AndroidHealthClinic

From Wimmos To Shredded beast - log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bill starr - week 3 - # 2

Full squat:
5x5x60 beentjes zijn moetjes

Deadlift:
5x122
4x4x122 *

MP:

5x5x42.5

Chins:
5x5


* De 5e rep lukte nooit vanaf set 2 omdat de bar weggleed uit mn linkerhand (links pronated, rechts supinated), was dus de grip die opgaf, ook omdat ik vochtige handen heb.. Is bizar dat mn grip op dinsdag na 2 dagen rust altijd in orde is en tegen donderdag al heel wat minder. Magnesium is helaas niet toegestaan bij ons. Hoe ik volgende week donderdag de 5x5x128 DL ga doen is beetje een raadsel, maar i'll try.

Comments: training van 1.10 uur. Echt veel tijd tussen elke set gelaten bij DL en MP want was zwaar. 2kg op één week gegained sinds ik bijna voortdurend eet :).
 
Wikkel een handdoek om die verrekte stang..
 
Als je vochtige/zweet handen hebt, dan veeg je toch gewoon tussen iedere rep je handen droog aan je shirt of handdoek!?
 
Als je vochtige/zweet handen hebt, dan veeg je toch gewoon tussen iedere rep je handen droog aan je shirt of handdoek!?

I tried I tried. Klaarblijkelijk hielp dat niet.
 
Teveel spanning dat je daardoor klamme handjes hebt? Die dead is appeltje eitje voor je, ownen die shit!
Je bench gaat netjes vooruit, schouder voelt nog steeds goed aan?

Succes verder met je trainingen bro!
 
I tried I tried. Klaarblijkelijk hielp dat niet.

Je kan ook chalk gebruiken of magnesium, je ziet zelf maar. Zijn nog andere middeltjes hiervoor, zal morgen pas posten (op werk zien wat dat is, maar wss iets met magnesium in)
 
Thx voor de reacties!

Mag geen Mg gebruiken had ik in mn post vermeld. Handschoenen zouden helpen maar daar heb ik nou geen zin an, straps ook niet. Grip trainen zal ik wel maar dat gebeurt niet op één twee drie waardoor het volgende week wel lukt.

meer tips altijd welkom :D
 
Thx voor de reacties!

Mag geen Mg gebruiken had ik in mn post vermeld. Handschoenen zouden helpen maar daar heb ik nou geen zin an, straps ook niet. Grip trainen zal ik wel maar dat gebeurt niet op één twee drie waardoor het volgende week wel lukt.

meer tips altijd welkom :D

Handschoenen zeker niet doen, dan krijgt je log een kickje naar de andere sectie! Er bestaat geloof ik ook een soort vloeibare grip shit die geen rotzooi maakt, maar grip trainen lost idd ook een hoop op:D...
 
Neem aan dat jullie dumbbells met rubber er om heen hebben, pak ff een 30 kg dumbbell en wrijf met je handen over het rubber
worden je handen lekker stroef van, heb je ook even wat meer grip, als tussenoplossing niet verkeerd :)

Sowieso grip training doen, voor de lange termijn!
 
Handschoenen zeker niet doen, dan krijgt je log een kickje naar de andere sectie! Er bestaat geloof ik ook een soort vloeibare grip shit die geen rotzooi maakt, maar grip trainen lost idd ook een hoop op:D...

hars. Vieze bende....
Appelstroop??? :D
 
Net de resultaten van mn bloedonderzoek gehad :) :

Aantal WBC normaal, negatief getest op Epstein Barr => virale keelontsteking dus wss. Is goed nieuws want begon al te vrezen! Enige probleem is dat ik moet rusten en daar ben ik niet goed in. Nou ik verder PR's zetten, cya saturday ;).
 
Ik snap er geen zak van maar het lijkt mee te vallen :D. Ik zou wel zo snel mogelijk beginnen met gripwerk. Overtraining valt wel mee als je het niet te intens doet en niet al te hoog volume.

Succes kerel.
 
Bill starr week 3 - # 3

Bench press (met arch):
5x5x70 PR laatste rep van laatste set was nipt

Full squats:
5x48 / 56 / 61 / 70 / 78 redelijk

Rows:
5x5x72.5 PR geen gripprobs

Cable curl:
2x10x40
5x50 !!! wie beweerde er dat je biceps niet groeit van rows ;)

Triceps rope:

3 sets van 8



Comments:
training van 1 uur. Heb tot nu toe alle doelen van Bill Starr gehaald behalve de DL donderdag dan. Vooral met de bench ben ik tevreden, en de full squats zijn bijna op niveau van de andere oefeningen qua moeilijkheid.
 
ik keek net even terug in mn log naar week 2 # 3 en daar vond ik 5x5x62 al moeilijk (zij het door tijdsgebrek). 8kg op één week erbij is dus niet mis :)

Volgende week komt er maar 2kg bij vergeleken met deze week, moet wel lukken denk ik dan :).
 
Je gaat hard op bil ster, 100 bench is niet ver weg meer:)
 
Vooral bench is goed vooruit gegaan. Merk je veel verschil met archen?
 
Vooral bench is goed vooruit gegaan. Merk je veel verschil met archen?

Grappig dat je het vraagt. De eerste sets met archen gingen redelijk, maar toen ik de derde set besloot om zonder arch te benchen ging het precies even makkelijk. Ik denk dat ik iets teveel naar mn buik toe beweeg met de stang bij het archen (omdat daar ook de kleinste ROM is). Als ik dat nou wat in bedwang hou (of eraan wen) dan gaat archen vast een pak beter. Er zit dus nog progressie in :D

Alex - Thx! Binnen een maand ga ik maxen op de wedstrijd van mn gym. Mss haal ik de 95 wel als ik zo doorgroei!
 
Gaat lekker wimmos.. die 95 zit er denk ik wel in als je die progessie zo doortrekt. :thumbs:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven