen jaren kwam een eind. Ik zat weer lekker in mijn ritme, had geen lange spierpijn periodes meer en besloot weer on te gaan om een inhaalslag te slaan. Testosteron Enanthaat en Cypionaat en -voor het eerst- Boldenone, eindigend met wat Trenbolone Enanthaat. Aan het eind van de kuur tikte de weegschaal door mijn discipline, nieuwe manier van eten en strikt trainen een mooie 88 kg bij 1.75 m aan en stond ik nog steeds in een redelijk droge shape, aders op de borst, lats en buik waren zelfs nog aanwezig. In de PCT raakte ik uiteraard wat massa kwijt, maar niet schrikbarend, het grootste gedeelte van het vocht dát ik vasthield had ik waarschijnlijk al geloosd tijdens de laatste weken Trenbolone. Nu had ik de drive om door te gaan eindelijk gevonden. De voeding tijdens de PCT werd nog wat verhoogd, de trainingen werden simpeler, en na enkele weken begon ik zelfs weer langzaam in gewicht te steigen. Motivatie ten top natuurlijk, en zodoende zijn we nu op dit punt van het schrijven van dit logboek aangekomen. Mijn huidige gewicht is 84 kg bij 1.75 m, ik ben voor 110% gemotiveerd, zit goed in mijn voeding, training en -most important-, mijn vel. Op naar de magische 100 kg grens, wellicht op een iets hoger vet percentage, maar het is belangrijk een doel voor ogen te blijven houden.

Ik zal proberen deze log minimaal 1 keer per week te updaten met een goed stuk tekst, hier en daar aangevuld met foto materiaal. Neem gerust een abbotje, lees, leer, bekritiseer (want ik denk zeker niet dat ik de wijsheid in pacht heb) en laat je vooral motiveren. Let the gaining begin!


Kuurinfo

Om het duidelijk te houden hier onder even een formeler stukje; mijn kuurschema. Ik zal 26 weken on gaan en met 5 verschillende middelen. (Dit zijn twee van de voorwaarden die er tijdens het Haarlem onderzoek gelden, ik zal hier tijdens mijn eerste update verder op in gaan.) De kuur bestaat uit een Blast, een Cruise en zal eindigen met nog een Blast;

Blast 1:
wk 1 t/m 4 - 50mg Dianabol ED
wk 1 t/m 10 - 600mg Deca EW
wk 1 t/m 10 - 500mg Test E EW
wk 1 t/m 10 - 250mg Test Cyp EW


Cruise:
wk 11 t/m 16 - 125mg Test E EW

Blast 2:
wk 17 t/m 20 - 80mg Anavar ED
wk 17 t/m 26 - 600mg Mast E EW
wk 17 t/m 26 - 500mg Test E EW
wk 17 t/m 26 - 500mg Test Cyp EW


PCT:
wk 28 - 50mg Clomid ED
wk 29 t/m ... - 25 mg Clomid ED


Overig:
wk 1 t/m 27 - 2x 500iu hCG EW
wk 1 t/m 26 - 25mg Proviron ED




Supplementen:
Whey Hydrolisaat
BCAA
Multivitamine
Pre-Workout
Vitargo
Omega 3-6-9
Advanced Post Workout



Voedingsschema op een gemiddelde dag:

08.30 - 50 gr Whey + 120 gr zilvervliesrijstpoeder
10.00 - 200 gram tartaar + 120 gram zilvervliesrijst
12.00 - Homemade havermout protein bar
14.00 - 4 snee volkoren brood + 150 gr runderrookvlees
16.00 - 50 gr Whey + 120 gr zilvervliesrijstpoeder
18.00 - 120 gr rijst/150 gr pasta + 200 gram kip/rund/vis + groenten
20.00 - 50 gr Whey + 120 gr zilvervliesrijstpoeder


Trainen

22.15 - 150 gr pasta + 150 gram witvis / 200 gram tartaar + 120 gram zilvervliesrijst
24.00 - 500 gr magere kwark




Trainingsschema (op dit moment, als ik merk dat mijn herstel beter word switch ik weer naar schema met 2 spiergroepen waardoor ik iedere groep 2 keer kan pakken daar ik toch snel zal herstellen, borst/triceps, rug/biceps, benen/schouders, rust, borst/triceps, rug/biceps, benen/schouders, rust, enz)

Benen
borst
rug
schouders
rust
armen



Foto's huidige shape:
ShapeLog.jpg
 
Lol dacht dat je die van prison break was
 
In bro.

Vroeger had je toch altijd last van gyno?

Die meal na trainen is tantoe groot ja :)

Is je cruise dosis niet meer trt dosis?
 
Update 1.0

Het is 7 uur 's morgens maandagmorgen en word wakker van de wekker. Damn, dit is lang geleden dat ik zo vroeg op moest! Ik slaapwandel de trap af -na een nacht vol wazige dromen door de ZMA- op zoek naar mijn grote vriend het koffiezet apparaat. Terwijl de vloeibare energie langzaam mijn kopje vult vul ik een glas met water met 2 scoops BCAA's. Tijd om mijn lichaam na een nacht van herstel weer van de broodnodige eiwitten te voorzien. Ik gooi de BCAA's naar binnen met 2 caps omega 3-6-9, een multivitamine en 1000 iu vitamine D en kan overgaan naar mijn opstart ritueel; een bakkie koffie en een peuk, ik weet het, geen goede gewoonte voor een sporter, maar er zijn wel meer aspecten van onze sport niet bevoordelijk voor het lichaam te noemen en ik ga niet alle pleziertjes laten liggen. ;) Na het wegwerken hiervan vul ik een shakebeker met 120 gram zilvervliesrijst poeder, 60 gram whey en 500 ml melk om mijn hongergevoel te stillen. Ik ben me ervan bewust dat water een snellere opname heeft, maar aangezien ik aan de bulk begonnen ben, ik al BCAA's in mijn systeem heb, en de koolhydraat/vet gevoeligheid sochtends wat hoger ligt gaan we voor ouderwetse melk.

Na een goede douche stap ik fris en fruitig de auto in, op naar het Spaarne ziekenhuis (voorheen Kennemer Gasthuis), voor een eerste onderzoeksmoment van het 'Haarlem onderzoek' bij dr. Smit van de anabolen poli. Ik ben één van de 100 deelnemers/proefpersonen die zich aangemeld heeft voor dit baanbrekende onderzoek, die voor eens en altijd een duidelijk beeld moet gaan schetsen van alle aspecten van zwaar AAS gebruik.

Van psychisch onderzoek tot zaadkwaliteit, van bloedwaarden tot hartfilmpjes, alles is gemonitord en onderzocht. Er zijn vragenlijsten afgenomen worden met betrekking tot bijvoorbeeld agressie, levenskwaliteit, depressie, is er een hartfilmpje (ECG) gemaakt, is er bloed, urine en sperma ingeleverd, en heb ik van alle te gebruiken middelen tijdens de kuur een ampul/tablet mee moeten nemen. Deze zullen bij het RIVM getest gaan worden op echtheid om zo een beter beeld te krijgen van wat er nou écht in de steroïden die anno 2016 gebruikt worden zit.

Nadat mijn lieve vriendin/topchef weer een top maaltijd bereid heeft is het moment daar. De snoepkast mag eindelijk geplunderd worden. Voor mij op tafel liggen 2 ampullen Testosteron Enanthaat, 1 ampul Testosteron Cypionaat, 3 ampullen Deca, 5 tabs Dianabol, en een tab Proviron me toe te lachen. Dit is het moment waar ik maanden naar toegeleefd heb, het begin van de eerste blast. De ampullen worden gebroken en de 10 ml spuit vult zich langzaam met mooie, heldere, vloeibare mannelijkheid. Een verse groene naald op de spuit, lucht eruit en een druppel van de Testosteron/Deca mix glijd langs de naald. Here we go. Na het ontsmetten, prikken, aspireren, en injecteren voel ik de vloeistof langzaam door mijn rechter glute verspreiden. Aangezien ik over een uur ga trainen neem ik mijn Dianabol en Proviron in. Tijd voor een transformatie, tijd om de jongens van de mannen te onderscheiden, tijd om een next level fysiek te gaan opbouwen, tijd voor een transformatie van mens naar machine. We're on again and it feels good!
20151123_123354.jpg



Hierbij sluit ik mijn eerste update, het is een flinke lap tekst geworden al zeg ik het zelf. Ik hoop dat het zo een beetje lekker wegleest, voel je vrij mijn log te volgen, bekritiseren of feedback te geven. Gainse en trainse allemaal, en tot de volgende update!
 
Laatst bewerkt:
In bro.

Vroeger had je toch altijd last van gyno?

Die meal na trainen is tantoe groot ja :)

Is je cruise dosis niet meer trt dosis?
Gezellig bro :)

Heb nog steeds last van gyno, op de foto te zien als je goed kijkt. Helaas is mijn aanvraag voor operatie laatst afgekeurd, dus zit in afwachting van mijn bezwaar, anders switchen van zorgverzekering.

Cruise dosis is idd een trt dosis, maar er zit ook nog 1000iu hcg bij (staat gelijk aan 125 mg test)
 
In, dit belooft een mooie log te worden. Hopelijk hou je je aan je worden, hier kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen.
Vette combo fysiek/tatts maar dat heb ik al eens gezegd.
 
In!

Leest zeker lekker weg, blijf dit volhouden.
 
In. Brute shape en tatts.
 
In, episch fysiek en goeie haircut ook :cool: Heb je nog een pic voor die eerste test bold kuur?
 
In, episch fysiek en goeie haircut ook :cool: Heb je nog een pic voor die eerste test bold kuur?
Thnx bro, helaas wel haha.. Natuurlijk wel volledig ontspannen :roflol:
kutshape.jpg

kutshape.jpg
 
Damn 1 kuurtje heeft die verandering gebracht? Sick
Voornamelijk spiergeheugen, ineens weer als een gek gaan eten en idd 1 zware kuur
 
Als ik zo brutaal mag zijn, wat doe je eigenlijk voor werk ivm je tatts, levert het geen problemen op?
 
Nice! In

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
 
Oh dit gaat een spannende en leuke log worden, Mischien ook enkele foto's van je benen ? :P die mogen we uiteraad niet vergeten ,
Verder heb je een brute fysiek ! , Ga zo door.
 
Oh dit gaat een spannende en leuke log worden, Mischien ook enkele foto's van je benen ? :P die mogen we uiteraad niet vergeten ,
Verder heb je een brute fysiek ! , Ga zo door.
Thnx! Zal ik in de eerste update na been workout posten :)
 
Interessante log en bruut fysiek, ik ga zeker volgen!
 
Back
Naar boven