AndroidHealthClinic

From Wimmos To Shredded beast - log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gaat lekker wimmos.. die 95 zit er denk ik wel in als je die progessie zo doortrekt. :thumbs:

thx. Ik dacht eerst dat de wedstrijd een makkie ging worden omdat je toch al klein moet zijn voor 70-80kg categorie, maar toen bedacht ik dat ze allemaal de beentjes niet trainen en dat scheelt wel wat kg :D Anyway, tegen dan weeg ik wel rond de 76-77 dus wordt al nipt voor mij ;)

Balen dat ik nog 2 dagen moet wachten om te trainen..dan wacht de 5x78 bench.
 
Voor je verderleest moet je weten dat mn keelpijn gisterenavond een hoogtepunt bereikte, en dat dit mijn eetlust, slaap en energie zwaar beperkt.

Bill Starr week 4 # 1

Bench press:
5x50 /57 / 64 / 71 die 71 ging al zwaar :(
3x76 + 2x76 *

Full Squats:

5x5x75 easy zeg

Rows:
5x52 / 60 / 67 / 74 / 82
5x84.5 -> niet voorzien, extra setje omdat ik meer kon en dit PR week is.

Chins:
2x4x +6kg
5x

(Chins extra voor de wedstrijd)


* Gepland was 5x78. Ik wou echter geen failure, dus ging ik voor de 5x76. Ik merkte na 3 reps dat de volgende wss failure zou zijn dus maar voorzichtig geweest en een minuut gewacht. Jammer maar ja.


Comments: buiten de bench ben ik zeer tevreden. Die rows blijven lekker vooruitgaan en dat merk ik al aan mijn chins.
 
damn sterke rows wimmos ! benchen bljft een k*toef. soms gaat een gewicht easy en een andere keer fail je erop.
 
damn sterke rows wimmos ! benchen bljft een k*toef. soms gaat een gewicht easy en een andere keer fail je erop.

Idd. dat vind ik ook. Met squats of deadlift heb ik dat niet. Nouja zaterdag zal ik wel beter (moeten) benchen :).
 
zoals jullie mss volgen heb ik volgende week een deload. Ik vraag me dan ook af of ik deze week alles moet geven of niet? Moet ik met name bewust tot failure gaan als ik een bepaalde herhaling van het schema niet aankan, of moet ik doen zoals vorige training en dat ontwijken? Maximale tonnage zal wel hoger liggen als ik ga failen, dus ook betere compensatie?
 
Als je nou is die week ingaat met de gedachte dat je alles gaat halen ipv dat je gaat failen.. zal al wat verschil maken.
 
als failure voorkomt is het jammer, maar in week 4 niet raar.
als je merkt dat het te ligt is op sommige oefeningen zou een optie zijn er nog een weekje aan te plakken, oefeningen die je failt nog doorschuiven naar week erna. Het is niet in steen geschreven zeg maar. misschien handig om het voor jezelf nog even door te lezen en daar je eigen conclusies uit te trekken.
 
Natuurlijk moet je alles geven! Als je ook een keer een failure hebt, so what? Het is echt niet zo dat als je 1x hebt gefaild dat je dan een week hersteltijd nodig hebt. Er wordt zo vaak gefaild, ook in dual factor schema's. Zoals op ME effort dagen enz.
 
Natuurlijk moet je alles geven! Als je ook een keer een failure hebt, so what? Het is echt niet zo dat als je 1x hebt gefaild dat je dan een week hersteltijd nodig hebt. Er wordt zo vaak gefaild, ook in dual factor schema's. Zoals op ME effort dagen enz.

Ok je hebt gelijk. Ik ga zorgen dat een deload het enige is wat ik nog kán doen na deze week.
 
Bill Starr week 4 # 2

Full squats:
5x5x64 (+2)

Deadlift:
2x5x133 (+5) toen gezien dat er 5kg teveel opzat :D
2x5x130
4x130 hand bloedde, geen 5e rep.

Military press:

5x5x45

Chins:

2x5x explosief
4x +6kg
5x

Comments: kan niet zeggen dat ik niet tevreden ben :) Record van DL in april verpulverd (1x135), military press en chins gingen ook goed en geen gripproblemen. Killer workout!
 
Laatst bewerkt:
nice, alles wel pr?
waarom chins niet constant trouwens?
 
nice, alles wel pr?

alles perfect volgens Bill Starr of zelfs meer. Dus alles PR ja.

Ter vergelijking, mijn stats voor ik Bill Starr begon:

mijn 5RM military press: 5x44
mijn 5RM DL: 5x125
 
oke dan goed werk, over 2 weken beuken in de intensity fase :)
 
Bill Starr week 4 # 2

Full squats:
5x5x64 (+2)

Deadlift:
2x5x133 (+5) toen gezien dat er 5kg teveel opzat :D
2x5x130
4x130 hand bloedde, geen 5e rep.

Military press:

5x5x45

Chins:

2x5x explosief
4x +6kg
5x

Comments: kan niet zeggen dat ik niet tevreden ben :) Record van DL in april verpulverd (1x135), military press en chins gingen ook goed en geen gripproblemen. Killer workout!

Hardcorrrreee!:D
 
Heb mn training van zaterdag overgeslaan want door omstandigheden dus totaal geen zin.. ik ga dus in mijn deloadweek één training doen die nog gepland was, lijkt me genoeg rust ertussen om dat toch goed te maken. Morgen normaal gezien dus trainen.
 
Okay dude.. komt wel goed, een training rust kan juist goed werken!
 
Bill starr week 4 # 3

Full squat:
5x51 / 58 / 65 / 72 / 80 extra 85 beetje last aan de lies

Rows:

5x5x75

Bench press:5x5x72

Moest altijd zeker 30s wachten voor de 5e rep :( ging echt niet goed.

Incline dumbbell curl:

3x10x10

Dips:
2x10 +12kg

Chins supinated:
2x1x +10kg (testen)

Comments: teleurgesteld van bench, had er ook geen zin in vandaag en niks ging goed..Nouja toch getraind.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven