AndroidHealthClinic

From Wimmos To Shredded beast - log

Bezoekers in dit topic

:roflol: 15 werksetjes.
STEL dat je 1RM 120 is ( wat waarschijnlijk hoger is ) dan kom je uit op 7 singels en 2 doubles in de 90%zone. Daar ben je zo kapot van dat de rest van je hele training bagger is. Met inbegrip van de voorafgaande setjes is je hele training k*t.
:scratch:
als je 1RM 120 kom je uit op 7 singles....ik volg niet
 
WSB B

Snatch grip DL:

10x60
5x80
5x90
3x100
3x3x105
3x107.5
2x2x110
4x1x112.5
3x1x115
En ga eens 35 minuten deadliften waarvan 15 werksetjes aan 90% 1RM en hoger.. je zal je stelling vlug gaan schrappen.

Stel dat zijn 1RM 120 is. Dan is 108 dus 90%. Hij beweert 15 werksetjes te hebben gedaan met 90% van zijn 1RM of meer, dat zijn dus 15 werksetjes met 108kg of meer.
Ik zie ze niet.

Snap je het nu foxie?
 
Stel dat zijn 1RM 120 is. Dan is 108 dus 90%. Hij beweert 15 werksetjes te hebben gedaan met 90% van zijn 1RM of meer, dat zijn dus 15 werksetjes met 108kg of meer.
Ik zie ze niet.

Snap je het nu foxie?
Waar zegt hij dat hij 15 werksetjes heeft gedaan?

Waar staat dit?
Ik heb 15 werksetjes gedaan
:dunno:
 
Goede opmerking ;). Je had je post beter niet meer ge-edit om deze zin erbij te schrijven want die slaat op niks. Dit is zoals dat een marathonloper aan een sprinter zegt dat 10s sprinten niet vermoeiend is. => Het hangt allemaal van de intensiteit af. En ga eens 35 minuten deadliften waarvan 15 werksetjes aan 90% 1RM en hoger.. je zal je stelling vlug gaan schrappen.


daar
 
Nee, daar staat een voorbeeld van intensief trainen op korte tijd. 15 setjes deadliften zou bevoorbeeld 35 minuten kunnen duren. Dat is niet lang, maar je hebt wel hard getraind. Tis gewoon een voorbeeld.

@wimmos: Goeie training :thumbs:
Doe je die snatch grip deadlift ook nog vanop een platform of met kleinere schijven of zo?
 
Ohja nou zie ik het, ik had 3 reps als 3 sets meegeteld ipv 1 set..Dat verandert natuurlijk de hele situatie, waardoor jij gelijk hebt :thumbs:...

Want nu heb ik maar 3 sets op 87.5% 1RM, 9 sets boven 90%, en 1 set net onder 90%..

In dat geval was mn training helemaal niet vermoeiend.. Bedankt voor het opmerken hiervan.

@flyingfox: nee was zonder verhoogje, moest zo al erg veel voorover buigen en wil eens kijken hoe mn lichaam hier morgen op reageert - hopelijk niet weer last van de heup-.
 
Ohja nou zie ik het, ik had 3 reps als een set meegeteld..Dat verandert natuurlijk de hele situatie, waardoor jij gelijk hebt :thumbs:...

Want nu heb ik maar 3 sets op 87.5% 1RM, 9 sets boven 90%, en 1 set net onder 90%..

In dat geval was mn training helemaal niet vermoeiend.. Bedankt voor het opmerken hiervan.
Lol, heb ik het toch nog verkeerd begrepen :p

Shit, ik heb je al karma gegeven omdat ik dacht dat je hard getraind had, blijkt dat je soms onder de 90% zat :sad:
 
Het interesseert mij geen biet hoe hard jij traint, maar dan moet je niet gaan zeiken op andere die niet 'druipen van het zweet' of andere breezer noemen.
 
Het interesseert mij geen biet hoe hard jij traint, maar dan moet je niet gaan zeiken op andere die niet 'druipen van het zweet' of andere breezer noemen.
Ach kom, als je in je eigen log al niet meer je eigen gedacht mag zeggen zonder dat iemand op zen tenen getrapt is..... niets is nog heilig :sad:
 
Het interesseert mij geen biet hoe hard jij traint, maar dan moet je niet gaan zeiken op andere die niet 'druipen van het zweet' of andere breezer noemen.

Aha ik heb dus toch hard getraind. Ik zeik niet op breezers hoor, integendeel, ik keek er tevreden naar had ik neergeschreven. Die cable pulldowns die hij deed waren vast ook intensief, dat moet ook wel na een 10-tal setjes die hij daarvan deed.
 
Of Wimmos heel hard traint, een beetje hard traint of zichzelf helemaal verrot traint, boeit niet.

Hij doelt op de mensen die helemaal geen flikker uitvoeren, dus ik zie niet waarom je zo fel reageert.
 
Aha ik heb dus toch hard getraind. Ik zeik niet op breezers hoor, integendeel, ik keek er tevreden naar had ik neergeschreven. Die cable pulldowns die hij deed waren vast ook intensief, dat moet ook wel na een 10-tal setjes die hij daarvan deed.

Nee.

En zit niet dom te doen over pulldowns als je zelf rep effort doet met cable flyes.
 
Het is wel duidelijk dat hij niet hard traint. Een heleboel lichte sets verspild op de deadlift, vervolgens wat zware lowreps, en vervolgens 4 sets squat.
Nou nou, het volume en total tonnage is om te janken.
 
Amai iemand gaat duidelijk gefrustreerd door het leven... :grumble: Relax...
 
Hehe decline bench langzama en gecontrol,eerd uitvoerne is natuurlijk ****ing gay eveneaals je rE op cabl3 flyes man, wel aardige snatch dead maar volgens mij mag die shit wel hoger ivg met je normale dead, assistence moet ook beter gore lfikker/.
 
Drugs are bad, Alex
 
Nee.

En zit niet dom te doen over pulldowns als je zelf rep effort doet met cable flyes.

Hahaha ja die zit wel :D. Voor de rest hoop ik dat je een kloontje bent en me vanaf nu gerustlaat met je onzinnige praat. Als je nog twijfelt over mijn intensiteit, probeer dan eens hetzelfde uit met jouw 1RM.... Of wil je nogmaals een topic maken over hoe je moet deadliften ;). Maar euh een heleboel lichte sets? Opwarmen voor een DL, je zou dom zijn als je dat niet doet.

Alex - bp moet idd hoger. Snatch DL kon niet veel hoger. Jesaja deed 3x110 snatch deadlift, terwijl hij ook 3 (of 5?)x175 conventional DL, wat mijn 1RM is.

Thx
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven