Fitness Seller

Vaskoworld to Maskoworld🎡 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Onit

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Berichten
4.002
Waardering
7.010
Lengte
1m94
Massa
80kg
Beste allen,

Na de contest van afgelopen jaar heb ik niet meer gelogd. De bulk is goed verlopen voor +/- 1 jaar. Vervolgens wegens omstandigheden, verliezen van interesse in de sport en door de bomen het bos niet meer zien, onwijs veel aangekomen in een korte periode.

Aangezien ik bijna op vakantie ga, lijkt het mij een goed plan om bij terugkomst vol gas te geven. Ik ga een nieuw schema volgen, nieuwe insteek dus tijd om te loggen.

De planning zit er als volgt uit:

Meso 1 - hypertrophy (massing)
Meso 2- hypertrophy
Meso 3 - hypertrophy
Meso 4 - primer (maintenance)

De trainingsopzet bestaat uit een upper/lower/push/pull. Intensiteit per week wordt 2 RIR op de compounds en 0 RIR op de isolaties. Per week progressive overload d.m.v. microplates of een extra rep.

Komende week zal gekeken worden welke oefeningen fijn zijn en welke niet. Evenals of de cut erin gaat, of eerst een tijd nog genieten van een kleine bulk en of op onderhoud.

Wat verder bijgehouden wordt:

  • Slaap uren en kwaliteit
  • Stappen doel van 8k+
  • Honger
  • Energie
  • Vochtinname
Cardio laat ik nog links liggen. Heb nog steeds last van mijn knieën, gaat wel al een stuk beter. Heb een activitytracker aangeschaft, kijken of daar nog bijzonderheden uit voortkomen


Day 1: Upper
DB 15º INCLINE PRESS
CHEST PRESS VARIATION
WG LAT PULLDOWN
CABLE LOW ROW
CABLE LAT RAISES
CABLE TRICEP OHP
EZ BAR CABLE CURL

Day 2: Lower
LEG EXTENSIONS
PAUSED LEG EXTENSIONS
LEG PRESS VARIATION
SEATED HAMSTRING CURL
D HANDLED CABLE CURL
CABLE REAR DELT FLY

Day 3: Push
60° INCLINE SMITH PRESS
D HANDLED PEC DEC
MACHINED SHOULDER PRESS
DB SKULL CRUSHERS
CABLE TRICEP PUSHDOWNS
SA KETTLEBELL LAT RAISES

Day 4: Pull
BARBELL RDL
SINGLE LEG PRESS
SA D HANDLED LAT PULLDOWN
MACHINED ROW
CABLE HIGH ROW
CABLE BAYESIAN CURLS
ROPE HAMMER CURL

Voeding zal bestaan uit 4, 5 of 6 maaltijden. Nog niks concreets. Afgelopen tijd geen structureel plan gehad en vind het lastig om dit nu op te pakken. Veel food focus en raak niet snel verzadigd (mindset zal hier aan meespelen).

Richtlijn (trainings- en rustdagen)

PROTEIN200
FAT60
CARBS225
FIBRE25+
WATER3L
CALORIES2240

Intra-wo

Cyclic Dextrin
EAAS
Creatine Monohydrate
AAKG

Zal ongeveer hieruit bestaan. Wellicht beginnen met dextrose/maltrodextrine. AAKG zal ik waarschijnlijk niet gebruiken, aangezien ik citruline in mijn pre-wo neem. Taurine is niet al te duur, dus zal dat ook nog uitproberen om toe te voegen.

De supplementen die genomen worden

Creatine
Vitamin D3
Visolie / krill olie
EAA
Whey Protein (voeding of supplement!?)
Magnesium bisglycinate
Cafeïne
L-theanine
Ashwaghanda 1000mg
Melatonin - Rest Day Only

Openingspost wordt bijgewerkt zodra de eerste week voorbij is.
 
Laatst bewerkt:
Succes mr icecream
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Succes!!
Wat is je startgewicht nu?
Nog start foto's?
 
Startgewicht volgt maandag, dan heb ik nog tijd om het even wat omlaag te gooien. :emo:
Ben benieuwd :)

Gezien je zegt extreem te zijn aangekomen verwacht ik wel >100 kg op je 1,93m :D ;)
 
Ben benieuwd :)

Gezien je zegt extreem te zijn aangekomen verwacht ik wel >100 kg op je 1,93m :D ;)
Kort samengevat:

Een jaar steady gebulkt van 73 naar 83 kg. Vervolgens een 'mini cut' willen doen. Dit lukte niet, redenen hiervan laat ik achterwege. Iedereen die mijn contest log gevolgd heeft kan wel raden waar het door komt. Vervolgens alles wat losser gelaten en toen de weegschaal weer eens opgestapt met als resultaat 86 kg. Daarna zag ik het helemaal niet meer zitten. Paar weken later 90 > 95 en als kers op de taart afgelopen donderdag 99,5 kg. :marvin:
 
Kort samengevat:

Een jaar steady gebulkt van 73 naar 83 kg. Vervolgens een 'mini cut' willen doen. Dit lukte niet, redenen hiervan laat ik achterwege. Iedereen die mijn contest log gevolgd heeft kan wel raden waar het door komt. Vervolgens alles wat losser gelaten en toen de weegschaal weer eens opgestapt met als resultaat 86 kg. Daarna zag ik het helemaal niet meer zitten. Paar weken later 90 > 95 en als kers op de taart afgelopen donderdag 99,5 kg. :marvin:
Overkomt de meeste onder ons wel eens (of jaarlijks huehue)
Is er ook weer zo vanaf.
 
Wow, wat een verassing. Maar ook het volste vertrouwen dat het je lukt om dit weer om te buigen in een prima fysiek :thumb:
 
Overkomt de meeste onder ons wel eens (of jaarlijks huehue)
Is er ook weer zo vanaf.
Klopt. Is mij wel duidelijk geworden dat het leven niet alleen om deze sport draait en goed ook. :emo:

Wow, wat een verassing. Maar ook het volste vertrouwen dat het je lukt om dit weer om te buigen in een prima fysiek :thumb:

Moest toch goed veel eten van je, weinig wielrennen en maintainen. Did it.
 
Ben wel benieuwd naar je shape met 95kg, denk dat ik je zo nóg liever zie dan met 70kg :D
 
  • Sad
Waarderingen: Onit
Of dat onit daadwerkelijk 95kg weegt. Jaaaaahoorja
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Stiekem.... blij te horen :o
Denk dat t je beter staat dan 70 kg.

Gezien de dedication die je eerder al hebt laten zien kom je echt wel op je doel uit!
Niet te laag meer gaan hé!
 
Geen sad emoji op mij doen :( Vgm zie je er wel beter uit dan, tenzij het enkel vet is uiteraard. Ik verwacht een strong-bulky-onit.
 
Of dat onit daadwerkelijk 95kg weegt. Jaaaaahoorja

Dat vroeg ThaWasteland zich ook al af. Bewijsje:

1625937274599.png

Stiekem.... blij te horen :o
Denk dat t je beter staat dan 70 kg.

Gezien de dedication die je eerder al hebt laten zien kom je echt wel op je doel uit!
Niet te laag meer gaan hé!

Zal zo foto's in de begin post zetten.
 
Foto's toegevoegd. Geen weg terug meer.
Valt nogal goed mee niet? Ik had meer vet verwacht met zo een gewichtstoename, maar je oogt nog lang niet dik
 
Vind het ook wel meevallen, zegt ook genoeg over hoe licht dat je was natuurlijk.

Als je nu na deze cut weer zo gaat bulken maar dan goed heavy trainen en dan duurzaam. Kan je heel mooi bouwen.
 
Back
Naar boven