XXL Nutrition

From Wimmos To Shredded beast - log

Bezoekers in dit topic

Goede training. Geen pr's? Ik vind je pushpress best hoog. Wat is je bw eigelijk?
 
Goede training. Geen pr's? Ik vind je pushpress best hoog. Wat is je bw eigelijk?

Thx :D Ohja die PP is zeker een PR, moet ik even editten. Verder niet voor PR's gegaan want volgende week zaterdag zullen we wel wat maxen en daarna begin ik met wsb, wou even aanvoelen of ik het nog kon :D .

BW=75kg-76 ongeveer, heb me al even niet gewogen.. Wil tegen april toch richting 80.
 
Impressive volume man.. Erg nice.

Grotere broeken kopen Wimmos.. die kleine meisjesmaten pas je niet meer.
 
Nice van je pants

ik zei toch dat die Push Presses beter zouden worden :D
 
Tegen april wil ik mijn BW PP'en.

das goddamn stoer inderdaad :cool:

maare in wat voor broeken train jij dan???? een trainings/joggingbroek ga je niet zomaar door heen lijkt me
 
Nice van je pants

ik zei toch dat die Push Presses beter zouden worden :D

Idd. Moest ook wel met een MP van 61kg. Volgende zaterdag nog wat hoger proberen, zit denk ik wel nog wel een kg of 3 in.

das goddamn stoer inderdaad :cool:

maare in wat voor broeken train jij dan???? een trainings/joggingbroek ga je niet zomaar door heen lijkt me

Thx :). Zijn broeken net iets korter dan tot de knie, niet echt stretch-stof, ze zijn er dus niet echt voor gemaakt, maar nu ze op één na allemaal doorgescheurd zijn ga ik eens gepaste kopen.
 
goed bezig! mijn trainingsmaat scheurde vorige week bij fullsquat ook zijn broek, van voor tot achter dwars door de midden. Toch wel lachen, gelukkig had ik nog een andere trainingsbroek bij me. Tja, de gewone adidas en nike broeken enzo worden voor de lengtematen die je nu nodig hebt te krap voor je benen. Mss is zo'n oldstyle housebroek iets voor je:D
 
Vandaag een meet met Black Rush gehouden in S&S Merelbeke. Na een week rust wou ik nog even goed knallen!

NOTE: filmpjes komen straks, van zodra Black Rush ze doorstuurt, even geduld dus ;).

EDIT: Alles samenvoegen tot 1 gaat niet omdat meneer Rush er mov's van gemaakt heeft :p. Heb voorlopig enkel de Pr's gepost, maar youtube heeft blijkbaar wat problemen dus eventueel worden clipjes nog niet getoond.



Push press:

5x20
3x40
1x50
1x60
1x65
1x67.5
1x70 PR YouTube - PP 70kg
1x72.5 PR

Filmpje van 72.5: YouTube - push press 72.5kg Rug was idioot veel naar achter toe, had ik niet bij de andere beurten.


Squats:

5x60
3x100
1x110
1x120 (vanaf hier met riem geprobeerd)
1x125 (vorig PR)
1x130 PR

Filmpje van 1x130: YouTube - squat 1x130 het neergaan is nogal een buigen zo te zien, heb ik normaal niet. Wss door de druk in de riem? Kan niet zoveel kwaad denk ik.

Bench press:
10x20
5x40
5x60
3x70
1x80
1x90
1x92.5 (PR is 93.5) YouTube - Bench 1x92.5
1x95 failed. YouTube - bp 95 fail zat 2x vast.


Deadlift:
10x60
5x90
3x110
1x130
1x150 (met riem)
1x160 (zonder riem, vergeten :o )
1x165 PR (vorig pr was 161.5) (vanaf hier met riem) YouTube - deadlift 1x167.5
1x167.5 PR http://www.youtube.com/watch?v=f0FryRbze6c
1x170 failed, helemaal niet nipt :D



Chins:

5x
3x +5kg
1x +10kg
1x + 15kg PR

Clipje van +15:YouTube - Chins +15kg Spartel wat met de benen, maakt het minder strikt wss...

Comments:
- Training van 2 uur 45 ofzo, ben ik niet gewend :D. Ik heb tegen mijn verwachtingen in weer enkele PR's gemaakt, wat vreemd is na 8 weken klungelen door examens en tekort aan slaap.
- De riem hielp een klein beetje bij squatten, bij deadlift voelde ik er vrij weinig van.
- Is leuk om te trainen met iemand die net wat beter is, kwestie van ook voor meer te gaan.
-Sticky point deadlift en bench zijn helemaal onderin, daar ga ik op gaan werken.
 
ah mooie training, ben benieuwd naar de filmpjes
 
Nice training Wimmos.. dikke pr's overal.
 
Eindelijk eens in een echte gym getraind ? :D
 
die bench had waarschijnlijk toch wel hoger gekunt als je die push press niet ervoor had gedaan?

mooie cijfers sowieso! gefeliciteerd man
 
The suspense is killing me! Komop met die filmpjes!
 
die bench haal je idd zeker zonder die pushpresses drvoor... 2.45u :p lekkeur :D
 
ah mooie training, ben benieuwd naar de filmpjes

Filmpjes gaan nog even duren.. BlackRush en ik klungelen nu al uren om die filmpjes naar elkaar door te zenden :D.

Nice training Wimmos.. dikke pr's overal.

Eindelijk eens in een echte gym getraind ? :D

die bench had waarschijnlijk toch wel hoger gekunt als je die push press niet ervoor had gedaan?

mooie cijfers sowieso! gefeliciteerd man

Mss wel, voel schouders echter niet zoveel bij PP.

The suspense is killing me! Komop met die filmpjes!

die bench haal je idd zeker zonder die pushpresses drvoor... 2.45u :p lekkeur :D


Thx voor comments en nog even geduld voor de clipjes :)
 
goede training Wim

Maar blackrush kan toch ook de filmpjes erop zetten ;)
 
Shitload aan pr's; gaat goed! Mooi volume en erg mooie gewichten.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven