MuscleMeat

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Bezoekers in dit topic

Ik zou zeker de Engelstalige adviseren. De Nederlandstalige is overwegend gericht op de biochemie overal achter, en bevat ook een stuk minder content dan de Engelstalige (is ongeveer ook de helft van het aantal woorden). En de Engelstalige is natuurlijk recenter: augustus 2020 uitgegeven, die ander ergens in 2014 als ik me niet verigs.
Prijzig boek :p, maar heb hem net toch ook maar besteld :)
 
Prijzig boek :p, maar heb hem net toch ook maar besteld :)
Thanks voor je bestelling! Gaat morgen op de post. De drukkosten zijn helaas vrij hoog voor dit boek. Hij heeft wat meer pagina's dan mijn vorige, en ik heb er ook geen grote 'offset'-oplage van laten drukken omdat er relatief weinig vraag is naar paperbacks. Ik druk nu steeds bij in oplages van 10 stuks.
 
Na een paar mindere dagen gehad te hebben en terug te vallen in oude patronen, is het gewicht weer terug op niveau.

Gisteren tweede training van de nieuwe meso gehad. Adductormachine heeft m'n liezen uit elkaar getrokken. De cable ab crunches voelde ligt aan. De uitvoering gedaan zoals onderstaande plaatje:

1635931382559.jpeg


De volgende keer zal ik hem andersom doen (met hoofd naar cable), kijken of dat beter werkt.


Tijdens de leg extensions schoot een knallende pijn in m'n achterhoofd. Waarschijnlijk inspanningshoofdpijn. Hopelijk gaat het snel over, anders een halve week rust lichte trainingen. Misschien dat het komt door de yohimbine. Iemand ooit hoofdpijn gekregen heeft door yohimbine?

Zondag weer een feestje op de planning, zin in joejoe.
 
Laatst bewerkt:
Zeker een aanrader. Leest ook makkelijk weg (makkelijker dan de nl versie).
Heb beide boeken binnen. Goede aanvulling op elkaar, voor zover ik de inhoudsopgave doorgenomen heb
 
Laatst bewerkt:
Gisteren met het bedrijf een teambuilding gedaan d.m.v. boksen.

Kickboksen kriebelt al een tijd bij me. In Thailand Muay Thai gedaan en gisteren zorgde ervoor dat het weer begon te kriebelen.

Wil dus kickboks lessen gaan nemen. Iemand idee of dit enigszins te combineren valt met BB? Zal op top niveau niet te combineren zijn, maar daar ben ik niet. Wil wel ooit nog eens het podium op.
 
Gisteren met het bedrijf een teambuilding gedaan d.m.v. boksen.

Kickboksen kriebelt al een tijd bij me. In Thailand Muay Thai gedaan en gisteren zorgde ervoor dat het weer begon te kriebelen.

Wil dus kickboks lessen gaan nemen. Iemand idee of dit enigszins te combineren valt met BB? Zal op top niveau niet te combineren zijn, maar daar ben ik niet. Wil wel ooit nog eens het podium op.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het echt een kut combi is :o
Dmv sparren ga je sowieso last krijgen tijdens het trainen
 
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het echt een kut combi is :o
Dmv sparren ga je sowieso last krijgen tijdens het trainen
AAS voor een spoedig herstel :clown:
 
Gisteren met het bedrijf een teambuilding gedaan d.m.v. boksen.

Kickboksen kriebelt al een tijd bij me. In Thailand Muay Thai gedaan en gisteren zorgde ervoor dat het weer begon te kriebelen.

Wil dus kickboks lessen gaan nemen. Iemand idee of dit enigszins te combineren valt met BB? Zal op top niveau niet te combineren zijn, maar daar ben ik niet. Wil wel ooit nog eens het podium op.
Ik heb ook altijd KB gedaan en MMA. Ik had veel gespart. Maar het is niks voor mij mijn kameraad waarmee ik sport is wedstrijd vechter. Maar het is een kut combinatie je zou uiteindelijk moeten kiezen waar de focus echt op moet gaan liggen. Want als je door een chestday spierpijn hebt kun je je armen niet meer goed omhoog houden.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Training van afgelopen week was wel ok. Bij de lower dag last van inspanningshoofdpijn. Dit is de 2 trainingen daarna blijven aanhouden helaas.

1636571555201.png


Gewicht is iets gezakt. Woog vanmorgen 97.3. Kcal gaan daarom even naar 1.600 en cardio omhoog. Kijken wat het gewicht doet. Even wat pushen.

Afgelopen weekend een feestje gehad. Voelde me daarna wel goed verrot. Vandaag eerste training deze week gehad en de hoofdpijn schoot er weer in. Hoop dat dit morgen toch wel weg is tijdens de lower dag, anders deload.

Zaterdag vriendendag en misschien zondag weer een feest pakken nu het nog kan.
 
Die regels gaan zaterdag in als de shit aan is tijdens de persco vrijdag, rip feest dus.
 
  • Sad
Waarderingen: Onit
Welke regels zullen er komen?
 
3A888653-E122-4FA4-88B5-711F052BCE1F.png

Binnenkort iedereen een deload week
 
Moet toch al deloaden :clown:

On topic:

Iemand een oplossing voor een vastzittende nek? Denk dat de hoofdpijn daar vandaan komt.
9/10 keer komt m’n hoofdpijn door nekpijn. Doe geen shrugs meer bv maar zie dat je t ook niet doet. Laten masseren en het uitzitten I guess:dunno:
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Moet toch al deloaden :clown:

On topic:

Iemand een oplossing voor een vastzittende nek? Denk dat de hoofdpijn daar vandaan komt.
chiropractor of zelf rek en strek oefeningen doen. Zelf kraken
 
Back
Naar boven