MuscleMeat

From Wimmos To Shredded beast - log

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat je nu wel 1x155 - 1x160 kunt.
 
Ik denk dat je nu wel 1x155 - 1x160 kunt.

Goeie deadlift hoor, wat schat je je 1rm nu?

Volgens Bill starr haal ik na volgende week de 1x158. Weet niet of dat klopt, ik vond die 142.5 de eerste rep al heel zwaar, 150 red ik nog wel, 158 mss na een deload, toch niet meer na deze zware weken.
 
Wimmos je hebt 1x160.. Ik heb 1x160 getrokken toen ik met moeite 3x3x135-137,5 trok.
 
Bill starr - week 8 # 3

Full squats:
3x75
3x90
3x92.5

Mis opgeteld en had dus voor de twee laatste sets 2.5kg teveel :).

Bench press:

3x3x79.5

zonder spotter, dat was durven! Zat nog wel een rep in.

Rows:

3x3x85

Incline DB Curl + Incline Hammer curl:

3x12x12 ofzo samen

Triceps cable Pushdown:
10x40
10x50
10x55
10x50

Comments: volgende week de laatste week. Kijk er beetje naar uit om weer eens andere oefeningen te gaan doen.
 
Mis opgeteld en had dus voor de twee laatste sets 2.5kg teveel .

Ik zie 1 set met 92,5???

nog steeds sterke rows vergelijking met je squats en bench.
 
Ik zie 1 set met 92,5???

nog steeds sterke rows vergelijking met je squats en bench.

squats zijn ramped sets op de vrijdag, dus de ene set moest oorspronkelijk met 3x87.5 ipv 3x90.

Squats moeten idd beter, ben benieuwd wat ik nu haal op parallel.
 
Comments: volgende week de laatste week. Kijk er beetje naar uit om weer eens andere oefeningen te gaan doen.

Ik ook, nu al :P. Verder wel lekkere training. Ga je meteen na de laatste week deloaden of maxen?
 
Succes met de laatste weken! wat ga je hierna doen? voor Schema?
 
Ik ook, nu al :P. Verder wel lekkere training. Ga je meteen na de laatste week deloaden of maxen?

rofl! Pl'er van mn voeten :p Weet nog niet wat ik ga doen, afwachten tot na week 9. Mss een halve week deloaden en dan maxen. Gym is toe binnen 2 weken denk ik, en 2 weken deloaden is me teveel maar direct erna maxen heeft geen zin.

Succes met de laatste weken! wat ga je hierna doen? voor Schema?

Laatste wéék! Hierna ga ik dus wss deloaden, dan maxen, en daarna een weekje gwn doen waar ik zin in heb denk ik.

Ondertussen zal ik ook een schema opstellen dat de nadruk legt op mijn borst en schouders. Vooral de laterale kant van de schouders kan wat werk gebruiken, ga wat side raises en flys toevoegen want de normale bench doet het hem niet voor mn pecs. Verder wordt het ook iets met insane volumes :).
 
Bill starr - week 9 # 1

Bench press:

3x65
3x76 moeizaam
3x85 woohoow had het niet verwacht, 3e rep redelijk eenvoudig nog.

Dus omdat het zo makkelijk ging en de laatste week was, extra gewicht bij:

3x87 PR

Full Squats:

3x3x89 zwaar :o

Rows:
3x65 / 85 / 90 vreselijke uitvoering

Hyperextensions:
10x
10x +10
10x + 20

Comments: enorm blij met de bench, Bill Starr heeft wonderen gedaan! Mijn PR vóór Bill was mss 1x83, dus een enorme stap vooruit in 2 maand. Now give me the karma! :p
 
Woow wat een verschil op je bench!! ik weet wat ik de komende weken ga doen :D

5x5 BILL STARR :D

Die karma verdien je kerel!
 
Lekker wimmos... 100 is binnen handbereik.
 
netjes gedaan man goede progressie :)
 
Woow wat een verschil op je bench!! ik weet wat ik de komende weken ga doen :D

5x5 BILL STARR :D

Die karma verdien je kerel!

Lekker wimmos... 100 is binnen handbereik.

netjes gedaan man goede progressie :)

Bedankt allemaal!

Nog een leuke anekdote... zie twee brede kerels trainen, rowen.. Zegt de ene "train jij zo die dingen aan de zijkant?" (wijst op de lats).. "Nee hoor" zegt de andere. ... Zag ze net vóór die oefening chinnen hahaha. :D
 
Nog een leuke anekdote... zie twee brede kerels trainen, rowen.. Zegt de ene "train jij zo die dingen aan de zijkant?" (wijst op de lats).. "Nee hoor" zegt de andere. ... Zag ze net vóór die oefening chinnen hahaha. :D

:roflol: dude nog ff een vraagje heb jij serieus geleefd de laatste tijd zonder alcohol en dergelijke?? goed op je eten gelet?
 
:roflol: dude nog ff een vraagje heb jij serieus geleefd de laatste tijd zonder alcohol en dergelijke?? goed op je eten gelet?

zo ja, respect - & kickje naar het bb gedeelte!
 
Bill starr - week 9 # 1

Bench press:

3x65
3x76 moeizaam
3x85 woohoow had het niet verwacht, 3e rep redelijk eenvoudig nog.

Dus omdat het zo makkelijk ging en de laatste week was, extra gewicht bij:

3x87 PR

Full Squats:

3x3x89 zwaar :o

Rows:
3x65 / 85 / 90 vreselijke uitvoering

Hyperextensions:
10x
10x +10
10x + 20

Comments: enorm blij met de bench, Bill Starr heeft wonderen gedaan! Mijn PR vóór Bill was mss 1x83, dus een enorme stap vooruit in 2 maand. Now give me the karma! :p

goede progressie op je bench idd, volgens mij pak je wel de 95.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven