MuscleMeat

From Wimmos To Shredded beast - log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voelen altijd k*t he, training met slechte motivatie.
Toch wel goede rows, hoe gingen die chins met gewicht?
 
idd bench zonder motivatie is geen aanrader. Chins waren zwaar, maar had een halter tussen mn voeten gestoken ipv met een band dus dat scheelt al qua balans + was einde van een PR-training. 15-20kg extra moet te doen zijn, meer niet denk ik.
 
Houd er wel rekening mee dat je al gerowd hebt he.. Ik weet zeker dat je boven de bw+20kg komt :thumb:. ( mits de gewichten aan een ketting om je middel hangen of in een rugzak )
 
Houd er wel rekening mee dat je al gerowd hebt he.. Ik weet zeker dat je boven de bw+20kg komt :thumb:. ( mits de gewichten aan een ketting om je middel hangen of in een rugzak )

20+ supinated moet wel lukken denk ik, maar is geloof ik pronated :( daar ga ik de komende 2 weken nog op werken.
 
Bill Starr - week 5 # 2 - deload

Full squats:
3x3x75

Deadlift:
3x3x130

die eerste twee sets waren zwaar, maar in de 3e zag ik de halve zaal naar mij kijken in de spiegel en dan ging het vreselijk makkelijk :D

MP:
3x3x45

Chins:
3x3 +6kg (sup - pron - pron)


Comments: snel getraind, minder dan een uurtje. Grip was easy vandaag.
 
Deadlifts met mixed grip?

Waarom die squats? Is toch niet de bedoeling op dag 2 in de deloadfase?
 
Deadlifts met mixed grip?

Waarom die squats? Is toch niet de bedoeling op dag 2 in de deloadfase?

Damn, ik check het net en je hebt gelijk. Ik was vergeten opschrijven wat mn programma was vandaag dus maar wat gegokt :D. Zal in ruil vrijdag niet squatten. Deadlifts mixed ja, ik heb een slechte pronated grip, 110kg kan ik nog net denk ik.
 
Heb trouwens net mn excel sheet aangepast, weer 5kg bij in beginstats van squat en ook 4kg bij deadlift, zodat ze overeenkomen met de gewichten van de PR-week (week 4). Misschien verhoog ik nog wat, want de intensiteitsweken die gaan komen lijken me niet zooo bijster moeilijk behalve voor bench.

Ben benieuwd hoe het met mn parallel squat staat.
 
Bill starr - week 5 # 3 - Deload

Bench press:
3x3x72.5


3x3x78

Chins:
5x
5x
1x +12kg (testje)

Wat RC + tricep werk.

Comments: saaaaaaaaaaaaaaai. Gelukkig was Shluh er om me niet in slaap te doen vallen. Jee ben blij dat ik weer kan beginnen knallen maandag! Heb rows trouwens ook met 4tal kg verhoogd.
 
ach na die deload komen de echte gains naar voren :)
 
Succes de maandag!~!
 
thx jongens :)
 
Bill starr - week 6 - #1

Full squat:

3x3x82

Bench press:
3x60 /65 / 72 / 79.5 !! Ik ga omhoog in stapjes, is een goede truc om te "wennen" aan gewicht.

Rows:
3x65 / 72 / 77 / 83 Sommige sets mixed grip, heb veel last aan pols.

hyperextensions:
2x10x +20kg

Comments: Ging goed, zeer tevreden over de bench, de rest is bijzaak eigelijk, bench ging nl heel slecht omhoog de laatste maanden.


Oh nog grappig, zo'n boy die grotere armen had dan benen (echt!) gevraagd om te spotten op laatste setje. Ie vroeg "euh, eerst doe je benen en dan borst? Splitschema?" ik: "nee ik doe powerlifting.." hij "ah" (kijkt bedenkelijk)

Dan ga ik naar startpositie (smalle grip) en zegt ie dat ik mijn armen verder uit elkaar moet zetten.. Ik "ja maar dan kan ik minder gewicht pakken" hij "ja maar dan train je je borst wel.." ik "ja maar ik doe PL" en hij weer vragend kijken :D
 
bench en rows zijn wel nice.. zijn die rows strict?
 
netjes kerel, die eerste training na die deload ga je echt hard, had ik ook. Heb het alleen niet af kunnen maken maar ben benieuwd wat het je brengt.
ik begrijp alleen niet hoe je rows mixed grip kan doen, zowieso ben je supinated sterker dan pronated lijkt me.
 
bench en rows zijn wel nice.. zijn die rows strict?

jap, als ik ze mixed doe kan ik heel strikt gaan.

netjes kerel, die eerste training na die deload ga je echt hard, had ik ook. Heb het alleen niet af kunnen maken maar ben benieuwd wat het je brengt.
ik begrijp alleen niet hoe je rows mixed grip kan doen, zowieso ben je supinated sterker dan pronated lijkt me.

Thx! Hopelijk kan ik blijven hard gaan, ik stel me echt niet tevreden met een 89 bench eind van bill starr (zoals het schema opgeeft).

Mn polsen doen wat lastig omdat bijna alle oefeningen die ik doe de pols belasten (bench, rows, chins, deadlift, mp, zelfs squat). Als ik dit schema nog 3 weken volg lijkt het me verstandiger om de pijntjes die ik nu heb even te minderen dan dat ik moet stoppen in week 8 oid.

Thx voor replies :).
 
Ik moet gelijk aan guido en luigi denken als ik dat over die baco boy lees:p

Ga je na bil ster toppen?
 
Ik moet gelijk aan guido en luigi denken als ik dat over die baco boy lees:p

Ga je na bil ster toppen?

Jap! vraag me enkel af of ik eerst een week moet deloaden of niet.
 
Bill starr week 6 - # 2

Deadlift:
3x3x135 w00t wel zwaar, niet voor de grip maar bleef wat steken onderin.

MP:
3x3x46 supereasy

Chins:
3x + 5
3x + 10
1x + 15

Had eigelijk niet mogen toppen op chins, maar wou eens schatten.. Denk dat ik op de wedstrijd +17-19 haal als ik supinated mag chinnen, ondanks black rush's eerdere inschattingen :p

Wat RC-werk en leg raises..

Comments: korte training, haal nooit zoveel voldoening eruit, ik haal normaal volumes van 30 setjes enzo. Maar zolang ik zulke vorderingen blijf maken doe ik alles wat mn vriend Bill Starr me zegt!
 
gewicht vanmorgen was 74.4kg trouwens. Toch al 4.4kg gegained op 6 weken.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven