MuscleMeat

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Bezoekers in dit topic

Dit is wel een redelijk verschil. Tijdstip speelt ook mee.

Gisteren rond de 1.642 kcal gegeten. Dat is incl. 1 baco, 3 wijntjes en 1 glas champagne. Qua beweging hooguit 6k stappen gedaan.

Hoe kan het verschil zo groot zijn? Door vochtafdrijving door de alcohol en omdat ik minder voedselvolume gegeten heb?

8:30 AM96
11:41 AM92.7
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Maag en darmen vulling inderdaad.
Tijdstip speelt ook mee. Lijkt me dat je om 11:40 wel al een paar x bent wezen plassen. Kan ook al een kilo schelen.
En buiten dat schommelt gewicht ook. Gewoon een paar dagen weer "normaal" doen en dan wegen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Maag en darmen vulling inderdaad.
Tijdstip speelt ook mee. Lijkt me dat je om 11:40 wel al een paar x bent wezen plassen. Kan ook al een kilo schelen.
En buiten dat schommelt gewicht ook. Gewoon een paar dagen weer "normaal" doen en dan wegen.
Dacht al zoiets. Bedankt voor de bevestiging!
 
Niks spannends te vermelden nog steeds.

Gisteren weer naar de chiropractor geweest en alles is weer losgemaakt. Zelfde punten als de vorige keer.

Deze week 2 trainingen gedaan. Ging wel redelijk. Kracht is wel iets afgenomen lijkt het. Kan door de week rust komen.

Deze week:

1637741587652.png


2 weken terug:

1637741716695.png
 
Dat komt door al je gesnuif, niet door de week rust dat helpt alleen maar.
Ben ook aardig verkouden ja. Heb het niet zo op de winter.
 
Gefeliciteerd man! :birthday:
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Van harte :birthday::mc:
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Gefeliciteerd. 1 stukje taart per dag
 
Ik leef nog. Even tijdje niet gelogd.

Trainingen gaan prima. Schema begint steeds meer vorm te krijgen met oefeningen die goed bij mij passen. Gym zuigt nog wel, omdat er alleen wide cable stations zijn en veel Matrix apparatuur. So be it. Knieën lijken gefixt. Veel minder pijn, wel frappant dat de klachten afgenomen zijn na het stoppen met MT2.

Besloten om de cut te stoppen en massa te gaan bouwen. Paar maanden bulken om dan van de zomer festival ready te zijn. Volgende week er even tussenuit naar de zon. Als het goed is al een gym geregeld, welke oldskool is. Zin in.

Doei.
 
Vraag voor de kennis:

Bij producten van Bulk zie ik vaak staan dat er een x hoeveelheid benoemd staat. Vervolgens staat er op de achterkant van de verpakking dat er een kleine hoeveelheid aanwezig is dan eerder genoemde.

Zink voorbeeld:



Magnesium voorbeeld:



Ben bang dat ik uit moet gaan van de dosering per capsule welke op de achterkant vermeld staat. Maar dan is de benaming krom "x hoeveelheid per capsule" op de voorkant.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dit niet zeker, maar ik denk:

30 mg optizinc = 6.3 mg zink, want het is mix van zink en een aminozuur.

Zelfde voor magnesium bisglycinate. Bisglycinate is het ontbrekende deel van de ingrediënten...

Zelfde als het verschil tussen natrium en keukenzout.
 
Ik weet dit niet zeker, maar ik denk:

30 mg optizinc = 6.3 mg zink, want het is mix van zink en een aminozuur.

Zelfde voor magnesium bisglycinate. Bisglycinate is het ontbrekende deel van de ingrediënten...

Zelfde als het verschil tussen natrium en keukenzout.
Dat dacht is zelf ook. Het is een samenstelling.

Als een advies gegeven wordt om een x hoeveelheid van y te nemen. Dan wordt dat advies gedaan op basis van het 'pure' bestandsdeel, klopt dat?
 
Prima trainingsweek gehad. Vanaf 3 en 4 in een nieuwe gym getraind. Aangezien ik nu in Spanje ben.

De gym heeft BodyTone machines. Als je dacht dat Matrix zuigt, dan heb je deze nog niet geprobeerd. So be it, ik kan tenminste nog trainen. De Spanjaarden trainen wel op een grappige manier, leuk om te zien. Lopen niet echt grote jongens rond. Wel foto's gezien van jongens die hier eens getraind hebben, dat is insane.

1639987809690.png


Deze week hele week trainen in Spanje. Als ik het over m'n hart kan halen om met kerst en NYE alleen te zijn, dan blijf ik hier voor nog 2 weken.
 
Goede trainingsweek gehad in Spanje. Heb opeens spierpijn, zelfs in de borst waar ik normaal nooit spierpijn heb.

1640419775767.png


De hele week geen grote jongens gezien. Gisteren waren er opeens allemaal grote jongens. Zelf eens vrouw die aan BB doet. Zag er gaaf uit.

Alvast een schema opgesteld voor de home workouts, nog niet definitief. Ben nog aan het kijken voor extra equipment, heb een vermoeden dat het niet bij 3 weken lockdown blijft in NL.

1640419882157.png


Geniet van de feestdagen en wees een beetje lief voor elkaar xxx
 
Eerste week van de home workout gehad.

1641399393193.png


Sommige oefeningen zijn kut. Niks aan te doen. Heb wat aanpassingen gemaakt aan m'n rack. Nog steeds een goede keuze gemaakt om die te maken. Wiebelt wel wat met m'n gewicht nu. Ringen moeten voor het mooie in het midden van het rack komen.



RDL's zullen vervangen worden door SL (single leg) RDL's. Heb niet genoeg gewicht. Knieën deden na de lower day weer eens pijn. Hopelijk is dit op te lossen met wat tweaks en anders bidden dat de sportscholen snel opengaan.

Bulk gaat steady. Lekker vettig.



Houd jullie taai. Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven