AndroidHealthClinic

From Wimmos To Shredded beast - log

Bezoekers in dit topic

Ik zie het probleem niet eigelijk? Een platte bank en een 45graden bank... prima toch???
 
Wimmos alsj e incline bencht moet je je grip wat wijder doen.. waarschijnlijk voelt het niet goed omdat je met zo'n smalle grip te laag toucht op de incline BP.. daar hadik ook last van voordat ik mn incline BP grip wat naar buiten bracht.
 
Wat een shitload aan reacties!

Even antwoorden:

We hebben geen bankje waarvan ik het bovenste kan omhooghalen door gewicht en eronder te leggen.. Alle bankjes hebben nogal hoge staanders. De niet verstelbare bankjes hebben ook een hoofd-deel dat niet omhooggaat, zit helemaal vast. Dus dat plan is niet realiseerbaar.

@ Gunsy, Cevo: Kan ik mss proberen idd. Of iemand moet me die bb aangeven, kan ook :D. Het zijn toch pussyweights incline.

@ Jesaja: Ga ik eens uitproberen.

Mss maandag incline bench ME, ofwel vanop mn sticky point flat benchen.

Thx voor comments!
 
Hier een breezerfoto van mn onopgepompte arm deze ochtend (en ja dat is mijn pyjama waarmee ik alle chickiezzzzz ver$IeR). Biceps gaat veel beter vooruit sinds ik <10 reps blijf.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hier een breezerfoto van mn onopgepompte arm deze ochtend (en ja dat is mijn pyjama waarmee ik alle chickiezzzzz ver$IeR). Biceps gaat veel beter vooruit sinds ik <10 reps blijf.

Welke chickiezzzzz meneer :mad:
 
Kan je niet een los bankje in een powerrack zetten? Of is er geen powerrack?

Hier zat ik ook aan te denken, volgens mij kan het net in dat squatrek in je filmpje
je safety's zitten daar onder parallel dus ...

Ik doe mijn decline ook in het squatrek, maar bij die van ons zijn de safety's
uitneembaar, gebruik dan ook gewoon een verstelbaar bankje, en mijn knieholtes
hangen dan over de rugleuning van het bankje :D

Gebruik gewoon je creativiteit.

Edit: Met dat verstelbare bankje doe ik trouwens ook decline cable flyes, ook een aanrader :D
 
Besloten om vandaag niet te trainen, en dan woensdag LB ME en vrijdag UB ME. Zo sla ik boring friday over en heb ik toch een lichte deload.
 
Buffe bicep, maar een bicep foto blijft natuurlijk gay!

Iets anders, mss heb ik eroverheen gelezen maar wat is er mis met een 45 graden incline bankje?
 
Dude je mascara is uitgelopen...

Goede arm al, ziet er buff uit
 
Buffe bicep, maar een bicep foto blijft natuurlijk gay!

Iets anders, mss heb ik eroverheen gelezen maar wat is er mis met een 45 graden incline bankje?

Het voelt onnatuurlijk aan voor mn schouders. Ben altijd 20-30 gewend, en had van 3XL gelezen dat dat aantal graden beter was.

Jep, buf ding, en een goeie onderarm ook.

Dude je mascara is uitgelpen...

Goede arm al, ziet er buff uit

Thx :).


Ik ben bezig een kort schema op te stellen voor in de examenperiode. Dan train ik 2x pw gedurende 5 weken. Vorige examenperiodes had ik de neiging om véél volume te hanteren, en een vrij lage intensiteit, om de totale load gelijk te houden aan die van als ik 3x pw train..

Ditmaal iets helemaal anders, mede dankzij 3XL die al meermaals vermeldde dat intensieve korte trainingen meer vooruitgang brengen (bill starr!), en natuurlijk omdat ik over zeer weinig energie zal beschikken en het niet meer in mijn hoofd haal om 10x10 German Volume Training te doen..

Hier al een kort basic schema. Vergeet niet dat het met hoge intensiteit zal gebeuren.

Maandag:
Deadlift: 3x3
Squat: 3x10
Rows: 8/6/3
Incline bench press: 6/3/1
Triceps oefening: 8/6

Vrijdag:
Full Squat: 8/5/3
Chins: 3x repetition effort
Bench press: 8/6/3
MP: 5/3/2
Curls: 8/6
Leg raises: 12/8/6

- Vroeg mij verder af of ik best opbouw (dus eerst aan 90% van mijn kunnen en zo steeds hoger elke week), of direct nog intensiever?
- Suggesties over oefeningen, volgorde, sets...?
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook de power and bulk don be a pussy routine doen:

Session 1:
a. Standing overhead press: 5x5 a la 2 warmup sets and 3 hard ****ing sets of 5.
When you get all 3, move the weight up.
b. Standing curls: Do 5 sets of 5, just like above, supersetted with the presses. Maury did these and he was definitely not a pussy, even though he got plenty.
c. Squats: 1-3 warmups the 1x20. Yes, these are breathing squats done with a
weight you can only do 10 with. Trust me, you will be able to do this if you are not a pussy.
d. Stiff leg Dead: 2x15. Yes girls, this does hurt. But keep at it.
e. Ab work: Work it hard, don't be a _____. (fill in the ****ing blank, numbnuts!)

Session 2:
a. Deadlifts: 5x5, see the guidelines above
b. Bench press or dips: 5x5, see above\
c. Dumbbell Rows: 3x10-15
d. Chins: 3 sets for maximum reps. I know, too much back work...well, you need this much goddamn back work if you don't want to look like a pussy! Plus, chins help to decompress the spine after heavy lifting a bit.
e. Ab work...as above.

Do one of these programs every 3 days or so. Work it hard, and don't be a big
****ing pussy, and maybe you're 175 lb skinny-fat asses will fill out into a nice manly physique.

(Vorige keer dat je examen had probeerde ik je deze volgens mij ook al aan te smeren :roflol:)
 
dit noem ik nog eens handig : zit al een halve dag bij te lezen over fullbody en nu komt er zoiets moois... :D
 
(Vorige keer dat je examen had probeerde ik je deze volgens mij ook al aan te smeren )

Ik lijk mij idd ook zoiets te herinneren.

- Die 1x20 squats en 2x15 DL ga ik niet proberen na weinig slaap, weinig eten en weinig energie. Heb dat vorig jaar geprobeerd (breathing squats) in de examens en toen zag ik enkele minuten alles in het geel :D.

Eerlijk gezegd vind ik mijn schema beter, zij het dan for studying pussies :D.

Je doet er me wel aan denken dat ik geen ab-work heb.
 
WSB B

Full squats: ME
10x60
5x80
3x90
3x100
3x110 (was in maart mijn 3RM)
3x115 PR
2x120
1x122.5
2x1x125 PR
2x117.5

Barbell split squats:
2x5x60
5x12x40

Bulgarian squats:
10x40 - was het beu :o

Standing calf raises (tussen de lunges door):
5 sets tot failure, rep range tussen 12 - 30.

Comments:
- Geen DL omdat ik al een paar dagen "spanning" heb in mn rug.
- Calves alweer tot failure, ik wil ze eens een paar weken afstraffen.
- Training van uurtje, moest me haasten.
 
ondanks je haast toch mooie prestatie op fullsquat ! netjes die PR :)
 
idd, mooie vooruitgang in vgl met maart!
 
ondanks je haast toch mooie prestatie op fullsquat ! netjes die PR :)

Thx.

idd, mooie vooruitgang in vgl met maart!

Dan toch :p .

Vandaag spierpijn die ik al in maanden niet meer heb gehad aan de beentjes. Kan ze niet eens naar elkaar toe brengen. Ik hoop jullie hier allemaal jaloers mee te maken :).
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven